Derk Boerrigter

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 16, 2012 6:45 pm

Inderdaad, dat is geen toeval meer. Wat nog erger is, dat daardoor 2 basisspelers voorin niet beschikbaar zijn. En het is al het minste gedeelte van de selectie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door D_skilled » ma jan 16, 2012 7:10 pm

Als Ajax mee wil doen om de titel dan moet er voorin wat bij. Zou de Boer zich dat realiseren?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Derk Boerrigter

Bericht door LucaS » ma jan 16, 2012 7:13 pm

De voorhoede waarmee we kampioen werden is fit.
I think I lost my fucking headache

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door D_skilled » ma jan 16, 2012 7:15 pm

Dat zie jij nog een tweede keer gebeuren? Nee, ik geloof daar niet in. Het was al een godswonder.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Derk Boerrigter

Bericht door LucaS » ma jan 16, 2012 7:17 pm

Ik heb geen idee, De Jong en Sulejmani zijn prima voetballers. Ebecilio is jong en heeft nog niet veel wedstrijden achter zijn naam. We hebben ook Ozbiliz nog.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door peter » ma jan 16, 2012 7:23 pm

Boerrigter en Sigthorsson zijn jongens voor de toekomst. Als je nu een vervanger haalt, dan zit je dus zometeen met een karrenvracht aan aanvallers. Nee, je hebt in de zomer ingekocht met Boerrigter, Sightorsson en Bulyikin. Het kan dan niet zo zijn dat je na een half jaar nieuwe aanvallers gaat halen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » di jan 17, 2012 12:11 am

In principe niet, maar als je Sulejmani in de wnterstop verkoopt wordt het weer een heel ander verhaal.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Derk Boerrigter

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jan 17, 2012 1:19 am

Begreep ik het goed, dan gaat er deze winterstop niemand weg, van het eerste.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » di jan 17, 2012 10:43 am

Dat roept Fred Rutten ook al 3 jaar op rij in de winterstop... en Vd Boog beweerde vorig jaar nog dat Suarez niet tussentijds zou vertrekken. In de voetbalwereld vertrouw ik geen enkele uitspraak van een beleidsmaker, trainer of speler meer totdat 31 januari voorbij is. Naar mijn mening gaat Ajax er op vooruit als we Sulejmani inwisselen voor 1 of 2 minder blinde spelers.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Michael_B » di jan 17, 2012 11:13 am

Ik vrees steeds meer dat niemand Sulejmani wilt hebben... Misschien dat Vitesse ons wil verlossen eind van het seizoen. Voor Engelse clubs komt hij niet in aanmerking aangezien hij geen werkvergunning krijgt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » di jan 17, 2012 11:17 am

Die krijgt hij inmiddels heus wel. Ook Japanner Ryo heeft er sinds een half jaartje Feyenoord één. Hoeveel interlands heeft Miralem gespeeld? Staat nu op 18, toch? Bovendien, als een Engelse club 6, 7, 8 of 10 miljoen euro voor iemand betaalt is dat tegenwoordig alweer voldoende voor de Premier League en de Engelse overheid om hem waardevol genoeg te achten en in aanmerking te laten komen voor een werkvergunning.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Alexander » di jan 17, 2012 2:59 pm

Misschien moet Ajax Ryo maar huren? Denk dat we tijdelijk wel een versterking kunnen gebruiken op de flanken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » di jan 17, 2012 3:18 pm

Inderdaad. Als Boerrigter niet meedoet dan houdt het kwalitatief nu nietecht over.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » di jan 17, 2012 8:31 pm

D_skilled schreef:Als Ajax mee wil doen om de titel dan moet er voorin wat bij. Zou de Boer zich dat realiseren?
Ajax zit net weer in Cat. 1. En zal daar willen blijven. Ajax schreef vorig seizoen zwarte cijfers door de verkoop van Suarez en CL-inkomsten. Er is amper geld.

Dat gezegd hebbende, ik betwijfel idd of je met Sulejmani, De Jong, Bulykin, Lodeiro, Ebecilio, Lukoki en Aissati voorin potten gaat breken.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Alexander » vr mar 30, 2012 11:29 am

Derk maakt maandag z'n rentree.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » vr mar 30, 2012 6:51 pm

Sigthórsson nog niet; Boerrigter met beloften
Bron: Ajax Showtime

EVEN GEDULD - Kolbeinn Sigthórsson zal zondag niet meedoen tegen Heracles Almelo. De IJslandse spits speelt maandag mee met Jong Ajax, net als Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter. Dat meldde Frank de Boer op de persconferentie.

Sigthórsson speelde afgelopen maandag voor het eerst in maanden weer een helft mee met Jong Ajax en was meteen belangrijk met een doelpunt en een assist. De aanvaller sprak na afloop over zijn kwetsuur en benadrukte dat hij het stapje voor stapje wilde doen. Het volgende stapje is dus meer speeltijd bij Jong Ajax om daarna echt de stap maken naar een rentree in het eerste.

Dat bevestigde ook De Boer: 'Het kan zomaar zijn dat Kolbeinn tegen Heerenveen op de bank zit.' De coach baalde wel dat de spits hoogstwaarschijnlijk geen hele wedstrijd speelt maandag. 'Ik had eigenlijk gehoopt dat hij komende maandag bij Jong Ajax een hele wedstrijd zou kunnen volmaken, maar het kunstgras van tegenstander Heracles werkt wat dat betreft niet mee. Er komt op kunstgras veel meer druk op zijn gewrichten.'

'Ik ben naar Sparta geweest om zijn eerste 45 minuten te bekijken. Dat zag er goed en gretig uit. Maar je ziet wel dat een training anders is dan een wedstrijd. Daarom is het jammer dat er een kink in de kabel komt door het kunstgras. Eerlijk gezegd had ik dit seizoen niet meer op hem gerekend, dat heb ik hem ook gezegd. Maar zelf wilde hij dolgraag en loopt de pollen eruit. We moeten ervoor zorgen dat hij geen terugslag krijgt.'

Greg is back
Dat van der Wiel Heracles niet zou halen was reeds bekend. De rechtsback maakt maandag zijn eerste minuten tegen Jong Heracles Almelo en hoopt er tegen SC Heerenveen, op 11 april, weer bij te zijn. Voor beiden is het een gunstig gegeven dat er volgend weekend geen competitiewedstrijd op het programma staat.

Derk weer pijnvrij
Ook Boerrigter laat zijn gezicht maandag zien op het voetbalveld. De linksbuiten zal, net als Van der Wiel, een helft meedoen met Jong Ajax. Boerrigter trainde alweer de hele week mee en lijkt weer fitter te worden. Bij de aanvaller, die nog altijd kampt met vage rugklachten, is echter niets 100% zeker. 'Derk heeft nu een week zonder pijn getraind.'

Dat zelfde geldt voor Nicolai Boilesen die, zoals bekend, langer nodig heeft voor totale fitheid en komende week niet mee zal doen met welke wedstrijd dan ook.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 02, 2012 5:47 pm

Toch wel lekker om die snelheid en diepte te hebben. Momenteel speelt Derk met Jong Ajax tegen Heracles (uit op het kunstgras).
Dit wordt straks weer een wapen! :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 02, 2012 6:04 pm

:blub.gif: en ook Boerrigter scoort bij zijn rentree :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Rooie » ma apr 02, 2012 6:04 pm

Mooie goal ook! Oogt tot nu toe nog niet echt scherp, maar af en toe doet hij heel aardige dingen. Van der Wiel tot nu toe erg slordig.

Nu een briljante actie van Wiel en 2e goal van Boerrigter :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 02, 2012 6:06 pm

:blub.gif: En zijn tweede. Mooie actie VD Wiel. :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 02, 2012 6:14 pm

Ik denk dat Boerrigter zo weer in de basis zal staan bij Ajax. Specifieke kwaliteiten en het gebrek aan kwaliteit momenteel op de flanken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Daily Blind » ma apr 02, 2012 7:14 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat Boerrigter zo weer in de basis zal staan bij Ajax. Specifieke kwaliteiten en het gebrek aan kwaliteit momenteel op de flanken.
Boerrigter op links en Ebecillio op rechts!

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » ma apr 02, 2012 7:19 pm

Benji schreef: Nu een briljante actie van Wiel en 2e goal van Boerrigter :smallgrin.gif:
:biggthumpup.gif:

Het wordt dringen de komende weken.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Lionel » ma apr 02, 2012 7:33 pm

Heerlijk. Zelfs als Jan geschorst is zouden we dat met Ricardo en Greg een beetje kunnen opvangen. Derk is een kwaliteitsinjectie.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 02, 2012 8:35 pm

Derk speelde met pijnstillers :blush.gif: (Ajax.nl)
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di apr 03, 2012 5:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie