Dario Cvitanich
Moderator: mods
Hij zelf zegt in de VI dat de positie van vleugelspeler zijn beste isThomas schreef:Hij heeft niet echt een passeerbeweging of zo. Het is meer dat hij goed gebruik maakt van z'n lichaam. In de kleine ruimte vind ik hem prima.
Cvitanich is pas echt doorgebroken als spits. Dit seizoen is met afstand z'n beste. Dat zegt genoeg.
I think I lost my fucking headache
Als reactie op "de aankopen" en er gaan toch geruchten en "veel sites" melden het.
Claassen niet meegerekend (Jong Ajax) is alleen die Argentijn gekomen en zijn Heitinga, Kuffour en Saiz verdwenen (vergeet ik iemand?), zullen spelers als Mitea, Schilder (nog steeds van Ajax), Poepon (nog steeds van Ajax) niet aan de bak komen, m.a.w. aankopen??? Wie dan?
Geruchten over aankopen zien we het hele jaar, vorige zomer kwam VI iedere week met (de naam van) een nieuwe spits! Websites nemen de berichten van elkaar over en dan lijkt het meer dan wat er werkelijk aan de hand is.
Claassen niet meegerekend (Jong Ajax) is alleen die Argentijn gekomen en zijn Heitinga, Kuffour en Saiz verdwenen (vergeet ik iemand?), zullen spelers als Mitea, Schilder (nog steeds van Ajax), Poepon (nog steeds van Ajax) niet aan de bak komen, m.a.w. aankopen??? Wie dan?
Geruchten over aankopen zien we het hele jaar, vorige zomer kwam VI iedere week met (de naam van) een nieuwe spits! Websites nemen de berichten van elkaar over en dan lijkt het meer dan wat er werkelijk aan de hand is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nog steeds één aankoopgoodfella schreef:Demo, vooralsnog is Huntelaar nog steeds Ajacied en zijn ook Suarez en nu dan Cvitanich er nog. Met Sulejmani is men concreet bezig.

Ik wil op ajax.nl de namen zien van echte verdedigers! Niet één naam, maar een paar!
Weet ik, maar wie wil ze hebben? Contracten van Schilder en Poepon lopen nog door, Mitea?Thomas schreef:Schilder, Mitea en Poepon hebben overigens al te horen gekregen dat ze mogen vertrekken, Demos.
Waar het mij om gaat is dat namen in de media mij niet zoveel zeggen, ik wil ze een contract zien tekenen, echte verdedigers, geen Donk. Pieters viel mij tegen Ajax nogal tegen, Douglas heb ik nooit gezien (Thuis tegen Twente was ik met vakantie)
Gisteravond weer twee goalsvoor Cvita. De eerste en de vijfde voor Banfield tegen San Martin. Staat inmiddels op 9 goals en iets van 6 assists.
Gisteravond weer een doelpunt van Cvita. De gelijkmaker in de uitwedstrijd tegen Gimnasia Jujuy.
-
- AT Toto winner 10/11
Zijn dit wedstrijden in de 'gewone' Argentijnse competitie? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze daar nu iets van een regionale zomer-competitie hebben? Maardat zal wel niet kloppen dan. Iemand een linkje met de stand en topscorerslijst van die competitie?Thomas schreef:Niet bepaald, nee. Niveau van de Argentijnse competitie is op dit moment niet om over naar huis te schrijven.