Plannen?! Impulsiviteit hebben we nodig!LucaS schreef:Gaan jij en Jesse eerst maar eens een plan schrijven! Dan zal ik dat beoordelen en actie ondernemen om dat uitgevoerd te krijgen. Mits het een goed en haalbaar plan is natuurlijk!
De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
En in de tussentijd ga je kleiduiven schieten?Jesse schreef:Dan wacht ik hem op op Schiphol!
Natuurlijk niet Bert, het geheim achter succes is een goed plan!
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jan 20, 2008 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, zijn vrouw organiseert bij Ajax fitness-klasjes. Voor de vrouwen van de spelers wel te verstaan. Misschien moet ze dat ook eens doen voor de spelers zelf.LucaS schreef:Nog niet aan het schrijven, jongens?
Van Geel is niet gescheiden?

Zoals Louis al schrijft in de andere topic: het beleid van MVG is on-be-grij-pe-lijk. Waarom doet hij niets? Hebben ze hem in een kast opgesloten?
Het stinkt aan alle kanten!
- LouisXIV & co
Ik weet niet waarom ik het nog verwacht, maar iets in mij zegt dat Ajax vóór woensdag een speler presenteert. Van Geel moet overleven en krijgt de volle ArenA over zich heen als hij nu niks doet. Dat weet hij ook. Aan de andere kant denk ik al weken dat hij iets gaat doen...
Ik begrijp het gewoon niet, ik begrijp het echt niet. In de afgelopen jaren zijn er zo vaak foute aankopen gedaan, en ook bij andere clubs doen ze het echt niet altijd goed. En veel aankopen van de afgelopen jaar vond ik nog prima ook. Maar dat we nu helemaal niks kopen (of al gekocht hebben) is voor mij de grootste blunder binnen Ajax sinds Kieft één meter voor open doel overschoot.
Ik begrijp het gewoon niet, ik begrijp het echt niet. In de afgelopen jaren zijn er zo vaak foute aankopen gedaan, en ook bij andere clubs doen ze het echt niet altijd goed. En veel aankopen van de afgelopen jaar vond ik nog prima ook. Maar dat we nu helemaal niks kopen (of al gekocht hebben) is voor mij de grootste blunder binnen Ajax sinds Kieft één meter voor open doel overschoot.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!