Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Toppie

Bericht door Toppie » di mar 25, 2008 9:42 am

Duke schreef:
Ajax en Huntelaar snel in gesprek

AMSTERDAM - Ajax gaat op korte termijn in gesprek met Klaas Jan Huntelaar. Dat zou eigenlijk afgelopen week al gebeuren, maar de afspraak is opgeschoven.

Ajax hoopt Huntelaar te kunnen verleiden zijn huidige contract dat loopt tot medio 2010 open te breken en te verlengen. De spits zelf laat alles op zich af komen. Zoals de zaken er nu voorstaan, wil hij deze zomer alleen weg als een absolute topclub zich meldt.

In Spanje wordt Huntelaar openlijk gelinkt aan Real Madrid. In de luwte van die publiciteit tast de Koninklijke echter de mogelijkheden af bij Sevilla-spits Luis Fabiano. De topscorer in de Primera Division (22 goals) staat momenteel onder druk van zijn familie om Sevilla te verlaten, nadat zijn vrouw en dochters in eigen huis zijn overvallen.
www.ad.nl
Gewoon de hoofdprijs vragen 35 miljoen , en graag wel direct een v v en niet op 01 september gaan zoeken. Ik denk dat MvB hier nog wel met KJH deze week over praat bij bijv NL elftal tsja die luxe heeft die.

jabu

Bericht door jabu » zo mar 30, 2008 11:39 pm

Demosthenes schreef:Net begrepen dat KJH het juist tegen de (sub)toppers goed doet; doet me genoegen, want dan zal scoren tegen Groningen uit en Heerenveen uit geen probleem zijn.
Ik neem aan dat hij tegen Heerenveen aan je verwachtingen heeft voldaan?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 31, 2008 5:56 am

Voor degene die 't niet gezien hebben; gisteren bij Check van Gelder; Huntelaar vloog gisteren naar Barcelona. Eerder melde hij 't gerucht; Huntelaar naar Madrid en van Nilstelrooij nasr AC Milaan.

ps. wat een kwal is die Borst toch!

Aristides

Bericht door Aristides » ma mar 31, 2008 8:35 am

Jabu schreef:
Demosthenes schreef:Net begrepen dat KJH het juist tegen de (sub)toppers goed doet; doet me genoegen, want dan zal scoren tegen Groningen uit en Heerenveen uit geen probleem zijn.
Ik neem aan dat hij tegen Heerenveen aan je verwachtingen heeft voldaan?
ja, in de voorhoede liep het beter dan achterin en op het middenveld.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 9:36 am

Ajaciedjuh schreef:Voor degene die 't niet gezien hebben; gisteren bij Check van Gelder; Huntelaar vloog gisteren naar Barcelona. Eerder melde hij 't gerucht; Huntelaar naar Madrid en van Nilstelrooij nasr AC Milaan.

ps. wat een kwal is die Borst toch!
Ik snap niet wat Barca met hem moet. Je zou toch denken dat hun genoeg spitsen hebben. Misschien als opvolger van Eidur? Maar KJH gaat toch niet op de bank zitten?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 10:25 am

Dat is precies het probleem voor KJH. Er zullen best topclubs zijn die hem willen hebben, maar welke topclub wil hem als basisspeler? Je moet je elftal op zijn kwaliteiten afstemmen Maar de echt grote clubs hebben andere spitsen die beter zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » ma mar 31, 2008 10:50 am

Er zijn inderdaad zat spitsen die beter kunnen voetballen, maar het percentage kansen dat Huntelaar omzet in goals is zeldzaam hoog. Dat maakt het ook voor een topclub best de moeite waard om het team op hem af te stemmen.
Als je zorgt dat hij 2-3 keer per wedstrijd in kansrijke positie komt, dan scoort hij wekelijks 1 of 2 keer.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 11:13 am

Mwah, zelfs in Nederland scoort hij niet 'wekelijks 1 of 2 keer', dus dat lijkt me overdreven. En als hij niet scoort heb je niet zo heel veel aan hem. Voetballend gezien zijn er natuurlijk veel betere spitsen.

Huntelaar 'gesignaleerd' in trein van Barcelona naar Madrid

Gisteravond berichtten wij dat Klaas-Jan Huntelaar was gesignaleerd op vlucht KL 1677 van de KLM. De 24-jarige spits van Ajax zou zondagavond om 21.15 uur richting Barcelona zijn gevlogen. Bronnen van Sportweek in de Catalaanse hoofdstad, melden maandagmorgen dat de topscorer in de eredivisie met de AVE-hogesnelheidstrein (foto) van de Spaanse NS, RENFE, richting station Atocha in Madrid zou zijn vertrokken. Over het traject van 625 kilometer kan de trein een maximum van 350 kilometer per uur bereiken.
Het is algemeen bekend dat voetballers veelal niet rechtstreeks vliegen op een stad waar zij hun carrière voortzetten.

De goalgetter van de nummer twee in de Nederlandse competitie zou gebruiken maken van een vrije dag die Ajax-coach Adrie Koster zijn selectie op maandag heeft gegeven. Dinsdagmorgen om 10.30 uur wordt de hoofdmacht van Ajax weer op het trainingsveld naast de Amsterdam Arena verwacht. (EC/MB)
Sportweek

In zijn eentje?????

999

Bericht door 999 » ma mar 31, 2008 11:53 am

joey schreef:Dat is precies het probleem voor KJH. Er zullen best topclubs zijn die hem willen hebben, maar welke topclub wil hem als basisspeler? Je moet je elftal op zijn kwaliteiten afstemmen Maar de echt grote clubs hebben andere spitsen die beter zijn.
Zou natuurlijk fijn zijn geweest als AJAX daadwerkelijk zover zou zijn gekomen dat het elftal wat meer op KjH zou zijn afgestemd .. dat zou je minimaal 1 kampioenschap hebben opgeleverd.Helaas is het nooit zover gekomen.Trouwens lag het aan mij dat ik zag dat de opbouw van achteruit met Gentenaar in het doel 3 keer beter was dan nu weer met Stekelenburg ?.Nieuwjaar was meteen terug op het voetbalveld tegen Heerenveen.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 12:06 pm

Meen je dat nou? Gentenaar schiet van de 8 ballen die hij krijgt er 7 over de zijlijn
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » ma mar 31, 2008 12:31 pm

joey schreef:Mwah, zelfs in Nederland scoort hij niet 'wekelijks 1 of 2 keer', dus dat lijkt me overdreven.
Uh, jawel.

Daarnaast krijgt hij bij Ajax niet eens 2-3 grote kansen per wedstrijd. Met betere spelers om zich heen zal hij ook meer kansen krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 12:40 pm

Mwah, ik zie hem ook wel eens vier, vijf kansen per wedstrijd krijgen, hoor. En dan gaan er lang niet altijd drie, vier in. We moeten niet overdrijven.

Betere medespelers? Dan ook betere tegenstanders. Huntelaar zal altijd scoren, maar hij zal in een grote competitie veel harder moeten werken om aan de bal te komen.

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 31, 2008 1:08 pm

Sja, Joey. Je zou bijna weer verlangen naar de tijden van Nikos Machlas, Wesley Sonck, Ananas en Charisteas he?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 1:17 pm

Nee, wie zegt dat?

Huntelaar is een ijskoude afmaker, maar op andere punten heeft hij nog best iets te leren. Zelfs in de Nederlandse competitie.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 1:20 pm

Ben ik mee eens.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mar 31, 2008 1:48 pm

Rishi schreef:Meen je dat nou? Gentenaar schiet van de 8 ballen die hij krijgt er 7 over de zijlijn
Onzin.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma mar 31, 2008 1:50 pm

joey schreef:Mwah, ik zie hem ook wel eens vier, vijf kansen per wedstrijd krijgen, hoor. En dan gaan er lang niet altijd drie, vier in. We moeten niet overdrijven.

Betere medespelers? Dan ook betere tegenstanders. Huntelaar zal altijd scoren, maar hij zal in een grote competitie veel harder moeten werken om aan de bal te komen.
Ook dat zal best, maar als je er in een grote competitie er een stuk of 15-18 inlegt zit je al bij de grote meneren ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 1:54 pm

Voetske schreef:
Rishi schreef:Meen je dat nou? Gentenaar schiet van de 8 ballen die hij krijgt er 7 over de zijlijn
Onzin.
Tegen Twenthe anders wel.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 31, 2008 2:03 pm

Dat viel mij ook op, Rishi. En dat heb ik vaker van Gentenaar gezien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma mar 31, 2008 2:49 pm

Rishi schreef:
Voetske schreef:
Onzin.
Tegen Twenthe anders wel.
Bertje schreef:Dat viel mij ook op, Rishi. En dat heb ik vaker van Gentenaar gezien.
Wat zitten jullie allebei toch ontzettend uit jullie nek te lullen ( sorry dat ik het zeg ), 1 keer, 1 keer in de hele wedstrijd, en dan nog omdat Heitinga de bal te zacht terug speelde ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 3:01 pm

Dan heb ik me vergist. Ik dacht dat het voetballend nou niet veel soeps was met Gentenaar. Misschien dan alleen tegen Twenthe
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 31, 2008 3:03 pm

Ik heb hem sowieso meer dan één keer de bal uit zien trappen, maar laten we hier geen welles nietes-spelletje van maken.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma mar 31, 2008 3:06 pm

Ik ga niet roepen dat Gentenaar een wereldwonder is.Maar, zoals ik het zie ( en zag ), zoekt ie meer de oplossing kwa opbouw door de bal mee te geven aan de verdediger, daar waar Stekelenburg meestal al met zijn handen staat te zwasaien dat iedereen naar voor moet en daarna de bal naar voren trapt.Gentenaar heeft ook wat meer variatie in zijn spelhervattingen dan Stekelenburg.

Persoonlijk komt ie bij mij ook iets minder paniekerig over ..

@Bertje, moet ik de DVD opsturen ... :aai.gif:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 31, 2008 3:09 pm

Nee, dat is niet nodig, Voetske. Ik weet wat ik gezien heb.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 9:09 am

KJH blijft in Spanje in het nieuws.

Belangrijkste punten: Van Basten vroeg KJH om te blijven, maar heeft vooralsnog bot gevangen. KJH heeft aangegeven niets te kunnen beloven en te willen luisteren naar voorstellen van andere clubs.
Ajax heeft een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van KJH achter de rug. Aangeboden is een contractverlenging van drie jaar en een verdubbeling van zijn salaris van 2 miljoen netto, KJH zou dan dé grootverdiener van Ajax worden. KJH zou een clausule eisen waardoor hij kan vertrekken in het geval zich een internationale topclub meldt.

Met andere woorden: leuk geprobeerd van Ajax, maar die is weg.

Gesloten