Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » wo jul 06, 2011 8:46 am

Ik denk dat hij wel iets minder kan/wil verdienen.
PSV zorgt er natuurlijk wel voor dat zijn winkeltje in R'dam zuid weer gaat lopen :drecul.gif:
Daar hebben wij tenslotte ook voor betaald.

denk daarnaast wel dat hij beter gaat renderen bij PSV vanwege hun systeem.
Blijft een eigenwijze, arrogante, irritante #$%^%%$$
maar dat terzijde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 09, 2011 10:51 am

Alors que Rudi Garcia souhaite encore renforcer son effectif, notamment dans le domaine offensif (voir brève), le LOSC s’intéresse à Mounir El Hamdaoui. Devenu indésirable à l’Ajax Amsterdam, l’attaquant marocain plairait beaucoup à l’entraîneur lillois selon la presse locale. Néanmoins, le club nordiste devra faire face à une sérieuse concurrence Feyenoord, le PSV, le Borussia Dortmund ou encore le FC Séville garde également un œil sur l’international de 26 ans.

--> wordt dus gelinkt aan Lille, Sevilla en de kakkies. Dortmund zal EH niet halen.

gaizka

Bericht door gaizka » za jul 09, 2011 10:58 am

wimpey schreef:Alors que Rudi Garcia souhaite encore renforcer son effectif, notamment dans le domaine offensif (voir brève), le LOSC s’intéresse à Mounir El Hamdaoui. Devenu indésirable à l’Ajax Amsterdam, l’attaquant marocain plairait beaucoup à l’entraîneur lillois selon la presse locale. Néanmoins, le club nordiste devra faire face à une sérieuse concurrence Feyenoord, le PSV, le Borussia Dortmund ou encore le FC Séville garde également un œil sur l’international de 26 ans.

--> wordt dus gelinkt aan Lille, Sevilla en de kakkies. Dortmund zal EH niet halen.
Ik denk dat hij wel oren heeft naar Sevilla en Lille.

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 09, 2011 12:30 pm

Ik denk dat hij wel oren heeft naar de kakkies. En de kakkies naar hem. Alleen zouden de Vrienden dat effe moeten financieren. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 09, 2011 1:42 pm

Ik geloof er geen barst van dat F. hem wil proberen te halen, EH is veel te duur voor F. Dat artikel lijkt me dus onzin.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jul 09, 2011 1:45 pm

Feyenoord zal hem wel willen hebben, maar Mounir zal heus niet naar Feyenoord willen.

999

Bericht door 999 » za jul 09, 2011 2:40 pm

Feyenoord heeft al een nieuwe spits.

Afbeelding
Blij met de punten ...

Rooie

Bericht door Rooie » ma jul 11, 2011 10:53 am

Gervinho is vertrokken naar Arsenal, wellicht ziet Lille een vervanger in Mounir.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jul 12, 2011 10:51 pm

999 schreef:Feyenoord heeft al een nieuwe spits.
Daar kan die kleine nog een puntje aan zuigen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 18, 2011 12:06 pm

blackmoon_ams schreef:

Interessant om te weten - Bergkamp & de Boer hebben vanochtend een gesprek geplanned staan met El Hamdaoui.
Eerder deze morgen. Benieuwd waar het over gegaan is. Een laatste kans bij Ajax of zijn nakende transfer (of de status daarvan waarover Ajax graag duidelijkheid wilt ivm een mogelijke nieuwe spits).
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 18, 2011 5:01 pm

Benieuwd of het überhaupt waar is. Mensen kwakken graag iets op internet onder het mom van 'waarheid'.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 19, 2011 10:30 am

blackmoon_ams
Talent

Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 18 juli 2011 om 22:26:36.

Even over de bepreking van vanochtend tussen Fdb & Bergkmap met El Hamdaoui;

Wat ik eruit begrepen heb (en dit gepsrek vond dus plaats vie de Blackberry Chat) was het niet eens zo'n negatief gepsrek maar het komt er op neer dat Mounir geen zin meer heeft om in Amsterdam te voetballen en of dit nu vanwege Ajax is, wij fans, of Frank de Boer dat doet er even niet meer toe.

De interesse van PSV is aan el Hamdaoui bekend gemaakt en in principe staat hij open voor een transfer naar Eindhoven dus als PSV rond kan komen met Ajax mbt transfersom (+ doorverkoop clausule) en het salaris van Mounir kan ophoesten dan success daar. Overigens netjes van PSV dat zich EERST bij Ajax meld voordat men met Mounir in gesprek gaat. Tot op heden geen bod vanuit Eindhoven overigens. .

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 19, 2011 10:44 am

Vrij logisch allemaal. Hij zal niet meer voor Ajax spelen en als hij naar PSV wil, gaat hij naar PSV.

PSV kan hem niet betalen en zal moeten wachten tot de prijs zakt. Tot die tijd kan Ajax hopen op een buitenlandse club.

Le T.

Bericht door Le T. » di jul 19, 2011 11:06 am

Even over de bepreking van vanochtend tussen Fdb & Bergkmap met El Hamdaoui;

Wat ik eruit begrepen heb (en dit gepsrek vond dus plaats vie de Blackberry Chat) was het niet eens zo'n negatief gepsrek maar het komt er op neer dat Mounir geen zin meer heeft om in Amsterdam te voetballen en of dit nu vanwege Ajax is, wij fans, of Frank de Boer dat doet er even niet meer toe.
Beetje merkwaardige opmerking. De Boer zet hem naast de basis, op de vleugel, uit de selectie vanwege een opmerking en nog een keer uit de selectie zonder dat daar een opmerking bij hoefde te worden gehaald, en dan zou het vanwege de fans zijn? Laten we niet vergeten dat Ajax hem al lang aan de dijk gezet heeft, en dat we nou niet moeten doen alsof hij het initiatief neemt om de samenwerking te beeindigen.
De interesse van PSV is aan el Hamdaoui bekend gemaakt en in principe staat hij open voor een transfer naar Eindhoven dus als PSV rond kan komen met Ajax mbt transfersom (+ doorverkoop clausule) en het salaris van Mounir kan ophoesten dan success daar. Overigens netjes van PSV dat zich EERST bij Ajax meld voordat men met Mounir in gesprek gaat. Tot op heden geen bod vanuit Eindhoven overigens. .
Ze hebben nog meer dan een maand. Ajax is van mening veranderd, dus zal Ajax zijn verlies moeten nemen. Daar zal PSV niet voor op hoeven draaien en daar zal El Hamdaoui niet voor op willen draaien. Als Ajax schadeloos gesteld wil worden voor de eigen keuzes ligt een arbitragezaak voor de hand, waarbij de sportieve verbetering en de verstoorde arbeidsrelatie (dit is er dus wel eentje Frank de Boer) goede argumenten zijn. Ik denk dat Ajax liever niet heeft dat er in de beerput geroerd wordt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 19, 2011 11:14 am

Ik heb zo het idee dat het salaris van EH een stuk boven het salarisplafond van PSV ligt.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 19, 2011 12:09 pm

Daar is blijkbaar een mouw aan te passen. Anders zaten ze niet achter hem aan.

Het ED meldt nu ook dat PSV EH wil halen.

999

Bericht door 999 » di jul 19, 2011 12:27 pm

Lijkt me voor Psv een goede versterking ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 19, 2011 12:28 pm

joey schreef:Daar is blijkbaar een mouw aan te passen. Anders zaten ze niet achter hem aan.

Het ED meldt nu ook dat PSV EH wil halen.
Blijkbaar nemen ze hun salarisplafond niet zo serieus.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 19, 2011 12:31 pm

LucaS schreef:Ik heb zo het idee dat het salaris van EH een stuk boven het salarisplafond van PSV ligt.
Misschien wil Ajax dat wel aanvullen? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Pietje

Bericht door Pietje » di jul 19, 2011 12:35 pm

Daar moet Ajax dus niet aan mee gaan werken. Als PSV hem wil hebben dan zullen ze hem ook helemaal zelf moeten betalen (of in dit geval mag de gemeente Eindhoven dat doen). Zij zullen zelf het salaris van EH maar moeten ophoesten en als ze dat niet willen of EH wil niet gaan zakken met zijn eisen dan is dat jammer. Maar Ajax moet niet mede het salaris van de spits van een concurrent gaan betalen.

999

Bericht door 999 » di jul 19, 2011 12:38 pm

Duke schreef:
LucaS schreef:Ik heb zo het idee dat het salaris van EH een stuk boven het salarisplafond van PSV ligt.
Misschien wil Ajax dat wel aanvullen? :confused.gif:
Zouden ze echt zo achterlijk zijn bij AJAX ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 19, 2011 12:39 pm

999 schreef:Lijkt me voor Psv een goede versterking ..
Mij ook, al heb ik mijn twijfels bij de samenwerking met Lens en Mertens. Mounir zal bovendien ook daar centraal in een 433 moeten spelen. Maar goed, hij zal er zeker 25 maken. Als PSV naast Hamdaoui nog een goede verdediger aantrekt doen ze mee om de titel.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 19, 2011 12:40 pm

Als Ajax zijn spits aan de concurrent verhuurt en nog een deel van het salaris op zich neemt, zijn de nieuwe machthebbers nog minder serieus te nemen. Maar goed, dat gaat niet gebeuren, dat zou echt de lacher van de eeuw zijn.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 19, 2011 12:40 pm

Dat lijkt me ook, Lucas.

Le T.

Bericht door Le T. » di jul 19, 2011 12:51 pm

Pietje schreef:Daar moet Ajax dus niet aan mee gaan werken. Als PSV hem wil hebben dan zullen ze hem ook helemaal zelf moeten betalen (of in dit geval mag de gemeente Eindhoven dat doen). Zij zullen zelf het salaris van EH maar moeten ophoesten en als ze dat niet willen of EH wil niet gaan zakken met zijn eisen dan is dat jammer. Maar Ajax moet niet mede het salaris van de spits van een concurrent gaan betalen.
Het zal dan waarschijnlijk ook terug komen in de netto transfersom. Voor PSV maakt het natuurlijk niet zoveel uit of het uit de lengte of uit de breedte komt, dat is voornamelijk een fiscale kwestie. Ajax heeft gewoon niet zo'n beste onderhandelingspositie.
De Dominee schreef:
999 schreef:Lijkt me voor Psv een goede versterking ..
Mij ook, al heb ik mijn twijfels bij de samenwerking met Lens en Mertens. Mounir zal bovendien ook daar centraal in een 433 moeten spelen. Maar goed, hij zal er zeker 25 maken. Als PSV naast Hamdaoui nog een goede verdediger aantrekt doen ze mee om de titel.
Het is vooral een Ajaxprobleem hoor, voor de rest van de wereld is hij gewoon een spits die je beter op zijn sterke punten kunt gebruiken dan op zijn zwakke. Ajax is niet voor niks zo'n spitsenkerkhof, er komt altijd een heel technisch verhaal achteraan van de supporters, maar uiteindelijk is het een kwestie van iemand niet moeten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie