Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 9:56 am

Lijkt me niet verstandig. Kennedy blonk uit als rechtbuiten, dus moet je hem ook gewoon als rechtsbuiten opstellen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 10:00 am

Jawel maar bij zijn vorrige clubs blonk ie uit als 10, en omdat Twente ook Engelaar heeft speelt hij daar voornamelijk als rechtsbuiten, maar hij is ook vaak in het midden te vinden.
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 10:02 am

En niet voor niets werd hij gehaald toen hij bij Twente speelde en niet toen hij bij zijn vorige clubs speelde. Toen hij als rechtsbuiten speelde werd hij goed genoeg bevonden voor Ajax, dus is het logisch om hem als rechtsbuiten op te stellen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 10:05 am

En niet voor niets werd hij gehaald toen hij bij Twente speelde en niet toen hij bij zijn vorige clubs speelde. Toen hij als rechtsbuiten speelde werd hij goed genoeg bevonden voor Ajax, dus is het logisch om hem als rechtsbuiten op te stellen

Tuurlijk, dat snap ik ook wel, maar mocht de Mul gewoon blijven, en de rest faalt op 10, dan is dat toch een prima optie?
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 10:06 am

Je kunt het altijd een keer proberen, zoals je ook Babel een keer in de verdediging kunt uitproberen, maar bij het samenstellen van je selectie mag je er niet vanuit gaan, vind ik.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 10:10 am

Nee ik weet.... maar ik bedoelde het puur als optie.

Babel in de verdediging is iets anders dan Kennedy op 10
Pompiedom

Michael_B

Bericht door Michael_B » di mei 15, 2007 10:15 am

Dus bij het samenstellen van je selectie moet je daar geen rekening mee houden zoals je net zelf toegeeft. Prima, daan gaat dit:
Kennedy kan net zo goed op 10.
dus niet op als argument om niet én Pienaar én Defour te halen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 10:17 am

Ik zeg niet dat ze geen Defour of Pienaar moeten halen,echter mocht het allenmaal niet lukken, en Sneijder+ Perez verterkt, DAN kan hij daar best spelen...

Maar ik begrijp ook wel dat hij voor de recht buiten posititie is gheaald
Pompiedom

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 15, 2007 10:24 am

Bertje schreef:
Mr. Ajax schreef:@Bertje: Je zegt dat Defour uit kan groeien tot een leider, maar ik less toch overal dat het een hele timide jongen is...
Dat zegt natuurlijk niets. Defour is geen schreeuwer, maar heeft wel het talent en de persoonlijkheid om een ploeg aan te sturen.

Een leider moet zowel voetballend en verbaal aanwezig zijn, natuurlijk zegt het wat. En ik vraag me ook af wat je van zijn persoonlijkheid weet en hoe je daaraan komt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 15, 2007 10:24 am

Bertje schreef:
Mr. Ajax schreef:@Bertje: Je zegt dat Defour uit kan groeien tot een leider, maar ik less toch overal dat het een hele timide jongen is...
Dat zegt natuurlijk niets. Defour is geen schreeuwer, maar heeft wel het talent en de persoonlijkheid om een ploeg aan te sturen.

Een leider moet zowel voetballend en verbaal aanwezig zijn, natuurlijk zegt het wat. En ik vraag me ook af wat je van zijn persoonlijkheid weet en hoe je daaraan komt.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 15, 2007 10:25 am

LeonardoSpits schreef:
Tja.. dat heeft iedere voetballer die van ADO of Twente afkomt. Misschien zijn deze twee een schot in de roos, maar het is maar de vraag of dit het niveau is waar Ajax naar moet streven. Delorge wordt niet voor de basis gehaald, maar toch blijft het een gok. Kennedy vind ik wel een Ajax-waardige speler, maar je weet nooit hoe hij met de druk omgaat
Opzich zijn het wel 2 spelers die de clubs voor uit uitzoeken hadden, maar door redenen niet bij top clubs speelde...

Delorge deed het redelijk goed in Anderlecht tot dat dat dopings schandaal kwam... lijkt me sowieso dus een goeie sub

Kennedy liep op zijn 17 stage bij Manu, en kon 4 jaar geleden weer naar grote clubs, maar koos voor iris saloniki... door probelemen binnen de club en omdat hij zich meer bezig hield met alle roem die je bij voetbal krijgt, was dat niet zijn beste periode... Nu bij Twente heeft hij zn talent laten zien, en ik denk dat hij dat bij Ajax nog meer kan...

ik voorspel: Delorge blijft banksitter, Kennedy wordt op een gegeven moment basis speler :)
Van wat ik lees was Delorge bij Anderlecht geen opvallende voetballer. Ik weet niet precies zijn statistieken, maar hij speelde niet veel en de Anderlecht fans vonden hem maar middelmatig. Ze kijken er ook vanop dat Ajax kiest voor Delorge.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 10:27 am

Van wat ik lees was Delorge bij Anderlecht geen opvallende voetballer. Ik weet niet precies zijn statistieken, maar hij speelde niet veel en de Anderlecht fans vonden hem maar middelmatig. Ze kijken er ook vanop dat Ajax kiest voor Delorge

Klopt, maar daar werd hij gehaald als basisspeler, en kon het niet waarmaken... Nu komt hij naar Ajax zonder dat mensen iets van hem verwachten. Denk dat hij vooral voor aanvulling is gehaald, aangezien de reserve middenvelders dit seizoen drama waren.

Had vandaag wat statistieken geplaats, Delorge speelde ongeveer om de week voor Anderlecht
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 12:05 pm

Bij Anderlecht speelde Delorge toch als rechtsbuiten? Wellicht dat hij daarom nooi indruk wist te maken.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 12:32 pm

Bij Anderlecht speelde Delorge toch als rechtsbuiten? Wellicht dat hij daarom nooi indruk wist te maken.
en als rechtsbuiten

Edit: Ik bedoel rechter middenvelder
Laatst gewijzigd door Maurice op di mei 15, 2007 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom

Jesse

Bericht door Jesse » di mei 15, 2007 12:39 pm

:confused.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 5:48 pm

Joey kan opgelucht ademhalen:
Van Geel: Kluivert geen optie

Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.
AN

Verder nog dit van het forum geplukt:
Lees op het doorgaans betrouwbare Ajaxtalk.nl dat Ajax "bezig" zou zijn met het terughalen van Steven Pienaar en dat Wesley Sneyder definitief rond zou zijn met Barcelona en dat zijn opvolger al gecontracteerd is. Het zou om een "grote" naam gaan... Ook is MVG bezig met Boe La Roes... zo beweert deze insider .
Heb ik iets gemist?

Marijn

Bericht door Marijn » di mei 15, 2007 5:59 pm

Volgensmij doelt deze persoon met 'insider' op LeonardoSpits.

:drecul.gif:
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 15, 2007 5:59 pm

Sneijder zijn opvolger een grote naam? Misschien een lange naam? Bakircioglu? :00001757.gif:

Ik hoop toch dat AJAX een goede opvolger weet te vinden voor Sneijder, zodat we niet te ver achteruit gaan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 6:01 pm

Marijn schreef:Volgensmij doelt deze persoon met 'insider' op LeonardoSpits.

:drecul.gif:
Ik neem het daar normaal gesproken ook niet al te serieus (ik lees alleen de posts van 343, Revo, Ares, Fluwelen Linker en nog een paar), maar ik kon me niet herinneren dat iemand het heeft gehad over een grote naam als vervanger van Sneijder. Want of het nu van LS of van Joey was gekomen, dat had ik zeker onthouden. Vandaar dat ik me afvroeg of ik hier tijdens m'n vakantie iets heb gemist.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 6:32 pm

Volgensmij doelt deze persoon met 'insider' op LeonardoSpits.

:00001757.gif: :00001757.gif: :00001757.gif:

Ik had het alleen over Boulah, niet over een vervanger van Sneijder. Maargoed dat Defour graag voor Ajax uitkomt is geen publiekelijk geheim.
Ook dat Pienaar graag terug wil is niet Nederlands best bewaarde geheim, hij heeft het namelijk zelf gezegd in een interview zo'n half jaar geleden.

Weet alleen niet meer waar ik dat van Boulah vandaan haal. :00000946.gif:
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 15, 2007 6:42 pm

Thomas schreef:Joey kan opgelucht ademhalen.

YES! :headbang.gif:

Koe heeft zijn nek uitgestoken voor Vetje maar wil hem niet meer. Dan weet je het wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 15, 2007 8:17 pm

ik lees alleen de posts van 343, Revo, Ares, Fluwelen Linker
dus die andere 1300 kunnen maar beter niet meer schrijven?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 8:23 pm

Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat ik de wat meer volwassen en betrouwbare posters eruit probeer te pikken. Er lopen op AN toch wel heel wat mensen rond die vooral heel hard schreeuwen en aankomen zetten met onhaalbare spelers of dooddoeners.

Maar ik neem aan dat ze het niet voor mij doen, dus ik gun iedereen z’n postplezier.

Btw, wat is jouw forumnaam op AN? :wink.gif:

Arwin

Bericht door Arwin » di mei 15, 2007 9:03 pm

Die hele discussies over Bakirciologu en Delorge... Die gasten hebben alles bij elkaar 1,2 miljoen euro gekost. Daar kan je best een gokje voor wagen. Als een van de twee een succes blijkt, doe je het gewoon al erg goed voor dat geld.

Ik denk zelfs dat Bakirciologu wel een goede aankoop is. In ieder geval al stukken beter dan De Mul.

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 15, 2007 9:37 pm

Thomas schreef:Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat ik de wat meer volwassen en betrouwbare posters eruit probeer te pikken. Er lopen op AN toch wel heel wat mensen rond die vooral heel hard schreeuwen en aankomen zetten met onhaalbare spelers of dooddoeners.

Maar ik neem aan dat ze het niet voor mij doen, dus ik gun iedereen z’n postplezier.

Btw, wat is jouw forumnaam op AN? :wink.gif:
Demosthenes? :00001757.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gesloten