Leonardo Vitor Santiago
Moderator: mods
Ik denk dat de KNVB eerst besloten had dat Ajax tegen NAC moest spelen (misschien maakte die wedstrijd wel onderdeel uit van de overeenkomst tussen Ajax en NAC).Thomas schreef:Hij klinkt in ieder geval redelijk opgetogen en vol vertrouwen dat hij terug komt. Dat doet me goed.
Overigens is het te hopen dat hij zich realiseert dat Ajax in de halve finale van de beker niet tegen NAC maar tegen RKC speelt.
Dat lijkt me niet, want ik neem aan dat de KNVB er van begin af aan vanuit is gegaan dat NAC niet eens tot de halve finale zou komen. ;)Harm schreef:Ik denk dat de KNVB eerst besloten had dat Ajax tegen NAC moest spelen (misschien maakte die wedstrijd wel onderdeel uit van de overeenkomst tussen Ajax en NAC).
Nu.nlLeonardo diep geroerd
AMSTERDAM - Met een heuse sambaband en zesduizend gelukskaarten vierden de spelers en technische staf van Ajax vrijdag de 24e verjaardag van Leonardo. De Braziliaan, die afgelopen zondag een kruisband scheurde, wist niet wat hij meemaakte toen hij even in de ArenA verscheen.
Een sambaband speelde de Portugese versie van: "Happy birthday to you." Nauwelijks bijgekomen van de verbazing mocht hij ook nog eens zesduizend steunbetuigingen van supporters in ontvangst nemen. "Hij hield het bijna niet droog", bevestigde trainer Henk ten Cate van Ajax.
Leonardo beraadt zich op dit moment over de plaats waar hij zich aan de gekwetste knie laat opereren. Hij is naar verwachting zes tot negen maanden uitgeschakeld.
Leuke pinchhitter in thuiswedstrijden, niet de VOH, maar iemand die zo'n 20 minuten voor gevaar kan zorgen.Voetske schreef:Zal die ooit nog een beetje meekunnen na ( alweer ) zo'n blessure ?.Niet dat ik hem nu zo goed vond ..
Zes tot negen maanden? Reken maar op een jaar, m.a.w. einde contract.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ANLeonardo gaat in de VS revalideren
FC Update meldt dat Leonardo in de Verenigde Staten zal gaan revalideren. Hij zal daar worden geholpen door de chirurg Steadman. Steadman is geen onbekende in de voetbalwereld, hij opereerde eerder Ruud van Nistelrooy, Michael Owen, Giovanni van Bronckhorst en Johnny Heitinga.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 10/11
En dan naar de Vie... Die tent heeft een nogal ...ehm... wisselend publiek.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wel een lefgozertje dan, dat ie zich als Ajacied in het Rotterdamse uitgangsleven durft te vertonen...
Deze Ajacied is er in ieder geval al twee keer door de bewaking naar buiten geslagen. :D (En ik ben nog wel vrij rustig.)