Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
En niet voor niets werd hij gehaald toen hij bij Twente speelde en niet toen hij bij zijn vorige clubs speelde. Toen hij als rechtsbuiten speelde werd hij goed genoeg bevonden voor Ajax, dus is het logisch om hem als rechtsbuiten op te stellen
Tuurlijk, dat snap ik ook wel, maar mocht de Mul gewoon blijven, en de rest faalt op 10, dan is dat toch een prima optie?
Pompiedom
Bertje schreef:Dat zegt natuurlijk niets. Defour is geen schreeuwer, maar heeft wel het talent en de persoonlijkheid om een ploeg aan te sturen.Mr. Ajax schreef:@Bertje: Je zegt dat Defour uit kan groeien tot een leider, maar ik less toch overal dat het een hele timide jongen is...
Een leider moet zowel voetballend en verbaal aanwezig zijn, natuurlijk zegt het wat. En ik vraag me ook af wat je van zijn persoonlijkheid weet en hoe je daaraan komt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Bertje schreef:Dat zegt natuurlijk niets. Defour is geen schreeuwer, maar heeft wel het talent en de persoonlijkheid om een ploeg aan te sturen.Mr. Ajax schreef:@Bertje: Je zegt dat Defour uit kan groeien tot een leider, maar ik less toch overal dat het een hele timide jongen is...
Een leider moet zowel voetballend en verbaal aanwezig zijn, natuurlijk zegt het wat. En ik vraag me ook af wat je van zijn persoonlijkheid weet en hoe je daaraan komt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Van wat ik lees was Delorge bij Anderlecht geen opvallende voetballer. Ik weet niet precies zijn statistieken, maar hij speelde niet veel en de Anderlecht fans vonden hem maar middelmatig. Ze kijken er ook vanop dat Ajax kiest voor Delorge.LeonardoSpits schreef:Opzich zijn het wel 2 spelers die de clubs voor uit uitzoeken hadden, maar door redenen niet bij top clubs speelde...Tja.. dat heeft iedere voetballer die van ADO of Twente afkomt. Misschien zijn deze twee een schot in de roos, maar het is maar de vraag of dit het niveau is waar Ajax naar moet streven. Delorge wordt niet voor de basis gehaald, maar toch blijft het een gok. Kennedy vind ik wel een Ajax-waardige speler, maar je weet nooit hoe hij met de druk omgaat
Delorge deed het redelijk goed in Anderlecht tot dat dat dopings schandaal kwam... lijkt me sowieso dus een goeie sub
Kennedy liep op zijn 17 stage bij Manu, en kon 4 jaar geleden weer naar grote clubs, maar koos voor iris saloniki... door probelemen binnen de club en omdat hij zich meer bezig hield met alle roem die je bij voetbal krijgt, was dat niet zijn beste periode... Nu bij Twente heeft hij zn talent laten zien, en ik denk dat hij dat bij Ajax nog meer kan...
ik voorspel: Delorge blijft banksitter, Kennedy wordt op een gegeven moment basis speler :)
Van wat ik lees was Delorge bij Anderlecht geen opvallende voetballer. Ik weet niet precies zijn statistieken, maar hij speelde niet veel en de Anderlecht fans vonden hem maar middelmatig. Ze kijken er ook vanop dat Ajax kiest voor Delorge
Klopt, maar daar werd hij gehaald als basisspeler, en kon het niet waarmaken... Nu komt hij naar Ajax zonder dat mensen iets van hem verwachten. Denk dat hij vooral voor aanvulling is gehaald, aangezien de reserve middenvelders dit seizoen drama waren.
Had vandaag wat statistieken geplaats, Delorge speelde ongeveer om de week voor Anderlecht
Pompiedom
en als rechtsbuitenBij Anderlecht speelde Delorge toch als rechtsbuiten? Wellicht dat hij daarom nooi indruk wist te maken.
Edit: Ik bedoel rechter middenvelder
Laatst gewijzigd door Maurice op di mei 15, 2007 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom
Joey kan opgelucht ademhalen:
Verder nog dit van het forum geplukt:
ANVan Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.
Verder nog dit van het forum geplukt:
Heb ik iets gemist?Lees op het doorgaans betrouwbare Ajaxtalk.nl dat Ajax "bezig" zou zijn met het terughalen van Steven Pienaar en dat Wesley Sneyder definitief rond zou zijn met Barcelona en dat zijn opvolger al gecontracteerd is. Het zou om een "grote" naam gaan... Ook is MVG bezig met Boe La Roes... zo beweert deze insider .
Ik neem het daar normaal gesproken ook niet al te serieus (ik lees alleen de posts van 343, Revo, Ares, Fluwelen Linker en nog een paar), maar ik kon me niet herinneren dat iemand het heeft gehad over een grote naam als vervanger van Sneijder. Want of het nu van LS of van Joey was gekomen, dat had ik zeker onthouden. Vandaar dat ik me afvroeg of ik hier tijdens m'n vakantie iets heb gemist.Marijn schreef:Volgensmij doelt deze persoon met 'insider' op LeonardoSpits.
Volgensmij doelt deze persoon met 'insider' op LeonardoSpits.
:00001757.gif: :00001757.gif: :00001757.gif:
Ik had het alleen over Boulah, niet over een vervanger van Sneijder. Maargoed dat Defour graag voor Ajax uitkomt is geen publiekelijk geheim.
Ook dat Pienaar graag terug wil is niet Nederlands best bewaarde geheim, hij heeft het namelijk zelf gezegd in een interview zo'n half jaar geleden.
Weet alleen niet meer waar ik dat van Boulah vandaan haal.

Pompiedom
Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat ik de wat meer volwassen en betrouwbare posters eruit probeer te pikken. Er lopen op AN toch wel heel wat mensen rond die vooral heel hard schreeuwen en aankomen zetten met onhaalbare spelers of dooddoeners.
Maar ik neem aan dat ze het niet voor mij doen, dus ik gun iedereen z’n postplezier.
Btw, wat is jouw forumnaam op AN?
Maar ik neem aan dat ze het niet voor mij doen, dus ik gun iedereen z’n postplezier.

Die hele discussies over Bakirciologu en Delorge... Die gasten hebben alles bij elkaar 1,2 miljoen euro gekost. Daar kan je best een gokje voor wagen. Als een van de twee een succes blijkt, doe je het gewoon al erg goed voor dat geld.
Ik denk zelfs dat Bakirciologu wel een goede aankoop is. In ieder geval al stukken beter dan De Mul.
Ik denk zelfs dat Bakirciologu wel een goede aankoop is. In ieder geval al stukken beter dan De Mul.
Demosthenes? :00001757.gif:Thomas schreef:Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat ik de wat meer volwassen en betrouwbare posters eruit probeer te pikken. Er lopen op AN toch wel heel wat mensen rond die vooral heel hard schreeuwen en aankomen zetten met onhaalbare spelers of dooddoeners.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!