Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 02, 2008 9:14 am

Tsja, hij wilt Champions League spelen. Die jongen scoort legt er met gemak 30 in in de eredivisie, logisch dat ie dan wat anders wilt. Alleen denk ik niet dat Huntelaar goed genoeg is voor de top. Daar is ie veel te traag voor en is zijn balbehandeling veelste laag, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 02, 2008 9:14 am

Gaan we nou krom liggen voor KJH? Ga in godsnaam eens scouten naar goedkopere vervangers of spendeer dit geld aan talenten voor andere posties.

Zitten we straks met Huntelaar die een godsvermogen verdient en die vervolgens moet samenspelen met Colin en Delorge... dat schiet toch niet op??

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 02, 2008 9:22 am

En ook nog eens een gelimiteerde transfersom. Stel dat je nu 25 miljoen kan krijgen en de transfersom wordt contractueel vastgelegd op 15 miljoen. Dan kost dat ene jaartje dus zo'n 14 miljoen. Niet doen, lijkt mij
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo apr 02, 2008 9:23 am

Idd gewoon voor een grote zak geld verkopen, dan hoef je er echt niet op achteruit te gaan hoor.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 02, 2008 9:24 am

Knap hoor dat een Spaanse krant de precieze details heeft van de contractbesprekingen. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 9:28 am

Van de zaakwaarnemer van KJH? Kan een manier zijn om de speler te promoten.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 02, 2008 9:32 am

Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Als hij weggaat gaan we hem nog missen. En ik vind het gewoon erg prettig om eindelijk weer eens Ajacied bovenaan aan de topscoorderslijst te zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 9:39 am

O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.

Denk aan Ruud Geels. Die scoorde aan de lopende band. Maar de nieuwe Cruijff was hij natuurlijk niet. In die orde zie ik KJH ook.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 02, 2008 9:41 am

Neefkens schreef:Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Als hij weggaat gaan we hem nog missen. En ik vind het gewoon erg prettig om eindelijk weer eens Ajacied bovenaan aan de topscoorderslijst te zien.
Ik zie liever Ajax bovenaan de ranglijst staan.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 02, 2008 9:42 am

joey schreef:O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.

Denk aan Ruud Geels. Die scoorde aan de lopende band. Maar de nieuwe Cruijff was hij natuurlijk niet. In die orde zie ik KJH ook.
Eens, hij is echt geen nieuwe Marco of JC, maar wel vlak daarachter.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 02, 2008 9:43 am

GangstaRiB schreef:
Neefkens schreef:Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Goh, wie niet? :smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 02, 2008 9:47 am

Neefkens schreef:
GangstaRiB schreef:
Goh, wie niet? :smallgrin.gif:
Nou ja, met Huntelaar is het nog niet gelukt... Het ligt niet alleen maar aan hem, maar ik weet niet of we veel slechter af zijn als we hem verkopen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 9:52 am

Neefkens schreef:
joey schreef:O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.

Mwah... Er zit nog wel iets tussen, vind ik.
Voeg Zlatan en KJH samen en je hebt een superspeler. Zlatan zal nooit een killer worden of een goede kopper. Maar de dingen waar Zlatan in uitblinkt (actie, snelheid, kracht, creativiteit) beheerst KJH niet zozeer. KJH zal nooit een man kunnen uitspelen op techniek of snelheid en dat is voor een spits een behoorlijke tekortkoming.

De vergelijking met Geels gaat aardig op. Inzaghi is ook een echte killer die geen grote voetballer is. Daarmee kun je blijkbaar een eind komen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 10:30 am

LucaS schreef:En ook nog eens een gelimiteerde transfersom. Stel dat je nu 25 miljoen kan krijgen en de transfersom wordt contractueel vastgelegd op 15 miljoen. Dan kost dat ene jaartje dus zo'n 14 miljoen. Niet doen, lijkt mij
Nee, deze zomer verpatsen aan de hoogste bieder.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... _page_id=1

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo apr 02, 2008 10:35 am

Neefkens schreef:

Ik vind hem meer van het niveau Kieft, Bosman.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 10:50 am

Ik ook, BZ. Wel heeft KJH een veel hardere mentaliteit dan Bosman.

KJH is een afmaker, hij kan zijn eigen kansen niet scheppen. Hij lijkt totaal niet op Van Basten.
Laatst gewijzigd door joey op wo apr 02, 2008 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 02, 2008 10:58 am

Huntelaar is een kloon van Van Basten volgens Schuster.

Met alle respect hoor, maar ik denk dat die vervelende Schuster hem echt nog nooit heeft zien spelen. Of hij heeft er gewoon de ballen verstand van. Dat sluit ik ook niet uit.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 02, 2008 11:01 am

Is alleen maar goed! Huntelaar is beter dan van basten! :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 02, 2008 11:12 am

Als we nou ff een spaans forum aanmaken en we in het spaans nou ff posten dat KJH beter is dan MVB ooit was dan gaan die dwazen dat nog geloven ook.

Of het in Duits. :ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo apr 02, 2008 11:33 am

LucaS schreef:En ook nog eens een gelimiteerde transfersom. Stel dat je nu 25 miljoen kan krijgen en de transfersom wordt contractueel vastgelegd op 15 miljoen. Dan kost dat ene jaartje dus zo'n 14 miljoen. Niet doen, lijkt mij
Over een gelimiteerde transfersom wordt niet gesproken? Alleen over een clausule dat hij weg kan als zich een "topclub" meldt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 02, 2008 11:35 am

En wat betekent zo'n clausule dan? Als Chelsea of Madrid komt en 2 miljoen biedt?

999

Bericht door 999 » wo apr 02, 2008 12:17 pm

'Huntelaar kloon van Van Basten'

AMSTERDAM - Real Madrid blijft flirten met Klaas-Jan Huntelaar. Bernd Schuster sprak in de Spaanse krant AS lovende woorden over de goaltjesdief van Ajax. "Huntelaar is een kloon van Marco van Basten", aldus de trainer van de Koninklijke.
Marco van Basten (l) en Klaas-Jan Huntelaar worden door Bernd Schuster met elkaar vergeleken.

"Het lijkt wel alsof ze in een laboratorium een kloon hebben gemaakt" , aldus Schuster. "Zijn manier van bewegen, het schieten met beide benen en zijn kopkracht doen me allemaal denken aan Van Basten en ook Ruud van Nistelrooy.

Real Madrid aast nog altijd op Huntelaar. Schuster wil de topscorer van de eredivisie vooral vanwege zijn scorend vermogen aan de selectie toevoegen. De Real-trainer ziet Huntelaar als een aankoop zonder risico. "Hij heeft een goede opleiding genoten. Daardoor leert hij snel en is hij een goede professional", sloot Schuster zijn pleidooi af.
De T.
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » wo apr 02, 2008 12:47 pm

Als we nu even ervoor zorgen dat ze Colin zien als kloon van Jaap Stam en Dennis Rommedahl als kloon van Christiano Ronaldo... :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 02, 2008 2:54 pm

Nihad schreef:Als we nu even ervoor zorgen dat ze Colin zien als kloon van Jaap Stam en Dennis Rommedahl als kloon van Christiano Ronaldo... :smallgrin.gif:
Hopen dat Schuster dat echt heeft gezegd, dan wordt dat flink dokken voor RM. Ik verwacht echter niet dat hij zich heeft uitgelaten over een eventuele aankoop.

Daniel

Bericht door Daniel » wo apr 02, 2008 2:58 pm

Idd, als ze zo aan het charmeren zijn en dit ook echt aan het roepen zijn wordt dat flink diep in de buidel tasten.. Maarja, wat maakt het uit, RM heeft handen vol geld, die nemen dat maar voor lief en flirten liever om Huntelaar hun kant op te laten komen door middel van hem op te hemelen en hem warm te maken.

Gesloten