Géén aanvallende middenvelder? Lijkt mij zo'n beetje vereiste nummer 1.Thomas schreef:Ik snap je zorgen, maar dit is natuurlijk niet reëel. Ik verwacht dat Ajax allereerst een centrumverdediger zoekt die ook als rechtsback uit de voeten kan. Wat mij betreft komt er daarnaast nog een centrumverdediger bij, aangezien Kuffour samen met Rommedahl, Luque, Colin, MKD, Mitea, Ogararu en Urzaiz mag vertrekken. Huntelaar vertrekt waarschijnlijk, dus daar moet een vervanger voor komen. Ajax heeft daarnaast nog twee nieuwe buitenspelers nodig (wellicht een jongen die net als Suarez op beide flanken kan spelen) en eventueel een linkshalf voor het geval Davids vertrekt. Dus:Scherrer schreef:We hebben naar alle waarschijnlijkheid mínstens een aanvallende middenvelder, twee centrale verdedigers, een linkshalf, een rechtsbuiten en een spits nodig. Minstens, want ook de rechtshalf, rechtsback, linksback en linksbuiten hebben mogelijk versterking nodig.
-Centrumverdediger #1
-Centrumverdediger #2
-Spits
-Linksbuiten
-Rechtsbuiten
-Linkshalf
Dat zou al heel wat zijn. Nog meer aankopen verwachten is niet realistisch.
Voor de rest is het lijstje ongeveer hetzelfde als wat ik zei. Linksbuiten hoeft wat mij betreft alleen als Van Basten andere plannen met Suarez heeft, dus dat is afwachten.