De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Ogararu kan een aardig balletje trappen, heeft een actie in huis maar is verdedigend zwaar P-O-E-P en als hij mee naar voren gaat en er wordt balverlies geleden is Sjorsje ergens te vinden aan de rechter hoek van de 16 en sjokt hij een beetje terug terwijl zijn man inmiddels bij onze achterlijn is met de bal. 

Deze cynische kritiek laat ik aan mij voorbij gaan. Ik heb nooit gezegd dat Emanuelson een goede verdediger was. Grootste talent heb ik niemand genouemd. Volgens mij heb ik gepleit voor Emanuelson op tien. Dat is nou niet bepaald een teken dat ik EManuelson als steunpunt in onze verdediging inschatBertje schreef:Emanuelson was toch Ajax' grootste talent? Of was dat nou Maduro?
Volgens mij heb je Emanuelson wel Ajax grootste talent genoemd. Dat weerhield je er overigens niet van om Maduro later weer een groter talent te noemen dan Emanuelson.LucaS schreef:Deze cynische kritiek laat ik aan mij voorbij gaan. Ik heb nooit gezegd dat Emanuelson een goede verdediger was. Grootste talent heb ik niemand genouemd. Volgens mij heb ik gepleit voor Emanuelson op tien. Dat is nou niet bepaald een teken dat ik EManuelson als steunpunt in onze verdediging inschatBertje schreef:Emanuelson was toch Ajax' grootste talent? Of was dat nou Maduro?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hmm, dat moet ik inderdaad maar eens doen.
Edit:
Edit:
Demosthenes schreef:De laatste speler (tot nu toe) uit de jeugd die iets extra's heeft. De volgende? (Ging over Babel)
Inderdaad niet het grootste talent, maar 'de laatste speler die iets extra's heeft'.LucaS schreef:Mwa, volgens mij moet dat toch Emanuelson zijn hoor, Demo
Lucas schreef:Ik vind Maduro een groter talent dan Emanuelson
Laatst gewijzigd door Bert op zo jan 20, 2008 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!