Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Precies. Laten we die jongen niet bombarderen tot basisspeler, want dat is nergens op gebaseerd. Ik hoor de laatste maanden allerlei jubelverhalen, maar ben allang blij als hij genoeg kwaliteiten heeft om een waardevolle selectiespeler te zijn, omdat dat betekent dat Ajax niet hoeft te investeren in nóg een buitenspeler naast die ene die er al moet komen.
Schuster heeft de interesse bevestigd:
SportweekReal Madrid-coach bevestigt interesse in Ajax-spits Huntelaar
Datum: 22-mrt-2008 15:34
Door Edwin Struis
Madrid - Real Madrid gaat een poging ondernemen om Klaas-Jan Huntelaar los te weken bij Ajax. Dat liet Bernd Schuster zaterdag exclusief weten aan Sportweek. De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. “Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor.”
In een interview met Sportweek gaf Huntelaar aan bijna klaar te zijn voor een volgende stap. “Voor mezelf heb ik het idee dat het steeds makkelijker gaat. Het zit eraan te komen, maar ik weet niet of het deze zomer al zover is.”
Het contract van Huntelaar loopt af medio 2010. Ajax heeft al aangegeven de overeenkomst te willen openbreken en te verlengen. Binnenkort gaan beide partijen daarover om de tafel zitten.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Absoluut. Van Nistelrooy en Huntelaar mogen de schoenen nog niet poetsen van die 2.
Anyway, de interesse van Huntelaar moet echt uit die regio komen, hoor. In Italië doen de Italiaanse spitsen het veel te goed, waardoor Huntelaar een beetje buiten beeld zal blijven. Als ik heel eerlijk ben, dan zou ik ook eerder kiezen voor een Amauri, hoor. Sowieso gaat er een hele spitsencarroussel op gang komen daar.
Anyway, de interesse van Huntelaar moet echt uit die regio komen, hoor. In Italië doen de Italiaanse spitsen het veel te goed, waardoor Huntelaar een beetje buiten beeld zal blijven. Als ik heel eerlijk ben, dan zou ik ook eerder kiezen voor een Amauri, hoor. Sowieso gaat er een hele spitsencarroussel op gang komen daar.
Die indruk krijg ik ook.Jöhnk schreef:Zo te lezen heeft Schuster Huntelaar nog nooit zien spelen.Voetske schreef:Da kan nie, KjH zou nooit in beeld kunnen zijn bij top-clubs ...

Maar ik begrijp ook dat men KJH ziet als stand-in voor Van Nistelrooij. Dus is het maar zeer de vraag of men de hoofdprijs wil betalen.
Het stinkt aan alle kanten!
Beweeglijk zijn is natuurlijk ook wat anders dan veel lopen. Waarom zou je als aanvaller in hemelsnaam veel lopen? Je staat er om wedstrijden te beslissen, niet om te oefenen voor de marathon.Voetske schreef:Raul en van Nistelrooy doen alleen het noodzakelijke in de Real M. voorhoede.Die lopen ook echt geen meter teveel ..
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Heb je hem ook weer, tjonge.Lees eerst de eerdere postings eens een keer voordat je er weer met je snuffert tussen komt.Bertje schreef:Beweeglijk zijn is natuurlijk ook wat anders dan veel lopen. Waarom zou je als aanvaller in hemelsnaam veel lopen? Je staat er om wedstrijden te beslissen, niet om te oefenen voor de marathon.Voetske schreef:Raul en van Nistelrooy doen alleen het noodzakelijke in de Real M. voorhoede.Die lopen ook echt geen meter teveel ..

Blij met de punten ...
Kwa spel lijkt de MvB van Ajax nogal op de KJH van Ajax hoor ik regelmatig. ;-)Jöhnk schreef:Ja, maar Schuster vergelijkt Huntelaar met Cruijff en Van Basten. Dus Schuster heeft stront in zijn ogen of Schuster roept maar wat.Voetske schreef:Raul en van Nistelrooy doen alleen het noodzakelijke in de Real M. voorhoede.Die lopen ook echt geen meter teveel ..
Het gevaar KjH, dat is volgens mij wat Schuster bedoelt.I.t.t. gaat het bij deze ploegen en Schuster voorop om het scorend vermogen, om van een kleine kans een doelkans te maken.Bij ons moet het ook nog altijd mooi zijn .. ( iets trouwens wat Barca op dit moment ( en de achterhoede ) als probleem heeft )Jöhnk schreef:Ja, maar Schuster vergelijkt Huntelaar met Cruijff en Van Basten. Dus Schuster heeft stront in zijn ogen of Schuster roept maar wat.Voetske schreef:Raul en van Nistelrooy doen alleen het noodzakelijke in de Real M. voorhoede.Die lopen ook echt geen meter teveel ..
Blij met de punten ...