Ik waardeer het wel dat Alexander ons in blijft lichten, maar voorlopig lijkt het mij wel passend dat hij zijn geruchten in de Onbetrouwbare transfernieuws-topic plaatst.

Moderator: mods
Dus wanneer je ze beiden als rechthalf opstelt zou hun spel niet op elkaar lijken? Pienaar is dus niet een (stukken) mindere versie van Defour?Bertje schreef:Defour is een stuk veelzijdiger dan Pienaar. Defour heeft een beter overzicht, een betere trap, is verdedigend qua positiespel stukken sterker en kan in tactisch opzicht keuzes maken. Daarnaast heeft Defour het in zich om uit te groeien tot een leider.
Tja.. dat heeft iedere voetballer die van ADO of Twente afkomt. Misschien zijn deze twee een schot in de roos, maar het is maar de vraag of dit het niveau is waar Ajax naar moet streven. Delorge wordt niet voor de basis gehaald, maar toch blijft het een gok. Kennedy vind ik wel een Ajax-waardige speler, maar je weet nooit hoe hij met de druk omgaat.LeonardoSpits schreef:Kennedy Bakircioglü tekent vanmiddag een 4-jarig contract in Amsterdam. In de Telegraaf staat een interview met hem, en volgens hem zelf was Ajax altijd al zijn droom club en maakte de andere clubs die hem wouden geen kans.
Kennedy en Laurant zijn niet de beste spelers, maar wel jongens die een heel goed gevoel hebben bij Ajax...
Opzich zijn het wel 2 spelers die de clubs voor uit uitzoeken hadden, maar door redenen niet bij top clubs speelde...Tja.. dat heeft iedere voetballer die van ADO of Twente afkomt. Misschien zijn deze twee een schot in de roos, maar het is maar de vraag of dit het niveau is waar Ajax naar moet streven. Delorge wordt niet voor de basis gehaald, maar toch blijft het een gok. Kennedy vind ik wel een Ajax-waardige speler, maar je weet nooit hoe hij met de druk omgaat
Omdat we ook nog Delorge en Kennedy hebben, 3 is wel genoeg toch?Waarom niet Pienaar én Defour? Als Perez vertrekt...
Kennedy is een rechtsbuiten. Manucharyan mag verhuurd worden wat mij betreft. Laat hem eerst maar een jaartje heel blijven.LeonardoSpits schreef:Omdat we ook nog Delorge en Kennedy hebben, 3 is wel genoeg toch?Waarom niet Pienaar én Defour? Als Perez vertrekt...
Edit: en Manucharyan , is dus 4