Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:13 pm

Hadden jullie dan gedacht van wel?

Het is een leuk spelletje, maar al die berichten zijn volslagen onbetrouwbaar.
Het stinkt aan alle kanten!

Rooie

Bericht door Rooie » zo jul 25, 2010 10:16 pm

Daarbij moet worden opgemerkt dat Mike ook niet alwetend is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 10:19 pm

Wat heet, ik heb hem nog niet op een scoop kunnen betrappen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:20 pm

Hij weet tenminste íets. Dat is wel gebleken. Die andere 'insiders' zijn zwetsneuzen volgens mij.

De kans bestaat ook nog dat die zwetsneuzen gelijk krijgen terwijl ze helemaal geen bron hadden. :666.gif:

We merken het vanzelf wel. Ik hoop in elk geval dat we binnenkort niet opgescheept zitten met Mido.
Laatst gewijzigd door joey op zo jul 25, 2010 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jul 25, 2010 10:20 pm

joey schreef:Hadden jullie dan gedacht van wel?
Mido dan...
Jöhnk schreef:Wat heet, ik heb hem nog niet op een scoop kunnen betrappen.
Hij houdt waarschijnlijk van aandacht.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jul 25, 2010 10:21 pm

Dat is waar. Sowieso lekt er de laatste tijd weinig/niks uit bij Ajax, tenzij dat bewust gebeurt (Jol saga).

Ik heb sterk het idee dat Ajax via de media druk heeft proberen te zetten op Hamdaoui, door te doen alsof Mpenza al binnen was.

Verder weet de pers niks, behalve dus wat Ajax wil dat ze weten.
Laatst gewijzigd door Michael_B op zo jul 25, 2010 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 10:23 pm

joey schreef:Hij weet tenminste íets. Dat is wel gebleken.
Nou, dat valt reuze mee.

Voor Twitter Mike valt het ook te hopen dat Mido niet komt. :666.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo jul 25, 2010 10:25 pm

Van de genoemde namen zou ik de komst van Mido het minst erg vinden. Wordt er niet enthousiast van, maar als het alternatief Mpenza is...

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jul 25, 2010 10:29 pm

Mido zal wel komen, maar dat wisten wij al nadat Jol zei aan te blijven en een spits 'in zijn netwerk te zoeken'.

Mido was al eerder in beeld, type spits waar Jol van houdt, Raiola, goedkoop, ex-Ajacied etc. 1+1=2.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:29 pm

De Dominee schreef:Dat is waar. Sowieso lekt er de laatste tijd weinig/niks uit bij Ajax, tenzij dat bewust gebeurt (Jol saga).

Ik heb sterk het idee dat Ajax via de media druk heeft proberen te zetten op Hamdaoui, door te doen alsof Mpenza al binnen was.

Verder weet de pers niks, behalve dus wat Ajax wil dat ze weten.
Of Ajax heeft er niets mee te maken en die lui verzinnen het allemaal zelf. Dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker. El H. is toch niet achterlijk? Alsof hij niet weet dat Ajax een andere speler haalt als hij niet akkoord gaat.

Wat zei die Mike dan over Mido? Ik volg dat allemaal niet zo, hoor. :confused.gif:
Laatst gewijzigd door joey op zo jul 25, 2010 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rooie

Bericht door Rooie » zo jul 25, 2010 10:32 pm

De Dominee schreef:Mido zal wel komen, maar dat wisten wij al nadat Jol zei aan te blijven en een spits 'in zijn netwerk te zoeken'.

Mido was al eerder in beeld, type spits waar Jol van houdt, Raiola, goedkoop, ex-Ajacied etc. 1+1=2.
Volgens transfermarkt.de is Mido's zaakwaarnemer Udo Saifert.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 10:33 pm

Niks, volgens mij. De T. heeft zo'n beetje alle namen gedropt behalve die van Mido.

Zou lullig zijn als uitgerekend Mido dan uiteindelijk komt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:43 pm

Dat zou zeker lullig zijn, Jöhnk. :666.gif: (En vervelend voor ons ook.)

Mido is er in elk geval een uit het Jol-Raiola-netwerk. Dit is geen speler die door de scouting is aangebracht.

Khraa

Bericht door Khraa » zo jul 25, 2010 10:45 pm

Voor Mido heb je ook geen scouts nodig. Ik denk dat iedereen hier ook wel weet wat hij wel of niet kan.

Scouts heb je nodig voor de Boilesesen, Eriksens, Lodeiro's en dergelijke.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jul 25, 2010 10:47 pm

Romma (degene die het Hamdaoui verhaal zo stellig bracht) heeft net aangegeven dat hij alles verzonnen heeft.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 10:49 pm

Nee maar, wat een verrassing! :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:54 pm

Inderdaad, wie had dat gedacht? :hypocrite.gif:

Ik moet zeggen dat ik niet heel erg op El Ham. zit te wachten. De voornaamste reden waarom ik hoop dat hij alsnog komt is dat het alternatief waarschijnlijk nog minder is. Niet dat ik El Ham. een slechte speler vind, maar zo goed vind ik hem ook weer niet, en m.i. is hij geen speler die als aanspeelpunt kan dienen. Straks hebben we met El Ham. en Suarez twee egoïsten in de spits.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jul 25, 2010 10:57 pm

De Dominee schreef:Romma (degene die het Hamdaoui verhaal zo stellig bracht) heeft net aangegeven dat hij alles verzonnen heeft.
Nou wat grappig zeg.. pannekoek.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jul 25, 2010 11:00 pm

Jöhnk schreef:Niks, volgens mij. De T. heeft zo'n beetje alle namen gedropt behalve die van Mido.

Zou lullig zijn als uitgerekend Mido dan uiteindelijk komt.
Tevens nog maar de vraag in welke fysieke staat Mido verkeert, ik denk zeker niet wedstrijdfit. Jol wil immers een nieuwe spits gelijk tegen PAOK inzetten .

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 11:03 pm

brigade zuid schreef:
De Dominee schreef:Romma (degene die het Hamdaoui verhaal zo stellig bracht) heeft net aangegeven dat hij alles verzonnen heeft.
Nou wat grappig zeg.. pannekoek.
Niet grappig, maar we weten inmiddels wel hoe het werkt. Toch?

De grappenmakers worden ook steeds beloond, want iedereen heeft het erover, de helft gelooft het, en 'nieuwssites' nemen het bericht nog over ook. Voor een puber die zich een middagje wil amuseren reuze interessant allemaal.

Benji schreef:Van de genoemde namen zou ik de komst van Mido het minst erg vinden. Wordt er niet enthousiast van, maar als het alternatief Mpenza is...
Wie wordt er niet enthousiast van? :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 25, 2010 11:47 pm

Wtf? Is het allemaal gelul?
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 26, 2010 3:30 am

Telesport schreef:
AJAX LAAT DEADLINE VAN AZ PASSEREN

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM – De kans dat AZ-speler Mounir El Hamdaoui (26) naar Ajax verhuist, is verder afgenomen. De Amsterdammers bereikten – zoals Telesport zaterdag meldde – een akkoord met AZ over de gespreide transfersom van ruim vijf miljoen euro, maar moeten voor morgen middernacht een akkoord bereiken met de speler zelf. Anders zou de deal tussen AZ en Ajax niet meer gelden. Ajax laat de deadline in principe passeren.

In de ArenA is vol irritatie gereageerd op de houding en eisen van de spits, die in één klap de best betaalde Ajax-speler wilde worden. Alleen als hij water bij de wijn doet en Ajax niet zelf rondkomt met een andere spits dan Mido, komt El Hamdaoui weer in beeld, waarbij Ajax er vanuit gaat ook ná de deadline weer tot een akkoord te komen met AZ. De komst van Mido wil niet per se zeggen, dat El Hamdaoui niet meer gewenst is, want Ajax wil zich met twee spitsen versterken. Met het oog daarop is Emile Mpenza informeel benaderd, maar zijn komst heeft niet de hoogste prioriteit. De Belg hoort vandaag van Ajax waar hij aan toe is. Ook AZ-speler Moussa Dembélé werd benaderd, maar de Belg wil per se weg uit Nederland.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 26, 2010 7:17 am

In de papieren ad: volgens de zaakwaarnemer van Mpenza is nog mpenza nog Sion van het weekend door Ajax benaderd
YNWA

martijn401

Bericht door martijn401 » ma jul 26, 2010 7:54 am

El Hamdaoui is Ajacied

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui verkast van AZ naar Ajax. De aanvaller heeft vannacht aan overeenstemming bereikt met de Amsterdammers en tekent een meerjarig contract. Eerder kwamen de clubs al tot een akkoord over een transfersom van vijf miljoen euro.
Ajax speelt woensdag in de derde voorronde van de Champions League tegen het Griekse POAK Saloniki en heeft al een definitieve spelerslijst moeten bij de UEFA moeten inleveren. Op die lijst liet trainer Martin Jol één plek open, die door El Hamdaoui zal worden ingevuld.

Ook de naam van Emile Mpenza zoemde de afgelopen dag rond. Ajax heeft de spits van FC Sion en zijn werkgever echter niet benaderd.
26/07/10 08u46
AD
Laatst gewijzigd door martijn401 op ma jul 26, 2010 8:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jul 26, 2010 7:58 am

Met Mido is dus officieel ook rond:
MIDO EERSTE VERSTERKING AJAX door Mike Verweij
AMSTERDAM - Ahmed Hossam (27) – beter bekend als Mido – is de eerste versterking voor Ajax. De spits, die tussen 2001 en 2003 ook al het shirt van de Amsterdammers droeg, komt transfervrij over van Middlesbrough, dat zijn contract afkocht.

De Egyptenaar komt vandaag of morgen naar Amsterdam, is in afwachting van zijn visum en werkvergunning en daardoor pas over enkele weken inzetbaar voor Ajax.

Mido speelde eerder ook bij Celta de Vigo, Olympique Marseille en AS Roma en is een oude bekende van trainer Martin Jol, met wie hij in Londen samenwerkte bij Tottenham Hotspur.

Overigens is Mido niet de beoogde opvolger van Marko Pantelic, maar een extra aanvulling voor de voorste linie. Datzelfde geldt voor Daniel de Ridder, die niet de gewenste snelle rechtsbuiten is, maar – gratis bij Wigan – wordt gehaald voor de breedte. Die transfer bevindt zich in de afrondende fase.
Ik vind het niet zo erg hoor. Dembele is wel benaderd, maar wil naar het buitenland.

Plaats reactie