Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Tsja, hij wilt Champions League spelen. Die jongen scoort legt er met gemak 30 in in de eredivisie, logisch dat ie dan wat anders wilt. Alleen denk ik niet dat Huntelaar goed genoeg is voor de top. Daar is ie veel te traag voor en is zijn balbehandeling veelste laag, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
-
- AT Toto winner 15/16
Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Als hij weggaat gaan we hem nog missen. En ik vind het gewoon erg prettig om eindelijk weer eens Ajacied bovenaan aan de topscoorderslijst te zien.
Als hij weggaat gaan we hem nog missen. En ik vind het gewoon erg prettig om eindelijk weer eens Ajacied bovenaan aan de topscoorderslijst te zien.
-
Ik zie liever Ajax bovenaan de ranglijst staan.Neefkens schreef:Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Eens, hij is echt geen nieuwe Marco of JC, maar wel vlak daarachter.joey schreef:O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.
Denk aan Ruud Geels. Die scoorde aan de lopende band. Maar de nieuwe Cruijff was hij natuurlijk niet. In die orde zie ik KJH ook.
Goh, wie niet?GangstaRiB schreef:Ik zie liever Ajax bovenaan de ranglijst staan.Neefkens schreef:Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.

-
Nou ja, met Huntelaar is het nog niet gelukt... Het ligt niet alleen maar aan hem, maar ik weet niet of we veel slechter af zijn als we hem verkopen.Neefkens schreef:Goh, wie niet?GangstaRiB schreef:Ik zie liever Ajax bovenaan de ranglijst staan.Neefkens schreef:Promoten lijkt me niet echt meer nodig, half Europa zit achter hem aan. Zijn scoringsvermogen is zo hoog, dat wordt als uniek gezien. Dat er hier vaak voornamelijk zijn negatieve punten benadrukt worden (snelheid, technisch vermogen) doet daar niets aan af.
Mwah... Er zit nog wel iets tussen, vind ik.Neefkens schreef:Eens, hij is echt geen nieuwe Marco of JC, maar wel vlak daarachter.joey schreef:O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.
Denk aan Ruud Geels. Die scoorde aan de lopende band. Maar de nieuwe Cruijff was hij natuurlijk niet. In die orde zie ik KJH ook.
Voeg Zlatan en KJH samen en je hebt een superspeler. Zlatan zal nooit een killer worden of een goede kopper. Maar de dingen waar Zlatan in uitblinkt (actie, snelheid, kracht, creativiteit) beheerst KJH niet zozeer. KJH zal nooit een man kunnen uitspelen op techniek of snelheid en dat is voor een spits een behoorlijke tekortkoming.
De vergelijking met Geels gaat aardig op. Inzaghi is ook een echte killer die geen grote voetballer is. Daarmee kun je blijkbaar een eind komen.
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, deze zomer verpatsen aan de hoogste bieder.LucaS schreef:En ook nog eens een gelimiteerde transfersom. Stel dat je nu 25 miljoen kan krijgen en de transfersom wordt contractueel vastgelegd op 15 miljoen. Dan kost dat ene jaartje dus zo'n 14 miljoen. Niet doen, lijkt mij
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... _page_id=1
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind hem meer van het niveau Kieft, Bosman.Neefkens schreef:Eens, hij is echt geen nieuwe Marco of JC, maar wel vlak daarachter.joey schreef:O ja, ik ook. Maar ik zie dat hij vergeleken wordt met bijvoorbeeld Van Basten. Daar mag ik best vraagtekens bij zetten.
Ik ook, BZ. Wel heeft KJH een veel hardere mentaliteit dan Bosman.
KJH is een afmaker, hij kan zijn eigen kansen niet scheppen. Hij lijkt totaal niet op Van Basten.
KJH is een afmaker, hij kan zijn eigen kansen niet scheppen. Hij lijkt totaal niet op Van Basten.
Laatst gewijzigd door joey op wo apr 02, 2008 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Over een gelimiteerde transfersom wordt niet gesproken? Alleen over een clausule dat hij weg kan als zich een "topclub" meldt.LucaS schreef:En ook nog eens een gelimiteerde transfersom. Stel dat je nu 25 miljoen kan krijgen en de transfersom wordt contractueel vastgelegd op 15 miljoen. Dan kost dat ene jaartje dus zo'n 14 miljoen. Niet doen, lijkt mij
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
De T.'Huntelaar kloon van Van Basten'
AMSTERDAM - Real Madrid blijft flirten met Klaas-Jan Huntelaar. Bernd Schuster sprak in de Spaanse krant AS lovende woorden over de goaltjesdief van Ajax. "Huntelaar is een kloon van Marco van Basten", aldus de trainer van de Koninklijke.
Marco van Basten (l) en Klaas-Jan Huntelaar worden door Bernd Schuster met elkaar vergeleken.
"Het lijkt wel alsof ze in een laboratorium een kloon hebben gemaakt" , aldus Schuster. "Zijn manier van bewegen, het schieten met beide benen en zijn kopkracht doen me allemaal denken aan Van Basten en ook Ruud van Nistelrooy.
Real Madrid aast nog altijd op Huntelaar. Schuster wil de topscorer van de eredivisie vooral vanwege zijn scorend vermogen aan de selectie toevoegen. De Real-trainer ziet Huntelaar als een aankoop zonder risico. "Hij heeft een goede opleiding genoten. Daardoor leert hij snel en is hij een goede professional", sloot Schuster zijn pleidooi af.
Blij met de punten ...
Hopen dat Schuster dat echt heeft gezegd, dan wordt dat flink dokken voor RM. Ik verwacht echter niet dat hij zich heeft uitgelaten over een eventuele aankoop.Nihad schreef:Als we nu even ervoor zorgen dat ze Colin zien als kloon van Jaap Stam en Dennis Rommedahl als kloon van Christiano Ronaldo...
Idd, als ze zo aan het charmeren zijn en dit ook echt aan het roepen zijn wordt dat flink diep in de buidel tasten.. Maarja, wat maakt het uit, RM heeft handen vol geld, die nemen dat maar voor lief en flirten liever om Huntelaar hun kant op te laten komen door middel van hem op te hemelen en hem warm te maken.