Jurgen Colin
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat moet je dan? In ieder geval het contract van een tribuneklant niet verlengen. Je hebt toch echt zand in je ogen als je deze speler gaat belonen met een nieuw contract. Zie het al voor me dat ze geen vervanger halen voor Heitinga, hoor. Van der Wiel is namelijk weer fit in het nieuwe seizoen en met Colin en Kuffour hebben we 2 alternatieven achter de hand.
Misschien moet ik me maar eens wat minder druk maken en minder concentreren op Ajax zo langzamerhand.
Misschien moet ik me maar eens wat minder druk maken en minder concentreren op Ajax zo langzamerhand.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik weet niet meer wat ik kan verwachten, Duke. Colin heeft al weken geen minuut meer gespeeld en zit zelfs niet op de bank. Gevolg is dat zijn contract wordt verlengd met 2(!!) jaar.
Lekkere TD ben je dan trouwens ook. Colin kwam op voorspraak van HtC en Martin van Geel werd gepasseerd. Nu een jaar later is het één groot drama en mag hij blijven, omdat de nieuwe coach het wel eens wil proberen.
Lekkere TD ben je dan trouwens ook. Colin kwam op voorspraak van HtC en Martin van Geel werd gepasseerd. Nu een jaar later is het één groot drama en mag hij blijven, omdat de nieuwe coach het wel eens wil proberen.
Zo is het dus blijkbaar niet gegaan. Die conclusie mag je wel trekken. Anders zou MVG niet kunnen wachten om die hem door de strot geduwde speler te lozen.Peter schreef:Lekkere TD ben je dan trouwens ook. Colin kwam op voorspraak van HtC en Martin van Geel werd gepasseerd.
Colin kostte haast niets, dus je kon het proberen. Daar kan ik nog mee leven, ooit was hij een groot talent. Maar dat hij mag blijven, tja... Ik zie daar op grond van zijn prestaties in elk geval geen aanleiding toe.
Het stinkt aan alle kanten!
Eigenlijk is dit toch onbegrijpelijk, die jongen zit op de tribune, die komt tekort, is daarbij ook nog eens heel vlug aan het twijfelen te krijgen, beetje tegenstand en hij zit weer in een dip, en dan wordt zijn contract opengebroken terwijl ie zelf al rekening had gehouden met een vertrek ...
Laatst gewijzigd door 999 op di mar 25, 2008 11:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ho Ho , die jongen is gehaald voor de breedte , de breedte van de Eretribune 
Moet je nagaan als dit de maatstaf wordt voor de nieuwe selectie , dan spelen we net zo als AZ dit jaar

Moet je nagaan als dit de maatstaf wordt voor de nieuwe selectie , dan spelen we net zo als AZ dit jaar

Laatst gewijzigd door Toppie op di mar 25, 2008 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kan dit filmpje niet openen, maar vaak vind ik die VI filmpjes nogal suggestief. Geen keiharde feiten, maar conclusies van de betreffende Ajax-watcher die denk dat het op een bepaalde manier gaat. Of is het nu anders?joey schreef:Van Basten wil dit, blijkt uit dat filmpje van de VI. Vraag me af waarom.
Valt me mee dat ie niet is opgeroepen voor komende woensdag.
Vreemd is het wel, en vooral dat Van Geel akkoord is gegaan. Ik heb altijd de indruk gekregen dat Van Geel Colin eigenlijk liever niet wilde, en daarin heeft ie gelijk gekregen. Om dan op basis van de mening van een trainer die nog nooit met Colin gewerkt heeft het contract te verlengen is bijna lachwekkend. Geeft in ieder geval aan hoeveel Van Geel te vertellen heeft in de nieuwe constructie. Niets.
Vreemd is het wel, en vooral dat Van Geel akkoord is gegaan. Ik heb altijd de indruk gekregen dat Van Geel Colin eigenlijk liever niet wilde, en daarin heeft ie gelijk gekregen. Om dan op basis van de mening van een trainer die nog nooit met Colin gewerkt heeft het contract te verlengen is bijna lachwekkend. Geeft in ieder geval aan hoeveel Van Geel te vertellen heeft in de nieuwe constructie. Niets.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Misschien klopt die indruk niet? Van Geel roept zelf heel hard dat hij en HTC het over alle transfers eens waren.Duke schreef:Vreemd is het wel, en vooral dat Van Geel akkoord is gegaan. Ik heb altijd de indruk gekregen dat Van Geel Colin eigenlijk liever niet wilde, en daarin heeft ie gelijk gekregen.
Ach, Colin contracteren vind ik niet de grootste fout. Die jongen kostte haast niets en zal ook geen vermogen verdienen. Natuurlijk zie ik liever niet dit soort breedteaankopen, maar we gaan er ook niet aan failliet. Alleen begrijp ik dus niet dat Van Basten hem wil houden.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Colin heeft binnenkort een gesprek met Ajax omdat hij twijfelt aan de intenties van Ajax. Hij wil weten of hij echt een nieuwe kans krijgt of dat Ajax dit alleen doet om een transfersom voor hem te vangen. Het zou natuurlijk wel schlemielig zijn als Colin Ajax afzegt.
Ik ben er allerminst blij mee. Aan de andere kant is Colin wel even wat beter Ogararu en duidt dit erop dat die Roemeen weg moet. We moeten verder niet vergeten dat Ajax deze zomer heel wat spelers kwijtraakt en slechts aan twee van die spelers flink zal verdienen. Er moeten dus moeilijke keuzes worden gemaakt, waarbij de grote aankopen allemaal directe versterkingen voor de basis moeten zijn. We kunnen niet zomaar even een paar miljoen over de bank smijten voor iemand met de rol van Colin.
Hoewel ik Colin niet zo slecht vind als hij hier soms is afgeschilderd, vraag ik me af of er geen jeugdspeler is die deze rol kan vervullen. Blijkbaar niet, want Van Basten is volgens mij goed op de hoogte van wat er in de Ajax-jeugd rondloopt.

Ik ben er allerminst blij mee. Aan de andere kant is Colin wel even wat beter Ogararu en duidt dit erop dat die Roemeen weg moet. We moeten verder niet vergeten dat Ajax deze zomer heel wat spelers kwijtraakt en slechts aan twee van die spelers flink zal verdienen. Er moeten dus moeilijke keuzes worden gemaakt, waarbij de grote aankopen allemaal directe versterkingen voor de basis moeten zijn. We kunnen niet zomaar even een paar miljoen over de bank smijten voor iemand met de rol van Colin.
Hoewel ik Colin niet zo slecht vind als hij hier soms is afgeschilderd, vraag ik me af of er geen jeugdspeler is die deze rol kan vervullen. Blijkbaar niet, want Van Basten is volgens mij goed op de hoogte van wat er in de Ajax-jeugd rondloopt.
- Cluijffert