Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 06, 2008 5:59 pm

LucaS schreef:Maar dat is een kwestie van keuzes maken. Ik zie liever een middenveld met Perez en dan Leonardo of desnoods Rommedahl op links. En vertonghen natuurlijk linksback
Klopt, het is een kwestie van keuzes maken. Daar zijn we het in elk geval over eens. Spelers moeten elkaar aanvullen. Dat zou ik (blijkbaar) op een andere manier doen dan jij, maar dat kan natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld Leonardo direct op de exit-lijst zetten. Sterker nog, die had ik nooit gehaald.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 06, 2008 6:07 pm

Surez zou te veel vallen en dan Leonardo opstellen (Niet dat Lucas dat zo letterlijk beweert)?????????? Ik heb leonardo in de B-jeugd toch echt een keer minimaal tien keer, na een val, om een strafschop of gele kaart zien vragen. Het was in Tilburg, tegen Ajax B1 (jaren geleden, volgens mij om het kampioenschap) en hij kreeg ook nog twee strafschoppen (geen herhalingen gezien, maar volgens mij zuivere schwalbes). Ajax won wel :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 06, 2008 6:11 pm

LucaS schreef:Meer dan Suarez. Bovendien kan Leonardo wel als echte linksbuiten spelen en zo zijn man wat meer binden
Ooit een vervelende ex uit Uruguay gehad of zo, Luuk? :drecul.gif:

Ik heb Leonardo er ook graag bij, maar die jongen is echt stukken luier dan Suarez en heeft totaal geen voorzet in huis. Sterker nog, z'n trap is vrij beroerd.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 06, 2008 8:58 pm

joey schreef: Ik zou bijvoorbeeld Leonardo direct op de exit-lijst zetten. Sterker nog, die had ik nooit gehaald.
Laat je vrind HtC dit maar niet horen! :drecul.gif:

Ik vind dat er bij Ajax wel erger dan Leonardo rondloopt. Colin, Urzaiz, Luque: dat is me echt een doorn in het oog. En niet omdat ze t.t.v. HtC zijn aangetrokken.

Toppie

Bericht door Toppie » zo jan 13, 2008 5:20 pm

Hadden we die maar nooit laten gaan dan hadden we meer punten gehad

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 13, 2008 7:58 pm

Toppie schreef:Hadden we die maar nooit laten gaan dan hadden we meer punten gehad
Perez is beter dan niveau-Maduro, maar met Gabri en Davis naast je is wel lekker spelen.

Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien, maar ik vond Perez te vaak als aanvaller spelen, met name als hij twee meter van Kennedy stond of als linksbuiten opereerde. In de tweede helft ging het beter, omdat AZ met tien man speelde. Fijn dat hij zijn waarde kon tonen, maar je moet niet overdrijven. In de Arena zag ik hem ook keer op keer de bal over vijf meter teruggeven aan degene die hem de bal gaf (stonden dus dicht bij elkaar)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 14, 2008 9:36 pm

Nog even over de transfersom: die had PSV al afgesproken met Perez voordat Ajax zich meldde.

Bron: Jan Reker.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:17 pm

Iemand die gelooft dat Perez nog een rol speelt in de toekomstplannen van MVB? Hij is al op leeftijd en presteert sinds zijn terugkeer dramatisch.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 24, 2008 10:30 pm

Zo slecht is het toch niet? Hij heeft iig al wel weer aardig wat doelpunten gemaakt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:32 pm

Het is werkelijk dramatisch. Hij bewijst week in week uit dat hij niet op het middenveld kan spelen en speelt statischer dan ooit.

Hij heeft het zelf ook prima door hoor. Was vorige week al mooi te zien nadat hij z'n eerste maakte tegen Sparta en ook vandaag was hij zwaar pissig nadat hij gewisseld werd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 24, 2008 10:34 pm

Ik ben wel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat lopen. Perez is er de speler niet naar om weer op de bank te gaan zitten maar daar gaat het straks wel naar toe. Of Van Basten moet een andere rol voor hem in gedachten hebben.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:39 pm

Thomas schreef:Het is werkelijk dramatisch. Hij bewijst week in week uit dat hij niet op het middenveld kan spelen en speelt statischer dan ooit.
Niet statischer dan voorheen. Zo speelt hij gewoon. Om die reden kan hij niet op het middenveld spelen. Ik heb nooit begrepen waarom al die mensen hem op 10 wilden zien. Misschien was het omdat ze de pest aan Ten Cate hadden.
Hij heeft het zelf ook prima door hoor. Was vorige week al mooi te zien nadat hij z'n eerste maakte tegen Sparta en ook vandaag was hij zwaar pissig nadat hij gewisseld werd.
Ik denk dat hij straks weer een probleem gaat worden. Bij PSV zat hij op de bank en ik denk niet dat Van Basten hem kan gebruiken.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 11:13 pm

Wilde Feyenoord 'm niet heel graag hebben? :666.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 25, 2008 8:12 am

joey schreef:Iemand die gelooft dat Perez nog een rol speelt in de toekomstplannen van MVB? Hij is al op leeftijd en presteert sinds zijn terugkeer dramatisch.
Perez is geen middenvelder. Fout van Koster. Balans is zoek met Perez op 10, hij hoort een van de 3 aanvallers te zijn.

Ik denk dat Rommedahl, Leonardo en Luque het kunnen shaken bij MVB. Voor Perez is nog wel plek, denk ik. Perez is natuurlijk geen domme speler en hij kan wat creeren. Daarvan hebben we er niet zoveel.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 20, 2008 10:08 am

Ik denk dat we na gisteravond wel kunnen concluderen dat het terugkopen van Perez een belachelijke beslissing was.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 20, 2008 10:28 am

Dat vind en vond ik sowieso al, maar waarom na gisteravond?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 20, 2008 10:39 am

Het is natuurlijk al tekenend dat hij moet concurreren met Siem de Jong, maar als hij zelfs niet in de basis staat wanneer De Jong geblesseerd is, wordt het pijnlijk duidelijk hoe hij er voor staat bij Koster.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 12:10 pm

Het is wel aardig om de eerste pagina's van deze topic terug te lezen.
LucaS schreef:Zonder de discussie over te willen doen. Perez is weg gegaan omdat hij onder een trainer moest werken die hem om andere dan voetbaltechnische redenen geen eerlijke kans wilde geven
Wat vind je er nu van, Luuk? Koster zet Perez óók op de bank.

Ook verbaast het me dat Thomas destijds een middenveld met Gabri, Perez en Davids voor zich zag. Thomas toch! :eusa_naughty.gif: Over alle welkom thuis-reacties heb ik het dan niet eens.

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 20, 2008 12:21 pm

Omdat Perez even uit vorm is. Je noemt Suarez toch ook geen miskoop omdat hij al 4 maanden niet presteert?
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 20, 2008 12:24 pm

joey schreef:Ook verbaast het me dat Thomas destijds een middenveld met Gabri, Perez en Davids voor zich zag. Thomas toch! :eusa_naughty.gif: Over alle welkom thuis-reacties heb ik het dan niet eens.
Ik was niet bovenmatig positief over deze transfer en vond het sowieso wanbeleid en een teken van een gebrek aan creativiteit bij Van Geel. Ik vond het vooral mooi dat Perez Ajax verkoos boven PSV. Bovendien is Perez natuurlijk geen slechte voetballer. Hij loopt sinds z'n terugkeer echter gewoon de deserteur uit te hangen. Hij doet nog veel minder dan hij ooit deed. En met een Davids die nog niet terug was op niveau achter hem wilde het ook niet vlotten.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 12:33 pm

Nee hoor, Thomas. Zo was hij voor hij vertrok ook. En bij PSV ook. Waarom denk je dat hij al weg mocht na een half jaar PSV? Perez kon het vorig seizoen óók niet waarmaken als hij op 10 stond. Hij mist een hoop kwaliteiten die je nodig hebt op die positie. Hij heeft een goede trap, maar dat is het ook wel. Een zwaar overschatte speler.

En Ajax verkiezen boven PSV, wat koop je ervoor? Goh, ik baal nog steeds dat Ajax PSV niet met het probleemgeval-Perez heeft laten zitten! Allemachtig, wat een blunder was dat. Hebben zij alvast Doedelzak gehaald. :blush.gif: :excited.gif:

@Luuk: hij is niet uit vorm. Dit is zijn niveau.
Laatst gewijzigd door joey op do mar 20, 2008 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 20, 2008 12:35 pm

Ik vind hem sinds z'n terugkeer naar Ajax nog luier geworden. Dat heb ik een paar weken geleden ook aangegeven, geloof ik. De liefde van Perez is blijkbaar snel verzadigd, want die jongen doet geen stap teveel voor onze club.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 12:45 pm

Dat was vorig seizoen ook al zo. Ik zat er soms met ongeloof naar te kijken. Perez staat alleen op het veld om leuke dingen te doen uit stand.

Vorig seizoen speelden er andere dingen mee. Journalisten wisten dat Ten Cate en Perez elkaar niet lagen en vonden het leuk om het vuurtje op te porren. Op een gegeven moment leek Perez God zelf wel, als je de kranten mocht geloven. Dat is een beetje veel eer voor deze speler.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 20, 2008 12:47 pm

Ook mensen hier bekroonden Perez bijna tot de nieuwe Maradona hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 12:56 pm

Ik weet het. Heb ik nooit begrepen. Zal wel iets te maken hebben gehad met het feit dat Perez de underdog was.

Plaats reactie