Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za mar 22, 2008 2:17 am

Thomas schreef:
Scherrer schreef:We hebben naar alle waarschijnlijkheid mínstens een aanvallende middenvelder, twee centrale verdedigers, een linkshalf, een rechtsbuiten en een spits nodig. Minstens, want ook de rechtshalf, rechtsback, linksback en linksbuiten hebben mogelijk versterking nodig.
Ik snap je zorgen, maar dit is natuurlijk niet reëel. Ik verwacht dat Ajax allereerst een centrumverdediger zoekt die ook als rechtsback uit de voeten kan. Wat mij betreft komt er daarnaast nog een centrumverdediger bij, aangezien Kuffour samen met Rommedahl, Luque, Colin, MKD, Mitea, Ogararu en Urzaiz mag vertrekken. Huntelaar vertrekt waarschijnlijk, dus daar moet een vervanger voor komen. Ajax heeft daarnaast nog twee nieuwe buitenspelers nodig (wellicht een jongen die net als Suarez op beide flanken kan spelen) en eventueel een linkshalf voor het geval Davids vertrekt. Dus:

-Centrumverdediger #1
-Centrumverdediger #2
-Spits
-Linksbuiten
-Rechtsbuiten
-Linkshalf

Dat zou al heel wat zijn. Nog meer aankopen verwachten is niet realistisch.
Géén aanvallende middenvelder? Lijkt mij zo'n beetje vereiste nummer 1.

Voor de rest is het lijstje ongeveer hetzelfde als wat ik zei. Linksbuiten hoeft wat mij betreft alleen als Van Basten andere plannen met Suarez heeft, dus dat is afwachten.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mar 22, 2008 2:18 am

Thomas schreef:
Scherrer schreef:We hebben naar alle waarschijnlijkheid mínstens een aanvallende middenvelder, twee centrale verdedigers, een linkshalf, een rechtsbuiten en een spits nodig. Minstens, want ook de rechtshalf, rechtsback, linksback en linksbuiten hebben mogelijk versterking nodig.
Ik snap je zorgen, maar dit is natuurlijk niet reëel. Ik verwacht dat Ajax allereerst een centrumverdediger zoekt die ook als rechtsback uit de voeten kan. Wat mij betreft komt er daarnaast nog een centrumverdediger bij, aangezien Kuffour samen met Rommedahl, Luque, Colin, MKD, Mitea, Ogararu en Urzaiz mag vertrekken. Huntelaar vertrekt waarschijnlijk, dus daar moet een vervanger voor komen. Ajax heeft daarnaast nog twee nieuwe buitenspelers nodig (wellicht een jongen die net als Suarez op beide flanken kan spelen) en eventueel een linkshalf voor het geval Davids vertrekt. Dus:

-Centrumverdediger #1
-Centrumverdediger #2
-Spits
-Linksbuiten
-Rechtsbuiten
-Linkshalf

Dat zou al heel wat zijn. Nog meer aankopen verwachten is niet realistisch.
Kuffour sreveer je nu al af?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 22, 2008 2:22 am

Scherrer schreef:Géén aanvallende middenvelder? Lijkt mij zo'n beetje vereiste nummer 1.

Voor de rest is het lijstje ongeveer hetzelfde als wat ik zei. Linksbuiten hoeft wat mij betreft alleen als Van Basten andere plannen met Suarez heeft, dus dat is afwachten.
Ik denk dat Van Basten voornamelijk met een controlerende middenvelder in de as zal spelen.

Onze lijstjes verschillen toch wezenlijk van elkaar. Jij had er nog een aanvallende middenvelder, rechtsback, linksback en rechtshalf op staan. Kijk, als we afgelopen seizoen waren begonnen met doorselecteren dan had dit in twee zomers wel bewerkstelligd kunnen worden. Afgelopen zomer zijn we echter op achterstand gezet.

Ajax moet in ieder geval af van al die halve aankopen en gewoon durven investeren. Volgens mij bewijzen juist spelers als Huntelaar en Suarez dat dat dat beleid zich altijd terugbetaalt. Deze posities zijn voor Ajax gewoon prima in te vullen.
Mr. Ajax schreef:Kuffour sreveer je nu al af?
Als ik af mag gaan op de verhalen heb ik er weinig fiducie in dat het in fysiek opzicht goed gaat komen met die jongen. Bovendien moet Ajax investeren in jonge spelers. Kuffour overnemen is doodzonde.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za mar 22, 2008 2:54 am

Thomas schreef:
Scherrer schreef:Géén aanvallende middenvelder? Lijkt mij zo'n beetje vereiste nummer 1.

Ik denk dat Van Basten voornamelijk met een controlerende middenvelder in de as zal spelen.

Onze lijstjes verschillen toch wezenlijk van elkaar. Jij had er nog een aanvallende middenvelder, rechtsback, linksback en rechtshalf op staan. Kijk, als we afgelopen seizoen waren begonnen met doorselecteren dan had dit in twee zomers wel bewerkstelligd kunnen worden. Afgelopen zomer zijn we echter op achterstand gezet.
Die staan op het lijstje 'mogelijk', Thomas. Dat hangt af van de speelwijze van Van Basten. Maar een creatieve middenvelder vind ik écht iets wat noodzakelijk is.
Ajax moet in ieder geval af van al die halve aankopen en gewoon durven investeren. Volgens mij bewijzen juist spelers als Huntelaar en Suarez dat dat dat beleid zich altijd terugbetaalt. Deze posities zijn voor Ajax gewoon prima in te vullen.
Dat Ajax moet gaan investeren in kwaliteits-aankopen lijkt me overduidelijk. Maar gezien Van Bastens opmerkingen over het vastgestelde budget voor aankopen maak ik me er geen zorgen over dat daar ook budget voor is. Ik maak me meer zorgen om de categorie er net onder.

De onderste categorie aankopen, spelers als Rommedahl, Colin en Urzaiz moeten natuurlijk geen dure buitnlandse aankopen zijn, maar eigen jeugdspelers. Breedteaankopen zijn naar mijn mening deze zomer volledig overbodig, er moet voor de diepte worden betaald en voor de breedte naar de Toekomst worden gekeken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 22, 2008 3:00 am

Scherrer schreef:Dat Ajax moet gaan investeren in kwaliteits-aankopen lijkt me overduidelijk. Maar gezien Van Bastens opmerkingen over het vastgestelde budget voor aankopen maak ik me er geen zorgen over dat daar ook budget voor is. Ik maak me meer zorgen om de categorie er net onder.

De onderste categorie aankopen, spelers als Rommedahl, Colin en Urzaiz moeten natuurlijk geen dure buitnlandse aankopen zijn, maar eigen jeugdspelers. Breedteaankopen zijn naar mijn mening deze zomer volledig overbodig, er moet voor de diepte worden betaald en voor de breedte naar de Toekomst worden gekeken.
Het zou kunnen dat Martina de plek van Rommedahl overneemt. Urzaiz zou eventueel vervangen kunnen worden door Castillion.

Ik verwacht niet dat Van Basten spelers als Rommedahl gaat aantrekken. Ik ben er van overtuigd dat men voor kwaliteit gaat en hoewel ik genoeg spelers ken met een goede prijs/kwaliteit verhouding, ken ik er weinig die voor Rommedahl-achtige bedragen te halen zijn. Dus de nieuwe technische staff zou de plank wel op Ogararu-achtige wijze mis moeten slaan.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 22, 2008 9:54 am

De posities die door jou worden genoemd vind ik soms wat verrassend, Thomas. Jij bent op zoek naar 3 aanvallers, mits Huntelaar vertrekt. Mijn inziens is dat veel te veel van het goede en kan je het afdoen met 2 aankopen. Martina, Kennedy of Leonardo, Suarez, nieuwe vleugelspits en een nummer 9. En dan heb je waarschijnlijk Perez ook nog achter de hand.

Verder wil ik op het middenveld niet teveel vastpinnen op posities. Daar moeten er gewoon 1 à 2 jongens bij wat mij betreft. Een verdedigende middenvelder en een creatieve linkshalf/aanvallende middenvelder zou prima zijn.

Een rechtsback is overbodig nu we Silva hebben, maar centraal achterin moet je durven investeren. Ik zou ook kiezen voor 2 verdedigers, al vind ik het vooral noodzakelijk dat er een topper komt in de plaats van Heitinga. Die andere moet vooral goed uit de voeten kunnen op 2 posities inderdaad. Betekent niet dat je aan moet komen zetten met een op leeftijd zijnde speler uit de Eredivisie. Wellicht dat Kuffour iets van indruk maakt, waardoor hij mag blijven. Silva, vdWiel, Vermaelen, Vertonghen en deze 2 nieuwelingen zijn dus prima.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 22, 2008 11:29 am

Peter schreef:De posities die door jou worden genoemd vind ik soms wat verrassend, Thomas. Jij bent op zoek naar 3 aanvallers, mits Huntelaar vertrekt. Mijn inziens is dat veel te veel van het goede en kan je het afdoen met 2 aankopen. Martina, Kennedy of Leonardo, Suarez, nieuwe vleugelspits en een nummer 9. En dan heb je waarschijnlijk Perez ook nog achter de hand.
Ik reken minimaal op het vertrek van Rommedahl en Luque. Wellicht dat Kennedy ook nog weg mag of op een andere positie gebruikt gaat worden. Ik heb er overigens nog bij gezet dat je wellicht beter een vleugelspeler kan halen die op beide flanken kan spelen.
Verder wil ik op het middenveld niet teveel vastpinnen op posities. Daar moeten er gewoon 1 à 2 jongens bij wat mij betreft. Een verdedigende middenvelder en een creatieve linkshalf/aanvallende middenvelder zou prima zijn.
Eerst maar eens zien of Ajax überhaupt een nieuwe middenvelder haalt in het geval Davids blijft. Het vertrouwen in De Jong en Van der Heijden is gezien hun contractverlenging erg groot en ik zie ook Van der Wiel wel regelmatig als een soort libero voor de verdediging spelen tegen mindere tegenstanders. Daarnaast wordt het nu echt tijd dat Anita en Sarpong door gaan breken. Voor Emanuelson moet ook nog een plek gevonden worden.
Een rechtsback is overbodig nu we Silva hebben, maar centraal achterin moet je durven investeren. Ik zou ook kiezen voor 2 verdedigers, al vind ik het vooral noodzakelijk dat er een topper komt in de plaats van Heitinga. Die andere moet vooral goed uit de voeten kunnen op 2 posities inderdaad. Betekent niet dat je aan moet komen zetten met een op leeftijd zijnde speler uit de Eredivisie. Wellicht dat Kuffour iets van indruk maakt, waardoor hij mag blijven. Silva, vdWiel, Vermaelen, Vertonghen en deze 2 nieuwelingen zijn dus prima.

Geen spelers op leeftijd meer. Nog een paar Luquetjes of Kuffourtjes en de selectie raakt failliet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 22, 2008 11:37 am

Absoluut mee eens. Ervaring was de afgelopen jaren heilig. Ajax had een talentvolle groep, maar ontbeerde het aan ervaring. Nu puit Ajax uit van de gearriveerde spelers, maar er is geen jonkie die daar ook maar tegen op kijkt. Davids en Gabri zijn de enige spelers op leeftijd die ook daadwerkelijk het niveau van Ajax aankunnen. Nu is die laatsgenoemde speler gewoon nuttig en geen exceptionele speler, maar toch.

De generatie Goossens, Anita, Sarpong en Donald lijken afgeschreven. Naar mijn idee staan ze al een 2 jaar stil in hun ontwikkeling en is de weg naar Ajax-1 alleen maar lastiger geworden. Het kan nog, want ik geef Martina ook nog een goede kans en die is ook 'al' 21.

Ajax kan volgend jaar een prachtige selectie op de been brengen, waarin het bulkt van het talent. Het is alleen zaak om de rotte appels te ruimen en daar spelers te kopen die Ajax op een hoger niveau tillen. Ik heb geen zin in spelers waar je gaat twijfelen of ze het niveau kunnen gaan halen en die de 25-26 al gepasseerd zijn.

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 22, 2008 11:48 am

Goossens komt er wel, die moet gewoon een eerlijke kans krijgen..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 22, 2008 12:22 pm

Peter schreef:De generatie Goossens, Anita, Sarpong en Donald lijken afgeschreven. Naar mijn idee staan ze al een 2 jaar stil in hun ontwikkeling en is de weg naar Ajax-1 alleen maar lastiger geworden. Het kan nog, want ik geef Martina ook nog een goede kans en die is ook 'al' 21.
Donald en Goossens gaan het niet redden, denk ik. Anita en Sarpong hebben echter vooral te maken gehad met blessures, flinke concurrentie en in het geval van Sarpong vervelende persoonlijke problemen.
Ajax kan volgend jaar een prachtige selectie op de been brengen, waarin het bulkt van het talent. Het is alleen zaak om de rotte appels te ruimen en daar spelers te kopen die Ajax op een hoger niveau tillen. Ik heb geen zin in spelers waar je gaat twijfelen of ze het niveau kunnen gaan halen en die de 25-26 al gepasseerd zijn.

Er is absoluut nog wat van te maken, al had het erg geholpen als Ajax afgelopen zomer al goed beleid had gevoerd. Nu ga je op een aantal selectieplekken wellicht toch wat tekort komen. Al mijn aankopen voor komend seizoen zouden in ieder geval 24 jaar of jonger zijn. Dan komt je selectie er zo uit te zien (met de leeftijden vanaf komende zomer ongeveer):

Keepers:

Maarten Stekelenburg (22-09-1982, 25 jaar)
Erik Heijblok (29-06-1977, 31 jaar)
Dennis Gentenaar (30-09-1975, 32 jaar)

Verdedigers:

Vit Wormgoor (16-11-1988, 19 jaar)
Gregory van der Wiel (03-02-1988, 20 jaar)
Jan Vertonghen (24-04-1987, 21 jaar)
Thomas Vermaelen (14-11-1985, 22 jaar)
Vervanger Heitinga (max. 24 jaar)
Nieuwe centrale verdediger cq. rechtsback (max. 24 jaar)
Bruno Silva (29-03-1980, 28 jaar)

Middenvelders:

Siem de Jong (28-01-1989, 19 jaar)
Vurnon Anita (04-04-1989, 19 jaar)
Mitchell Donald (10-12-1988, 19 jaar)
Jeffrey Sarpong (03-08-1988, 20 jaar)
Jan-Arie Van der Heijden (03-03-1988, 20 jaar)
Urby Emanuelson (16-06-1986, 22 jaar)
Rasmus Lindgren (29-11-1984, 23 jaar)
Laurent Delorge (21-07-1979, 29 jaar)
Gabri (10-02-1979, 29 jaar)
Edgar Davids (13-03-1973, 35 jaar)

Aanvallers:

Geoffrey Castillion (11-01-1991, 17 jaar)
Luis Suarez (24-01-1987, 21 jaar)
Edgar Manucharyan (19-01-1987, 21 jaar)
Javier Martina (01-02-1987, 21 jaar)
Vervanger Huntelaar (max. 24 jaar)
Nieuwe vleugelspeler (max. 24 jaar)
Leonardo (09-03-1983, 25 jaar)
Kennedy Bakircioglu (02-11-1980, 27 jaar)
Kenneth Perez (29-08-1974, 33 jaar)

Vertrekken moeten of zullen dus:

Nicolae Mitea (24-03-1985, 23 jaar)
John Heitinga (15-11-1983, 24 jaar)
Michael Krohn-Dehli (06-06-1983, 25 jaar)
Klaas Jan Huntelaar (12-08-1983, 25 jaar)
Jurgen Colin (20-01-1981, 27 jaar)
George Ogararu (03-02-1980, 28 jaar)
Albert Luque (11-03-1978, 30 jaar)
Dennis Rommedahl (22-07-1978, 30 jaar)
Samuel Kuffour (03-09-1976, 31 jaar)
Ismael Urzaiz (07-10-1971, 36 jaar)

Ik heb Emanuelson maar even tussen verdediging en aanval ingegooid omdat ik nog niet helemaal weet wat de plannen van Van Basten met hem zijn. :wink.gif: In deze opzet kan Van der Wiel dus nog als controlerende middenvelder komen te spelen, Emanuelson voorin, Kennedy en Vertonghen eventueel weer op het middenveld. Donald heb ik erbij gelaten omdat je geen buil aan die jongen kan vangen.

Als je het zo bekijkt moet er natuurlijk nog een creatieve middenvelder of een controlerende middenvelder die erg sterk aan de bal is bij. Denk echter niet dat Ajax zo'n speler gaat zoeken. Het wordt hoe dan ook moeilijk om dit te realiseren, want slechts 2 van de 10 spelers waar Ajax vanaf moet gaat Ajax aanzienlijk aan verdienen. En dan nog houd je een hele grote selectie over met 29 spelers waarvan 15 uit de eigen jeugd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 22, 2008 1:08 pm

Peter schreef:De generatie Goossens, Anita, Sarpong en Donald lijken afgeschreven. Naar mijn idee staan ze al een 2 jaar stil in hun ontwikkeling en is de weg naar Ajax-1 alleen maar lastiger geworden. Het kan nog, want ik geef Martina ook nog een goede kans en die is ook 'al' 21.
Ze zijn niet ouder dan Maduro bij zijn debuut. Ik zou ze niet zo snel afschrijven.

Verder hangt veel af van wat Marco met Suárez en Urby van plan is, lijkt mij. Wordt Suárez spits of vleugelspits en wordt Urby linksback of linksbuiten?

Er zal sowieso een nieuwe centrumverdediger moeten komen. Dat lijkt me prioriteit numero uno. Een stabiele verdediger (dus geen kip zonder kop als Heitinga) die ook opbouwend zijn verantwoordelijkheid kan nemen. Er zal ook sowieso iemand moeten komen die de rol van Colin als doorsluitende rechtsback kan overnemen.
Verder verwacht ik dat Lindgren op het middenveld sowieso zal spelen en dat De Jong ook op zijn minst veel zal spelen. Heb je verder nog Gabri, Vertonghen en Davids/vervanger van Davids.
Voorin moet er ook in ieder geval iemand bij komen. Afhankelijk van wat de plannen zijn met Suárez, zal dat een spits of vleugelspeler moeten zijn. Dit kan eventueel ook de vervanger voor Huntelaar zijn, maar dat hangt dus mede samen met de plannen die er zijn met Urby.

Daarna zien we wel wat er aan geld nog over is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 22, 2008 1:45 pm

Interessante discussie, maar ik ga even terug naar Huntelaar. Er is vast wel een mod te vinden die deze topic wil splitsen. :666.gif:

Huntelaar: in de zomer neem ik beslissing

BRON: AS

De status van Klaas Jan Huntelaar groeit ook in Zuid-Europa steeds verder. Zo staat hij nu op de voorpagina van de Spaanse sportkrant AS, dat een interview met hem heeft. Huntelaar laat daarin weten dat hij in de zomer een beslissing zal nemen zijn contract bij Ajax te verlengen danwel in te gaan op een van de aanbiedingen die er dan liggen. In Spanje wordt al geruime tijd gesproken over de interesse van Real Madrid. 'Het is natuurlijk erg leuk om te horen dat een club met zoveel historie interesse heeft. Wat me aanspreekt is dat ze een kampioensteam hebben. Maar de realiteit is dat het allemaal geruchten zijn. Daar kan ik niet op af gaan. Ik moet gewoon afwachten en zien wat er gebeurt.'
http://ajax.netwerk.to

Je ziet de ellende al aankomen. KJH en geïnteresseerde clubs wachten rustig het EK af. Daarna beginnen de geruchten. Uiteindelijk wordt KJH pas in augustus verkocht, kort voordat Ajax de VCL moet spelen (even ervan uitgaande dat we ons daar voor plaatsen). Dan hebben we een zak geld maar geen spits. L'histoire se répète.... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 22, 2008 1:53 pm

Als dat ze nog een keer overkomt dan....dan....dan :1evil.gif:

Dan gaat Bassie zelf maar in de spits staan.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 22, 2008 1:57 pm

Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 22, 2008 2:08 pm

Met Huntelaar afspreken dat-ie na een bepaalde datum, ongeacht de biedende club, niet meer verkocht wordt?

En met niemand anders!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za mar 22, 2008 2:14 pm

Bertje schreef:Met Huntelaar afspreken dat-ie na een bepaalde datum, ongeacht de biedende club, niet meer verkocht wordt?
Zoals met Sneijder? Spelers die weg willen kun je niet behouden. Voor je belangrijkste posities moet je gewoon 2 min of meer gelijkwaardige spelers in je selectie hebben. Dan ben je ook niet zo afhankelijk van de grillen van 1 speler.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 22, 2008 2:15 pm

Is een leuk idee maar als Real of Man U vijf minuten voor de deadline komen is KJH dus weg. De deadline van de transfermarkt bedoel ik dan
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 22, 2008 2:16 pm

Nou, met Sneijder was die afspraak er dus niet, want met Real gingen ze wel in onderhandeling.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 22, 2008 2:19 pm

Volgens mij hebben ze met Sneijder nog champagne gedronken omdat ie niet meer weg zou gaan.
Zulke afspraken zijn leuk op papier maar als de top komt en KJH wilt weg dan is hij ook weg.

Kan je als Ajax niks aan doen. Ajax moet gewoon nu al een vervanger kopen.
IK GELOOF!!!!!!

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 22, 2008 2:20 pm

Mwah, met Suárez hebben we die min of meer al in huis.. Als Van Basten hem nog kan perfectioneren hebben we een topper in huis.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za mar 22, 2008 2:21 pm

Bertje schreef:Nou, met Sneijder was die afspraak er dus niet, want met Real gingen ze wel in onderhandeling.
Ajax ging met Real in onderhandeling omdat Sneijder aangaf perse naar Real te willen. Je hebt helaas geen keus. Maar als Ajax voor de zomer al een contract zou hebben getekend met Defour dan zou er helmaal geen probleem zijn. En stel dat Sneijder zou zijn gebleven, zou het je selectie zoveel slechter hebben gemaakt met Defour en Sneijder?

Durven investeren in toptalent!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 22, 2008 2:24 pm

Daniel_vT schreef:Mwah, met Suárez hebben we die min of meer al in huis.. Als Van Basten hem nog kan perfectioneren hebben we een topper in huis.
Kan, maar dan willen we weer een vleugelaanvaller erbij.

Sneijder zou blijven. Die afspraken zijn inderdaad niets waard. Gewoon goed anticiperen. De hele markt afstruinen. Er zijn altijd clubs die het geld nodig hebben/willen.

Of zoals Raymon zegt: de opvolger van tevoren al in huis halen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 22, 2008 2:26 pm

Precies. Uit het transferbeleid van Ajax spreekt al jaren geen enkele durf.

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 22, 2008 2:29 pm

Als je Huntelaar verkoopt en Sulejmani haalt voor links en Suárez voor negen zit het aardig snor, maar dat moet nog wel gebeuren dan. Sulejmani zou zowieso gekocht moeten worden, ongeacht of Huntelaar vertrekt of niet. Dan versterk je én de selectie én je anticipeert op het eventuele vertrek van Huntelaar. Vertrekt Huntelaar, kan Suárez op 9 en heb je Sulejmani op links, niets aan het handje, vertrekt Huntelaar niet heb je een hele prettige speler erbij waar je veel plezier aan kan beleven. Als ik eerlijk moet zijn zou ik het ideaalste scenario vinden als Huntelaar voor plus minus 35 miljoen vertrekt en inderdaad Sulejmani gehaald wordt, Suárez naar 9 en eventueel Martina op rechts.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 22, 2008 2:32 pm

Daniel_vT schreef:Als je Huntelaar verkoopt en Sulejmani haalt voor links en Suárez voor negen zit het aardig snor, maar dat moet nog wel gebeuren dan. Sulejmani zou zowieso gekocht moeten worden, ongeacht of Huntelaar vertrekt of niet. Dan versterk je én de selectie én je anticipeert op het eventuele vertrek van Huntelaar. Vertrekt Huntelaar, kan Suárez op 9 en heb je Sulejmani op links, niets aan het handje, vertrekt Huntelaar niet heb je een hele prettige speler erbij waar je veel plezier aan kan beleven. Als ik eerlijk moet zijn zou ik het ideaalste scenario vinden als Huntelaar voor plus minus 35 miljoen vertrekt en inderdaad Sulejmani gehaald wordt, Suárez naar 9 en eventueel Martina op rechts.
Ik ben volgens mij de enige die niet onder de indruk is van Martina. :blush.gif:

Hoe dan ook is het nog maar de vraag of hij goed genoeg is voor het eerste.

Gesloten