Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
4 - 0, met Beenhakker toch ?.
En wel een Kraay, maar geen Hans toch ?.
Blij met de punten ...
Net opgezocht: verlies met 4-0, maar ik kan niet zo snel een opstelling vinden. Ajax speelde met een reserveteam en in mijn herinnering met jonge Kraay als back, maar ik 100% zeker ben ik er niet van, nu wel van de uitslag!999 schreef:4 - 0, met Beenhakker toch ?.
Bron: http://www.superajax.com/modules.php?na ... age&pid=22Aanvulling: 07-11-1979 2й раунд ответ. EC1
Omonia Nicosia - Ajax 4-0
Гол: 9’Tsikkos 1-0, 15’Demetriou 2-0, 39’/ 56’Kaiafas 3-0, 4-0
Состав: Schrijvers Piet, Kraay, Meutstege Wim, Dord van Pim, Boeve Peter, Schoenaker Dick, Jensen Henning, Pen Guido, Lerby Soren, Ling La Tschen, Bonsink Karel
Замена: Everse Jan
Viel dus wel mee, dat reserveteam!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Was Rene Kraay .. geen Hans Jr. zegt mijn bron ..Aristides schreef:Net opgezocht: verlies met 4-0, maar ik kan niet zo snel een opstelling vinden. Ajax speelde met een reserveteam en in mijn herinnering met jonge Kraay als back, maar ik 100% zeker ben ik er niet van, nu wel van de uitslag!999 schreef:4 - 0, met Beenhakker toch ?.
Bron: http://www.superajax.com/modules.php?na ... age&pid=22Aanvulling: 07-11-1979 2й раунд ответ. EC1
Состав: Schrijvers Piet, Kraay, Meutstege Wim, Dord van Pim, Boeve Peter, Schoenaker Dick, Jensen Henning, Pen Guido, Lerby Soren, Ling La Tschen, Bonsink Karel

Blij met de punten ...
Ene Rene Kraay heeft inderdaad één keer meegespeeld in Ajax 1 in 1979. Bron:999 schreef:Was Rene Kraay .. geen Hans Jr. zegt mijn bron ..Aristides schreef:Net opgezocht: verlies met 4-0, maar ik kan niet zo snel een opstelling vinden. Ajax speelde met een reserveteam en in mijn herinnering met jonge Kraay als back, maar ik 100% zeker ben ik er niet van, nu wel van de uitslag!999 schreef:4 - 0, met Beenhakker toch ?.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64639
@999
Waarom zo'n smiley; ach en erg kleinzielig natuurlijk zelf geen bron geven, maar wel noemen. Je zult er wel om vragen: je had dit keer gelijk met Rene Kraay.

- SylvievdVaart
Jongens, geen ruzie maken. Ik weet eigenlijk niet wie toen trainer was, ik denk Cor Brom.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Zit toch niet zo te miepen, die smiley slaat op mijn bron ( ik lach omdat mijn bron, mijn vader als je het dan precies wilt weten, het wist te vertellen ), niet om dat je Kraay jr noemt ..Aristides schreef:Ene Rene Kraay heeft inderdaad één keer meegespeeld in Ajax 1 in 1979. Bron:999 schreef:
Was Rene Kraay .. geen Hans Jr. zegt mijn bron ..
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64639
@999
Waarom zo'n smiley; ach en erg kleinzielig natuurlijk zelf geen bron geven, maar wel noemen. Je zult er wel om vragen: je had dit keer gelijk met Rene Kraay.
Blij met de punten ...
???Kaboem schreef:Schering en inslag!
- SylvievdVaart
Maar eh Voets, om nog even terug te komen op die screenshots:
Mooie post!

Mooie post!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Inderdaad, leuk dat iemand de moeite doet om zijn standpunten op zo'n manier goed toe te lichten ipv maar wat te roepen. 

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Juist, zo leer ik nog eens wat. 

Suarez: 'Barcelona is de droom van ieder kind'
22/08/2009 08:28
Ajax vreest dat de komende dagen de interesse in Luis Suarez toeneemt. Toch zijn zowel club als speler er zeker van dat Suarez het seizoen afmaakt bij de Amsterdamse club.
'Natuurlijk denk ik erover na als er een club als Barcelona zou komen', liet Suarez weten tegenover De Telegraaf. 'Daar te mogen spelen, is de droom van elk kind, dus ook van mij. Nu zegt mijn gevoel nee, omdat ik hier nog niet klaar ben.'
'Ik voel me belangrijk, word gesteund door de groep en de trainers en wil de club kampioen maken en de Champions League in helpen. Maar misschien wil Ajax me wel verkopen als er heel veel miljoen wordt geboden.'
De Uruguayaanse aanvaller gaat er zelf vanuit dat hij het seizoen bij Ajax afmaakt, maar niet tegen zijn zin. 'Omdat ik me hier prettig voel en ik weet dat ik onder Martin Jol nóg beter kan worden. Dat is nodig om te slagen bij een topclub.'
Jol dacht wel even na over een naderende transfer, toen Suarez donderdag vier keer scoorde tegen Slovan Bratislava (5-0). 'Normaal gesproken hoop je dat je spits zes keer scoort, maar na twee doelpunten dacht ik nu: ho maar even.'
Toch sluit hij een transfer uit. 'Die afspraak heb ik met hem. Hij heeft beloofd nog minimaal één jaar voor Ajax te spelen. De absolute top heeft zich nog niet gemeld en de andere clubs kunnen hem niet betalen. Je moet niet vergeten dat Luis heel veel waard is geworden.'

- InnerHarbour
Dat verhaal over Barcelona speelt toch al een jaar? Ik heb in ieder geval al een stuk vaker gelezen dat het z'n droom is, dus dat het nu wederom in de media opduikt, baart me weinig zorgen. Alleen het zinnetje: 'Maar misschien wil Ajax me wel verkopen als er heel veel miljoen wordt geboden.'. Dat is hetgene wat me het meest dwars zit en het scenario waarin ik het meest teleurgesteld zou zijn in Ajax, dat ze Suarez, ondanks dat hij zelf best nog een jaar wil blijven, verkopen voor geld op de korte termijn.
AD ANAjax wil Suarez absoluut niet kwijt, maar is wel voorbereid
22 augustus 2009 RvN
Het bestuur en Martin Jol geven aan Luis Suarez niet te willen laten vertrekken. Van den Boog in het AD: 'Wij willen Luis niet verkopen en Luis heeft ons nogmaals gezegd dat hij wil blijven. Dat was toen we eind vorige week bij elkaar zaten om de opwaardering van zijn contract formeel te regelen.' Ook Luis Suarez geeft aan dit seizoen absoluut nog niet te willen vertrekken. Ajax neemt echter het zekere voor het onzekere en is al voorbereid om zijn vertrek. Voor het geval dat gebeurt, heeft de leiding van Ajax niet alleen contact met Afonso Alves, maar ook met andere kandidaten, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Broer Suarez ook lid van Ajax
Luis Suarez lijkt woord te houden. Ondanks de indrukwekkende wijze waarop hij zich nu ook internationaal manifesteert, houdt de Ajax-spits vol tenminste dit seizoen bij de club uit te zullen dienen. De Uruguayaan hoopt via het WK in Zuid-Afrika straks echt zijn sportieve en financiële slag te kunnen slaan en wil daarom bewust wachten op dat mondiale podium.
Hoe menens het hem is om in Amsterdam te blijven, bleek wel uit het feit dat zijn broer Paolo zich als spelend lid bij Ajax heeft opgegeven. De jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken, hopend op een contract bij Jong Ajax. Inmiddels heeft hij het advies gekregen om eerst bij de zaterdagamateurs van de club te beginnen.
Blij met de punten ...
Ja dat is zijn oudere broer van bijna 30. En volgens mij van eerste divisie niveau..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij is net 29. Niet dat het veel uitmaakt, maar toch.
Kan prima bij Haarlem aan de slag haha.
Kan prima bij Haarlem aan de slag haha.
Zal het dan niet om z'n jongere broertje gaan, die zo sprekend op hem lijkt? Er staat: 'De jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken, hopend op een contract bij Jong Ajax.'
Paolo Suárez is toch echt zijn oudere broer hoor. Ik weet niet hoe zijn jongere broertje heet..
Ja, dat begrijp ik, maar of z'n naam is fout, of het gedeelte 'de jonge Suarez' is fout.
Ik weet het niet, vooralsnog weten we niet eens of hij een jongere broer heeft die voetbalt. Alleen dat hij een oudere broer heeft die voetbalt en Paolo heet. En aangezien men graag en snel hoopt op een jong en dartel talent die minstens zo goed en getalenteerd is als zijn enerverende iets oudere broer nemen ze aan dat hij jonger is. Vooral ook omdat hij voor Jong Ajax wil spelen. Men vergeet dan even tussen neus en lippen door dat Jong Ajax gewoon in principe het eerste reserve elftal is of te wel het tweede hoogste seneioren elftal waar de A-selectie "het eerste" is.. Maar nu het Jong Ajax heet gaan velen ervan uit dat je dus jong moet zijn ofzo denk ik. Zal wel zoiets zijn. Ik hoop ook dat het zijn jongere broer is, want dan is de kans groter dat hij uit zou kunnen betekenen. Maar het zou zomaar kunnen dat het zijn oudere broer is en dan krijg je een Arveladze verhaal waarbij de oudere uiteindelijk ergens bij TOP Oss eindigt.
- LouisXIV & co
Is ie nog van ons? Of zal hij toch nog weggaan in de komdende uren. Spannend.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Hij zal wel blijven... Barca en andere spaanse clubs kunnen hem niet meer halen en dat was zijn droom. Ik zou het vreemd vinden als hij weg zou gaan.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."