Nee hoor, hier nog 1. 9 miljoen is een prima prijs, ik zeg verkopen. Babel brengt in mijn ogen te weinig, af en toe raakt ie de bal per ongeluk goed, maar veelal zijn het vuurpijlen, zijn tegenstander loopt alvast naar binnen omdat ie weet dat Babel toch alleen maar daar heen kan. Komt ongeinteresseerd over, laat de ballen nog steeds van z'n voet springen. Staat op een plek waar hij niet uit de voeten kan en de keren dat ie op 'zijn plek' stond kwam er ook niks uit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zijn Jesse en ik dan echt de enigen?
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Elke prijs die je voor Babel kan krijgen is winst! Het enige dat die jongen ziet als ie eenmaal per ongeluk op een voetbalveld is beland, is een rode waas en/of zijn eigen voeten. Onmiddelijk ingaan op een bod van miljoenen en tijdens de onderhandelingen proberen je lachen in te houden!
I think I lost my fucking headache
Wat is een Van Geeltje in jouw definitie?Jöhnk schreef:Delorge is juist geen gevalletje MKD. MKD is zo'n lichte speler van het type dat bij bosjes rondloopt op de Toekomst. Delorge voegt juist toe wat onze eigen jeugd ontbeert: fysieke hardheid, loopvermogen, uithoudingsvermogen. En hij kan nog heel aardig voetballen ook.
Typisch Van Geeltje dit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
.Jöhnk schreef:
Begrijp overigens niet wat De Mul hiermee te maken heeft. Delorge is een type Gabri.
Inderdaad en wie is er voor vanavond en nog 3 wedstrijden geschorst? en wie moet nu vanavond op zijn plek voetballen? Misschien wel Maduro en dat is nu juist helemaal niet zo'n type.
Nee goeie aankoop en transfer vrij ook nog eens

Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik ben ''bang'' dat met Babel hetzelfde gebeurt als met van Persie: hij ontwikkeld zich stormachtig bij Arsenal en is na 2 jaar het 3 dubbele waard. Alhoewel van Persie een groter talent is heeft Babel gezien zijn leeftijd ook nog voldoende mogelijkheid zich verder te ontwikkelen.Spijker schreef:Nee hoor, hier nog 1. 9 miljoen is een prima prijs, ik zeg verkopen. Babel brengt in mijn ogen te weinig, af en toe raakt ie de bal per ongeluk goed, maar veelal zijn het vuurpijlen, zijn tegenstander loopt alvast naar binnen omdat ie weet dat Babel toch alleen maar daar heen kan. Komt ongeinteresseerd over, laat de ballen nog steeds van z'n voet springen. Staat op een plek waar hij niet uit de voeten kan en de keren dat ie op 'zijn plek' stond kwam er ook niks uit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zijn Jesse en ik dan echt de enigen?
Ik heb het volste vertrouwen in Van Geel. Bij AZ blonk hij al uit door slim inkopen. Kijk, er zat wel eens een misser bij (Ikedia!), maar als je vijf spelers haalt en drie daarvan blijken van waarde, dan ben je spekkoper. En houd je geld over voor die ene grote aankoop.Jöhnk schreef:Typisch Van Geeltje dit.
Delorge ken ik niet zo goed, maar ik ga af op wat Jöhnk zegt. Goede zaak dus (blijkbaar).
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar bij Van Persie zagen we hier allemaal al dat er veel meer in zat, ondanks dat ie bij feyenoord amper ene kans gehad heeft. Dat heeft Babel bij Ajax en ik denk dat we het daarom beter kunnen beoordelen.gaizka schreef:Ik ben ''bang'' dat met Babel hetzelfde gebeurt als met van Persie: hij ontwikkeld zich stormachtig bij Arsenal en is na 2 jaar het 3 dubbele waard. Alhoewel van Persie een groter talent is heeft Babel gezien zijn leeftijd ook nog voldoende mogelijkheid zich verder te ontwikkelen.Spijker schreef:Nee hoor, hier nog 1. 9 miljoen is een prima prijs, ik zeg verkopen. Babel brengt in mijn ogen te weinig, af en toe raakt ie de bal per ongeluk goed, maar veelal zijn het vuurpijlen, zijn tegenstander loopt alvast naar binnen omdat ie weet dat Babel toch alleen maar daar heen kan. Komt ongeinteresseerd over, laat de ballen nog steeds van z'n voet springen. Staat op een plek waar hij niet uit de voeten kan en de keren dat ie op 'zijn plek' stond kwam er ook niks uit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zijn Jesse en ik dan echt de enigen?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Is it?Jöhnk schreef:MVG houdt de Zuidema-doctrine goed in het oog.![]()
Begrijp overigens niet wat De Mul hiermee te maken heeft. Delorge is een type Gabri.
@ Duke: een verrassende maar uitstekende aankoop voor weinig.
In de eerste plaats ken ik maar weinig Belgen die geslaagd zijn bij Ajax.
In de tweede plaats geloof ik niet dat spelers van 26, 27 jaar (zoals Kennedy en Delorge) zulke toppers zijn; dan waren ze toch al lang internationaal doorgebroken?
In de derde plaats is het aantal spelers dat van een middenmoter uit de HCE naar een topclub (of Ajax in het bijzonder) kwam en daar substantieel verbeterde, op een hand te tellen.
Mijn angst: de middelmaat gaat regeren. Dit is heel erg de Feyenoord-way om te versterken (spelers weghalen uit de middelste regionen van de HCE)en dat bevalt mij niet. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Ach, deze middelmaat wordt niet voor de basis gehaald, wat bij feyenoord wel het geval is.
Delorge is goed om erbij te hebben. Gabri is nu 3 wedstrijden geschorst en wie hebben we ervoor in de plaats? Delorge zou dat met zijn loopvermogen op kunnen vangen.
Kennedy is een speler die in de Eredivisie van waarde is. Hij maakt aardig wat goals en heeft veel assists. Als de Mul vertrekt, heb je zowiezo nog een buitenspeler nodig, naast Kennedy. Maar je kan tenminste afwisselen.
Delorge is goed om erbij te hebben. Gabri is nu 3 wedstrijden geschorst en wie hebben we ervoor in de plaats? Delorge zou dat met zijn loopvermogen op kunnen vangen.
Kennedy is een speler die in de Eredivisie van waarde is. Hij maakt aardig wat goals en heeft veel assists. Als de Mul vertrekt, heb je zowiezo nog een buitenspeler nodig, naast Kennedy. Maar je kan tenminste afwisselen.
Delorge heeft al bij Anderlecht gespeeld, maar is daar op staande voet ontslagen vanwege vermeende betrokkenheid bij het gokschandaal (overigens nooit bewezen).Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In de tweede plaats geloof ik niet dat spelers van 26, 27 jaar (zoals Kennedy en Delorge) zulke toppers zijn; dan waren ze toch al lang internationaal doorgebroken?
Leeftijd en nationaliteit zeggen mij niet zo veel.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo mei 09, 2007 10:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ben ik met je eens. Maar voor bankzitters kan je gewoon niet teveel uitgeven. En het is gebleken dat de jeugd niet alle gaten kan opvullen.Harm schreef:De Eredivisie moet niet het niveau zijn waar Ajax en PSV zich op richten.
Ajax' eerste zorg is volgens mij om volgend jaar kampioen te worden.
En je weet natuurlijk nooit hoe bepaalde spelers gaan presteren als ze een goed team om zich heen hebben met een goede coach.
De Vi meldt dat de spelers van Barcelona die Ajax op het oog zou hebben Giovanni dos Santos (18) en Santiago Ezquerro (30) zouden zijn. Dos Santos is een middenvelder met spelbepalende kwaliteiten, Ezquerro een snelle en technisch vaardige speler die op allen posities in de voorhoede uit de voeten kan. Aldus VI.
Het stinkt aan alle kanten!