Hij is terug

Moderator: mods
Lekker dat hij weer bijna terug is, oog hij fit?Ajaciedjuh schreef:
Hij is terug1 assist en 1 goal.
Sigthórsson was na afloop uiteraard de gelukigste man op Het Kasteel. ,,Ik ben heel blij dat ik vanavond weer heb kunnen spelen. Ook mooi dat ik gelijk gescoord heb. Na een helft vond ik het wel goed geweest. Ik moet langzaam weer beginnen."
Kolbeinn Sigthórsson liet zich in de rust van Jong Sparta - Jong Ajax (1-4) wisselen. De spits uit IJsland tekende voor een assist en een goal, daarom wilde hij zelf geen risico nemen en was het wel goed. Sigthórsson zelf vertelde tegenover Ajaxlife.nl niets van zijn enkel te voelen, maar het verhaal is uiteindelijk wel dat het wel een beetje stijf was. Last van zijn enkel had hij zeker niet. Sigthórsson keek zelf optimistisch vooruit, maar noemde geen data voor verder stappen richting zijn definitieve rentree.
Waar lees je dat in hemelsnaam?Alexander schreef:Hmm, lijkt me geen goed teken als hij alweer wat last had. Denk niet dat hij zondag bij de selectie zal zitten.
Laatste kwartier of half uurtje mee laten doen tegen Heracles.Last van zijn enkel had hij zeker niet
Wat mij betreft max. een kwartier, het zal in deze wedstrijd waarschijnlijk nog niet noodzakelijk zijn om hem te brengen.El Clavo schreef:Waar lees je dat in hemelsnaam?Alexander schreef:Hmm, lijkt me geen goed teken als hij alweer wat last had. Denk niet dat hij zondag bij de selectie zal zitten.
Er staat zelfs nog:
Laatste kwartier of half uurtje mee laten doen tegen Heracles.Last van zijn enkel had hij zeker niet
Verdediging met Jantje, Toby en van Rhijn moet toch wel genoeg zijn :?LucaS schreef:De Boer heeft dadelijk een luxeprobleem op het middenveld, Anita, Enoh, Eriksen, de Jong, Janssen. Daarvan moeten er 2 op de bank.
In de meeste wedstrijden zal het middenveld Siem, Anita, Eriksen eerste keus zijn (als Kolbeinn terug is). De kwaliteiten van deze 3 zijn het meest aanvullend.LucaS schreef:De Boer heeft dadelijk een luxeprobleem op het middenveld, Anita, Enoh, Eriksen, de Jong, Janssen. Daarvan moeten er 2 op de bank.
Dan benut je hun sterke punten niét.Ride schreef:Verdediging met Jantje, Toby en van Rhijn moet toch wel genoeg zijn :?LucaS schreef:De Boer heeft dadelijk een luxeprobleem op het middenveld, Anita, Enoh, Eriksen, de Jong, Janssen. Daarvan moeten er 2 op de bank.
Eens. En Janssen, daar zullen we vermoedelijk eind van het seizoen wel afscheid van nemen.Ajaciedjuh schreef:In de meeste wedstrijden zal het middenveld Siem, Anita, Eriksen eerste keus zijn (als Kolbeinn terug is). De kwaliteiten van deze 3 zijn het meest aanvullend.LucaS schreef:De Boer heeft dadelijk een luxeprobleem op het middenveld, Anita, Enoh, Eriksen, de Jong, Janssen. Daarvan moeten er 2 op de bank.
Nee hoor, Siem en Eriksen zijn zeer dynamisch.Khraa schreef:De Jong en Eriksen op het middenveld is geen goed idee. Dan loopt de tegenstander het middenveld zo over bij balverlies.
Dynamisch vooruit wel, maar bij balverlies zijn ze verdedigend allebei heel erg zwak. Dan sta je met 1 middenvelder.Ajaciedjuh schreef:Nee hoor, Siem en Eriksen zijn zeer dynamisch.Khraa schreef:De Jong en Eriksen op het middenveld is geen goed idee. Dan loopt de tegenstander het middenveld zo over bij balverlies.