Bruno Silva Barone
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iedere trainer heeft zo z'n miskoop denk ik maar. Kan er ook wel een berg opnoemen van Van Gaal en Cruijff.
Het idee van een sterke dynamische middenvelder in je selectie hebben is niet zo slecht bedacht, alleen blijkt Sno nou niet echt die sterke dynamische middenvelder te zijn.
En Wimpey, je vergeet Colin nog... ;)
Het idee van een sterke dynamische middenvelder in je selectie hebben is niet zo slecht bedacht, alleen blijkt Sno nou niet echt die sterke dynamische middenvelder te zijn.
En Wimpey, je vergeet Colin nog... ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Contacteer:
Ik mag hopen dat ie hem wel kende ja. Hij dichtte Sno kwaliteiten toe die er niet uitkwamen. Kan gebeuren toch? Soms neem je een gok met een speler en dat gaat dan mis. Wel makkelijk om alleen te kijken naar de slechte aankopen en niet kijken naar de goede aankopen. Al met al is er op papier goed ingekocht. Daar doet 1 of 2 missers niets aan af.joey schreef:Maar Van Basten heeft Sno nota bene bij Oranje gehad, Ray. Hij kende hem!
Hendrik was een van de 17 trainers die de HCE niet won. Voor MVB geldt hetzelfde.Peter schreef:Hij haalt dan ook veul meer uit deze selectie.
Europees heeft MVB in z'n eerste poging al meer bereikt met Ajax dan Hendrik in 4 pogingen. Dus mag ik MVB onder de streep effe iets beter vinden dan creepy?
- raymon
- Contacteer:
Bij Celtic heeft hij toch ook wel gespeeld, vaak als invaller, maar goed, die trainer ook niet goed bij z'n hoofd?joey schreef:Sno is een parodie op een voetballer. Hij kan er helemaal niets van. Het is m.i. onmogelijk om je in dit geval te vergissen. Doe je dat wel, dan heb je stront in je ogen.
Ik ken nog een taxi rijdende spits bedenken die niet kon voetballen. Ook stront in de trainer z'n ogen?
De aankopen van andere trainers hebben er geen bal mee te maken. Ik heb het over Sno.wimpey schreef:En nu effe Rommedahl, Colin, Roger en Luque analyseren! En Urzaiz!joey schreef:Sno is een parodie op een voetballer. Hij kan er helemaal niets van. Het is m.i. onmogelijk om je in dit geval te vergissen. Doe je dat wel, dan heb je stront in je ogen.
Het selectiebeleid van MVB bij Oranje was ook al warrig. Alsof hij zijn keuzes maakt met een halve fles whiskey achter de kiezen. 'Laten we die Denne...hik eens proberen, Sjon.'

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Iedereen was beter dan Henk ten Cate, volgens jou.wimpey schreef:A3 was ook beter dan creepy. DB ook.Peter schreef:Dat mag, al ben ik het er niet mee eens. Koster liet dit Ajax beter spelen en dat terwijl MvB de selectie naar zijn hand heeft kunnen zetten.

Henk ten Cate verprutst het volledig volgens jou bij Pana en dat hij ver komt in Europa is geluk. Bij Ajax zie ik enige vergelijking, maar daar is het vooral een geweldige prestatie. Valt me nog mee dat je het seizoen niet geslaagd noemt. Als we de beker hadden gewonnen, dan was dat natuurlijk weer fantastisch geweest. Face it, van Basten heeft in zijn eerste seizoen gefaald. Vergelijkingen ga ik niet trekken, maar het is gewoon zwaar onvoldoende. Een 4 voor de moeite.
Dat zijn er dan al zes die vervangen c.q. nieuw gehaald moeten worden ... dabn zit ik nog aan de lage kant w.b. die 70-80 miljoen .. en dan een trainer die blijkbaar het niet in de vingers heeft om spelers zichtbaar beter te maken ..Neefkens schreef:Ik vind het eenzijdig als je alleen de uitgaven noemt.999 schreef:Begrijp niet wat je bedoelt.Of dat je Suarez nu wel of niet verkoopt, of je tig knaken hebt gevangen voor KJH, zodadelijk weer een bak met euro's er door jassen terwijl we nog steeds niet weten of Marco het in de vingers heeft ... want ook die nieuwe aankopen zullen handvaten moeten hebben ...Neefkens schreef:Niet voor niets.
KJH was al (vantevoren) vervangen door Cvita, als hij fit is, doet hij het redelijk. Houdt niet over.
Heit is vervangen door Wielaert, ook dat houdt nog niet over.
Blij met de punten ...
Ik vind dat het seizoen nu al mislukt is ...joey schreef:Los van de resultaten: slecht spel, geen samenhang, geen progressie.
Van Basten is bovendien zwak in de omgang met spelers.
Kunnen we vaststellen dat het seizoen compleet mislukt is als we geen tweede worden? De titel was het hoofddoel, die kunnen we alvast vergeten.
Blij met de punten ...
-