Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door El Clavo » do jul 21, 2011 7:23 pm

Ach houd toch op. Hij zat 1 keer op de bank en dit land was gelijk te klein. Meneer was ongemotiveerd en toen hij tegen RKC gewisseld werd, omdat ie als een krant speelde wist hij niet hoe snel hij in zijn proletenbak weg moest.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 21, 2011 7:30 pm

Proletenbak? Hij had toch juist de grootste en mooiste auto uijtonderhandeld?
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 22, 2011 8:31 am

blackmoon_ams
Veelbelovend talent

Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 21 juli 2011 om 20:58:25.

Geen nieuws uit Eindhoven, Lille, Bordeaux of waar dan ook; ik weet wel dat Ajax Mounir rustig een jaartje in het 2e laat als niemand met 4,5-5M over de tafel komt.

Had hij maar naar Turkije moeten gaan - die vonden zijn salaris geen probeleem en hadden 5M over voor Mounir

Even voor onze meelezende PSV supporters -> PSV heeft zich alleen gemeld bij Ajax en vooralsnog gevraagd wat de vraagprijs is.

gr.

BM
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 22, 2011 9:44 am

Dat is bluf, Ajax wil echt niet dat EH een jaar in Jong Ajax loopt. Dat kost een flink bedrag aan salaris en afschrijving, en na dat jaar is er echt geen club meer die wat dan ook voor hem betaalt.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » za jul 23, 2011 3:07 am

Statement?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 23, 2011 3:23 pm

joey schreef:Dat is bluf, Ajax wil echt niet dat EH een jaar in Jong Ajax loopt. Dat kost een flink bedrag aan salaris en afschrijving, en na dat jaar is er echt geen club meer die wat dan ook voor hem betaalt.
Je kunt als club ook een keer een statement willen afgeven dat je je door een werkweigeraar niet laat gijzelen.

Overigens had Mounir in 7 wedstrijden op rij geen goal gemaakt op het moment dat hij door FdB in Milaan werd gepasseerd. Hij kan de martelaar uithangen, maar sportief had hij ook op dat moment al geen poot om op te staan. Is gewoon geflopt bij Ajax.

Kilroy

Bericht door Kilroy » za jul 23, 2011 5:50 pm

wimpey schreef: Je kunt als club ook een keer een statement willen afgeven dat je je door een werkweigeraar niet laat gijzelen.

Overigens had Mounir in 7 wedstrijden op rij geen goal gemaakt op het moment dat hij door FdB in Milaan werd gepasseerd. Hij kan de martelaar uithangen, maar sportief had hij ook op dat moment al geen poot om op te staan. Is gewoon geflopt bij Ajax.
Volkomen eens. De man lijdt aan een vokomen gemis aan de mentaliteit die vereisd is voor een beroeps athleet. Een gebrek dat niet vreemd is in het Midden Oosten. Dat is niet racist, dat is een feit.

Le T.

Bericht door Le T. » za jul 23, 2011 6:20 pm

Kilroy schreef:Volkomen eens. De man lijdt aan een vokomen gemis aan de mentaliteit die vereisd is voor een beroeps athleet. Een gebrek dat niet vreemd is in het Midden Oosten. Dat is niet racist, dat is een feit.
Wat heeft het Midden-Oosten er nou weer mee te maken?

Overigens had deze Kralinger wel voldoende mentaliteit om voetballer van het jaar te worden en de belangrijkste speler te zijn in het kampioenschap van notabene AZ.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 24, 2011 1:42 pm

Omdat het team op hem werd afgesteld.
IK GELOOF!!!!!!

Fregge

Bericht door Fregge » zo jul 24, 2011 1:45 pm

Sowieso was AZ toen een counterteam. En laat El Hamdaoui net een counterspits zijn ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 24, 2011 2:14 pm

In de Sportweek van deze week staat dat de directie van Ajax na afloop van de competitie aan EH heeft beloofd dat hij met een schone lei zou beginnen. Hij was dan ook stomverbaasd toen hij te horen kreeg dat hij zich moest melden bij Jong Ajax.

Er staat ook in dat EH in het buitenland alleen naar een grote competitie wil. Dat heeft hij Ajax ook verteld. Desondanks kwam Ajax met Trabzonspor aanzetten. Die club heeft EH dus meteen afgewezen. Hij speelt voorlopig rustig in Jong Ajax, dan ziet hij wel hoe Ajax het probleem oplost.

Ajax wil 4,5 miljoen om niet teveel verlies te lijden. Transfersom vorig jaar was 6 miljoen.

Fregge

Bericht door Fregge » zo jul 24, 2011 2:20 pm

De directie toen (dus met Van de Boog)? Of Frank de Boer?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 24, 2011 2:28 pm

Geen idee. Ik neem aan VDB, want er wordt gezegd: na afloop van de competitie. Maar misschien bedoelen ze De Boer en/of Blind.

Fregge

Bericht door Fregge » zo jul 24, 2011 2:30 pm

Als er staat directie, denk ik Van den Boog. Maar hoe dan ook. Als dat waar is, is het wel erg smerig gegaan.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 24, 2011 2:35 pm

Dat zou natuurlijk nooit zonder overleg met de Boer gegaan zijn
I think I lost my fucking headache

Le T.

Bericht door Le T. » zo jul 24, 2011 5:40 pm

Het lijkt mij dat het van De Boer uitkomt. Vorig seizoen was De Jong volgens hem nog een goede optie op de 9, nu heeft hij meer aanvallende middenvelders dan hem lief is en vindt hij De Jong kennelijk nog niet goed genoeg als reservespits. Dat zegt heel veel over zijn 'inschatting' van El Hamdaoui.
Wollt ihr den totalen Mensch?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 25, 2011 12:15 pm

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 25, 2011 12:39 pm

Rutten hoopt op El Hamdaoui Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Mounir El Hamdaoui is, als het aan Fred Rutten ligt, welkom bij PSV. "Ik zou hem er graag bij hebben. Hij kan iets toevoegen aan het elftal, het is geen geheim dat we al langer op zoek zijn naar een spits", aldus de trainer van de Eindhovenaren in het Eindhovens Dagblad. El Hamdaoui staat onder contract bij Ajax, maar mag vertrekken uit Amsterdam.

"De technisch directeur (Marcel Brands, red.) gaat over dit soort zaken en eventuele onderhandelingen", vervolgde Rutten. Brands ontkende tot op heden steeds de belangstelling van PSV voor de spits

Waar kan ik hem ophalen :hypocrite.gif:

ferry

Bericht door ferry » di jul 26, 2011 11:49 am

Nu.nl:
El Hamdaoui heeft vrede met verbanning
Laatste update: 26 juli 2011 12:21 info
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft er voorlopig geen problemen mee dat hij mee moet trainen met Jong Ajax. De door trainer Frank de Boer verbannen spits gaat ervan uit dat hij het komende seizoen onder trainer Gery Vink zijn wedstrijden speelt met de beloftenploeg van de Amsterdammers.

Foto: ProShots
"Ik vind het niet erg", zegt El Hamdaoui in het magazine van NUsport. "Ik heb het goed naar mijn zin bij Jong ajax. Het ziet ernaar uit dat ik het seizoen hier ook blijf spelen. Daar heb ik vrede mee."
De Rotterdammer met Marokkaanse roots geeft aan dat hij zijn situatie liever anders had gezien. El Hamdaoui is echter niet van plan om de zoektocht naar een oplossing in het geschil met De Boer te versnellen.
"Ajax moet naar mij toekomen. Ik heb nog een contract voor drie jaar. De club heeft beslist dat ik op dit moment in Jong Ajax moet spelen. De bal ligt bij Ajax."
Aissati
El Hamdaoui treft op de trainingen van Jong Ajax Ismaïl Aissati. De middenvelder keerde terug van een jaar verhuur aan Vitesse. Van een transfer naar de Arnhemmers kwam het niet. "Ze wilden mijn salaris evenaren, maar hikten aan tegen de afkoopsom. Daar zijn we niet uitgekomen", blikt de Marokkaans international terug.
"Daarom richt ik me nu op Ajax. Wat mij betreft blijf ik gewoon hier. Dat ik nu bij Jong Ajax meetrain, is geen probleem voor mij", stelt Aissati. "Het zijn leuke, fanatieke trainingen."
Afwachten
De 22-jarige technicus weet nog niet of en wanneer hij kan aansluiten bij de selectie van De Boer.
"Ik wacht af wanneer de trainer of iemand anders van de club met me komt praten. Mijn contract loopt nog een seizoen door. Ik hoop dat bij de A-selectie uit te dienen."

Starring

Bericht door Starring » di jul 26, 2011 3:40 pm

Ajax is nog steeds ziek. Dat merk je aan die namen die nu rond circuleren. Amoah en Bulykin in een Ajax-shirt staat gelijk aan keihard vloeken in de kerk. Wat mij betreft mag Elham (bij gebrek scouting binnden Ajax) ons nieuwe tweede spits worden en te beginnen strijden met bloed, zweet en tranen in Amsterdam nadat hij openlijk zijn excuses heeft aangeboden aan alles en iedereen die Ajax een warm hart toe draagt. Als iedereen direct wordt afgeschreven na bepaalde fouten gemaakt te hebben, bestond heel deze fucking wereld niet! Ook jij niet!
AFCA!

jabu

Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » di jul 26, 2011 4:05 pm

Lees het stukje boven je eens en vraag je dan nogmaals af of El Ham publiekelijk z'n excuses gaat aanbieden...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 26, 2011 4:43 pm

Ik zeg: Winston Bogarde!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 26, 2011 5:05 pm

3 jaar lang voetballen op maandagavond voor 2 miljoen per jaar. Waar kan ik tekenen? Heerlijk hoor!
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di jul 26, 2011 7:26 pm

Ik doe mee .. merken ze toch niks van :smallgrin.gif: ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jul 27, 2011 7:22 am

Gaat gewoon naar PSV. Het spelletje is toch duidelijk wat er gespeeld wordt in de pers? Proberen gewoon de prijs te drukken.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie