Luis Suárez
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: Luis Suárez
Alleen Engeland is nog 'open' toch?
Ja, tegelijkertijd met ons tot 18:00 vanavond.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hij is nog van ons JAAAAAAAAAAAAAAAA We hebben onze ruwe diamant nog binnen
En zo werd Suarez alsnog per 1 januari verkocht in 2010 voor 35 miljoen euro aan Inter

En zo werd Suarez alsnog per 1 januari verkocht in 2010 voor 35 miljoen euro aan Inter
Voorlopig ben ik er erg blij mee! Ik trek dat blikje Ajaxbier (van Amstel, te kopen bij AH) maar open nuToppie schreef:Hij is nog van ons JAAAAAAAAAAAAAAAA We hebben onze ruwe diamant nog binnen![]()
![]()
![]()
![]()

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ik droom ook weleens van 27,5 Miljoen in de staatsloterij belasting vrij.Suarez droomt van Barcelona AMSTERDAM -
Ajax-spits en aanvoerder Luis Suarez droomde vroeger al van FC Barcelona en doet dat eigenlijk nog steeds. De voetballer uit Uruguay, die een doorlopend contract in Amsterdam heeft, hoopt er ooit nog eens te gaan spelen. In het Spaanse tijdschrift Don Balon zegt hij: „Toen ik klein was droomde ik al van Barcelona. Maar op dit moment is het een goed lopend elftal met uitstekende spelers en talentvolle beloften, vooral in de aanvalslinie.”
In het weekblad zegt de 22-jarige Suarez momenteel vooral veel te leren van Diego Forlan, zijn teamgenoot in het nationale elftal van Uruguay, „Een echte professional”. Maar de spits heeft ook grote bewondering voor de Argentijn Gabriel Batistuta „vanwege zijn werklust voor het team” en de Braziliaan Ronaldo.

- Daily Blind
Luis Suarez vs. Coen Dillen 10 - 4
Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Dillen stond pas op 10 naar wedstrijd 14.Rishi schreef:Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
Suarez scoort weinig als het koud is!Zlatan Son of God schreef:Dillen stond pas op 10 naar wedstrijd 14.Rishi schreef:Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Haha dan wordt het weer een zwaar seizoen. Dillen scoorde trouwens alle 43 doelpunten in 23 wedstrijden, 11 keer wist hij het net niet te vinden...Aristides schreef:Suarez scoort weinig als het koud is!Zlatan Son of God schreef:Dillen stond pas op 10 naar wedstrijd 14.Rishi schreef:Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
Maar ik denk ook dat de winterstop het einde betekend voor het tijdperk Suarez in Amsterdam. Is Voetske tenminste tevreden man / vrouw.
Denk het ook. Ik vind het al een wonder dat hij nog bij ons speelt.Rishi schreef:Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
Mocht Uruguay zich niet plaatsen voor het WK, dan heeft hij hier weinig meer te zoeken, vrees ik. Hij blijft vooral hier om zijn basisplaats in de nationale ploeg niet in gevaar te brengen.
Het stinkt aan alle kanten!
Als ie al zijn prijzen en bekers die HIJ voor AJAX gewonnen heeft dan maar niet vergeet mee te nemen ... eeh eens even tellen ...Zlatan Son of God schreef:Haha dan wordt het weer een zwaar seizoen. Dillen scoorde trouwens alle 43 doelpunten in 23 wedstrijden, 11 keer wist hij het net niet te vinden...Aristides schreef:Suarez scoort weinig als het koud is!Zlatan Son of God schreef:
Dillen stond pas op 10 naar wedstrijd 14.
Maar ik denk ook dat de winterstop het einde betekend voor het tijdperk Suarez in Amsterdam. Is Voetske tenminste tevreden man / vrouw.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Zo simpel ligt het allemaal niet. Er moet een grote club voor hem komen die tussentijds zijn contract wil afkopen. Hij heeft het bij Ajax naar zijn zin dus de club die hem wil overnemen moet een duidelijke stap vooruit zijn en een club in een mooie competitie, dus geen Rusland of Oekraïne.joey schreef:Denk het ook. Ik vind het al een wonder dat hij nog bij ons speelt.Rishi schreef:Hij is weg in de winterstop. Kan straks worden ingeschreven in de CL.
Mocht Uruguay zich niet plaatsen voor het WK, dan heeft hij hier weinig meer te zoeken, vrees ik. Hij blijft vooral hier om zijn basisplaats in de nationale ploeg niet in gevaar te brengen.
Ajax!
joey schreef:Waarom zou er níet zo'n club komen voor Luis?
Inter ,Juventus of Man U zullen zich melden
Nee, misschien niet. Maar wie zegt dat Suarez alleen naar de absolute top wil? Een club als Lyon is sportief en financieel al een grote vooruitgang voor hem.
Die kunnen hem niet betalen (denk toch wel dat Ajax minimaal 40 miljoen vraagt)
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
I.p.v. Henry, dan heeft Barcelona een flinke kwaliteitsinjectie. Henry is op zijn retour.Rishi schreef:Barca zie ik ook nog wel.
Het nadeel is dat (tot Zlatan) meestal niet de hoofdprijs betaald. Man City of Chelsea zou het beste zijn (mbt geld), maar die mogen voorlopig niet meer investeren. Sportief gezien moet Suarez naar Barcelona toe. Dat gun ik hem ook wel (na volgend seizoen).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat het Inter gaat worden. Daar past hij wel bij.
Ook door de recentelijke acties met Kerlon vermoed ik dat er al wat lijntjes liggen.
Ook door de recentelijke acties met Kerlon vermoed ik dat er al wat lijntjes liggen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ajax kan zoveel vragen. Als Suarez weg wil, is hij weg. Misschien komt er nooit een club die veertig miljoen wil betalen. Zo'n bedrag is nog nooit neergeteld voor een speler uit onze competitie.Rishi schreef:Die kunnen hem niet betalen (denk toch wel dat Ajax minimaal 40 miljoen vraagt)
Lisandro Lopez kostte 24 miljoen en voor Bastos betaalde Lyon ook een hoop. Lyon heeft best geld.