1 goal toch ..LucaS schreef:Komt ook door zijn goals want echt heel veel meer heeft hij ook niet gedaan
Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Blij met de punten ...
KJH deed niet mee.LucaS schreef:Komt ook door zijn goals want echt heel veel meer heeft hij ook niet gedaan

Worden we dit jaar geen kampioen, dan ligt het volgens jou al weer voor het derde achtereenvolgende jaar aan Suarez? Hetzelfde voor de uefa-cup en het bekertoernooi. Zonder hem zouden we lang de CL gewonnen hebben, zeker twee keer achtereen.

Ajax stelt niets voor zonder Suarez, weer bij alle doelpunten betrokken! Bij psv wordt echt niet gelet op spelers als Urby en Rommedahl, er is alleen oog voor Suarez!
Het is voor hem te hopen dat een Spaanse middenmoter € 10.000.000 wil betalen, ik gun hem die transfer wel en dan kan Ajax voor het geld van Vermaelen en Suarez samen "hype-zomer-2009-Honda" kopen. Lukt dat niet voor 31-08-2009 dan zal de "kaart-Haarlem' gespeeld kunnen worden, is hij speler nummer twee die daar kan gaan voetballen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Als we dit jaar geen kampioen worden, ik denk dat we wel kampioen worden, dan moet jij eigenlijk het zelfde doen wat je altijd bij KJH deed .. n.m.Aristides schreef:KJH deed niet mee.LucaS schreef:Komt ook door zijn goals want echt heel veel meer heeft hij ook niet gedaan![]()
Worden we dit jaar geen kampioen, dan ligt het volgens jou al weer voor het derde achtereenvolgende jaar aan Suarez? Hetzelfde voor de uefa-cup en het bekertoernooi. Zonder hem zouden we lang de CL gewonnen hebben, zeker twee keer achtereen.![]()
Ajax stelt niets voor zonder Suarez, weer bij alle doelpunten betrokken! Bij psv wordt echt niet gelet op spelers als Urby en Rommedahl, er is alleen oog voor Suarez!
Het is voor hem te hopen dat een Spaanse middenmoter € 10.000.000 wil betalen, ik gun hem die transfer wel en dan kan Ajax voor het geld van Vermaelen en Suarez samen "hype-zomer-2009-Honda" kopen. Lukt dat niet voor 31-08-2009 dan zal de "kaart-Haarlem' gespeeld kunnen worden, is hij speler nummer twee die daar kan gaan voetballen.
Ook met Suarez werden/worden we geen kampioen ...
Blij met de punten ...
Dit is het eerste seizoen zonder KJH en met Suarez, maar om te beweren dat het missen van een kampioenschap aan één speler ligt, is een uitspraak van een ander en die heeft het dan niet over het missen van kansen door KJH.Als we dit jaar geen kampioen worden, ik denk dat we wel kampioen worden, dan moet jij eigenlijk het zelfde doen wat je altijd bij KJH deed .. n.m.
Goed dat je KJH noemt, want wie zou er iets kritisch over KJH hebben durven schrijven (behalve een enkeling) als die na drie wedstrijden op vijf doelpunten en één of twee assist had gestaan? Niemand, maar over Suarez mag het wel?
Ik heb het volgende niet geverifieerd, maar schreef jij ook niet dat Suarez door het missen van de 0-2 voor de nederlaag zorgde? Schreef je dat ook over het missen van de kans van De Zeeuw? Schreef je dat ook over de fout van Stekelenburg, de twee blunders van Wielaert?
Ajax zal, spelend als vandaag, geen kampioen worden, omdat het net zoals vorig jaar wordt verslagen door inzet, enthousiasme en Vink.
Ik zag gisteren Sparta voetballen, na rust met een inzet, gedrevenheid en dacht aan Ajax: "Hoe reageert Ajax daar dit seizoen op?". Gaan we voetballen tegen ploegen van het niveau Vitesse, Sparta, Utrecht, ADO, dan kunnen we winnen, maar als we weer worden afgetroefd op essentiële onderdelen? Als we weer verdedigen zoals vandaag!!!
Offtopic: Co A had blijkbaar mijn bericht over de blunders van Wielaert gelezen, hij sprak ook over de vrees voor de tweede gele kaart en het feit dat een ervaren verdediger niet wordt weggeduwd (afgezien van de blunder van Vink bij dat doelpunt)
Tis weer een hele hoop tekst, Aristides. dit schreef je een posting eerderAristides schreef:Dit is het eerste seizoen zonder KJH en met Suarez, maar om te beweren dat het missen van een kampioenschap aan één speler ligt, is een uitspraak van een ander en die heeft het dan niet over het missen van kansen door KJH.Als we dit jaar geen kampioen worden, ik denk dat we wel kampioen worden, dan moet jij eigenlijk het zelfde doen wat je altijd bij KJH deed .. n.m.
Goed dat je KJH noemt, want wie zou er iets kritisch over KJH hebben durven schrijven (behalve een enkeling) als die na drie wedstrijden op vijf doelpunten en één of twee assist had gestaan? Niemand, maar over Suarez mag het wel?
Ik heb het volgende niet geverifieerd, maar schreef jij ook niet dat Suarez door het missen van de 0-2 voor de nederlaag zorgde? Schreef je dat ook over het missen van de kans van De Zeeuw? Schreef je dat ook over de fout van Stekelenburg, de twee blunders van Wielaert?
Ajax zal, spelend als vandaag, geen kampioen worden, omdat het net zoals vorig jaar wordt verslagen door inzet, enthousiasme en Vink.
Ik zag gisteren Sparta voetballen, na rust met een inzet, gedrevenheid en dacht aan Ajax: "Hoe reageert Ajax daar dit seizoen op?". Gaan we voetballen tegen ploegen van het niveau Vitesse, Sparta, Utrecht, ADO, dan kunnen we winnen, maar als we weer worden afgetroefd op essentiële onderdelen? Als we weer verdedigen zoals vandaag!!!
Offtopic: Co A had blijkbaar mijn bericht over de blunders van Wielaert gelezen, hij sprak ook over de vrees voor de tweede gele kaart en het feit dat een ervaren verdediger niet wordt weggeduwd (afgezien van de blunder van Vink bij dat doelpunt)
Ik stel alleen vast de je eerder bij KJH schreef dat we MET KJH ook geen kampioen zijn geworden, als Suarez volgend seizoen vertrekt en we weer geen kampioen zijn, dan zijn we MET Suarez ook geen kampioen geworden ..Worden we dit jaar geen kampioen, dan ligt het volgens jou al weer voor het derde achtereenvolgende jaar aan Suarez? Hetzelfde voor de uefa-cup en het bekertoernooi. Zonder hem zouden we lang de CL gewonnen hebben, zeker twee keer achtereen.
En nee, ik schreef niet dat we door het missen van de kans van Suarez op 0 - 2 de wedstrijd hebben verloren ..
Blij met de punten ...
Even een stukje geschiedenis: Ik heb nooit beweerd dat we door Suarez geen kampioen werden/worden. Ik heb beweerd dat de duikelingen van Suarez ons een penalty uit tegen twente hebben gekost en dat we met die penalty waarschijnlijk kampioen geworden waren. Je haalt er de verkeerde kern uit.
I think I lost my fucking headache
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Yep.999 schreef:[als Suarez volgend seizoen vertrekt en we weer geen kampioen zijn, dan zijn we MET Suarez ook geen kampioen geworden
En als we over een paar jaar Sneijder, Heitinga en Huntelaar als verloren zonen terughalen, dan staan we allemaal nostalgisch te doen over spelers die ook niet bepaald grossierden in titels met Ajax. Die speelden hier gewoon in een baggerperiode, maar als dat een constante wordt, ga je je die tijden vanzelf als mooi herinneren. De menselijke geest is nu eenmaal erg goed in subtiele geschiedsvervalsing.
K.
Still alive...
En dat doet Aristides regelmatig, en dan haalt ie er een hoop dingetjes bij die of wel nooit gezegd zijn, of wel er niks mee te maken hebben ..LucaS schreef:Even een stukje geschiedenis: Ik heb nooit beweerd dat we door Suarez geen kampioen werden/worden. Ik heb beweerd dat de duikelingen van Suarez ons een penalty uit tegen twente hebben gekost en dat we met die penalty waarschijnlijk kampioen geworden waren. Je haalt er de verkeerde kern uit.
@Aristides ... Dat wat je van Wielaert en Adriaanse en jou posting schrijft is ook een beetje vreemd .
Immers in je eerdere posting daarover verdedig je Wielaert nog, maar nu Adriaanse het zegt is het opeens anders geworden
Probleem met Adriaanse is dat ie het altijd mooi weet te vertellen, maar blijkbaar vergeten is hoe hij het zelf bij AJAX heeft gedaan.Beetje het HTC verhaal, die had dat ook, dat na zijn ontslag precies vertellen hoe het moet maar dat zelf nooit bij AJAX hebben kunnen realiseren.Aristides schreef:Bakkal mag met gestrekt been inkomen (tiende minuut), krijgt niets, Wielaert krijgt voor minder geel. zal dat de reden zijn geweest dat Wielaert die Hongaar een vrije loop gaf (volgde een doelpunt uit). Hij zal weten dat een val van die Hongaar voor hem rood betekende.
Manolev en Affelay: twee schwalbes!
Wieklaert een duw in de rug (4-3). Natuurlijk is het een overtreding en moet Vink fluiten, maar Wielaert had met zijn ervaring zoiets moeten voorkomen, daarom is hij aangetrokken!
Trouwens, zo veel verkeerd doet Wielaert niet hoor.Had ie mee moeten staan trekken duwen met Bakkal.Ben bang dat die dan als een stervende zwaam ter aarde was gevallen.Hij staat voor zijn man om de voorzet er uit te halen blokken.Tis ook een rare redenatie, degene waarop de overtreding van toepassing is is degene die het verkeerd doet ..
Vink had moeten fluiten.Punt.
Blij met de punten ...
Nog maar een keer:
Wielaert maakt zich bijna klein om die Hongaar een vrije doorgang te geven (werd de 2-2), omdat hij vreesde voor een (tweede) gele kaart? Dat schreef ik gisterenmiddag en Adriaanse meende ook zoiets te moeten opmerken. Wat is de andere verklaring voor het vreemde gedrag van Wielaert? Blijft hij gewoon staan dan is het een vrije trap (ook gevaarlijk!) nu een doelpunt!
Bij het laatste doelpunt laat hij zich wegduwen!!! Een ervaren verdediger laat zich door "een broekkie" wegduwen, dat overkomt een echte verdediger niet. Adriaanse citeerde gisteren zichzelf niet (Soms kom je daar niet onderuit) maar jaren geleden zei hij al: "De bal heeft nog nooit een doelpunt gemaakt". Wielaert had op de tegenstander moeten letten, tegenstanders maken (wel erg veel) doelpunten. Grygera was er een meester in: klein duwtje, met als gevolg dat de tegenstander (en hij) de bal niet kon raken, gevaar verdwenen.
Wat Suarez betreft: geen kampioen door Suarez mag niet, maar geen kampioen door het vallen van Suarez mag wel! Het was geen citaat, maar de strekking is hetzelfde.
Geen idee wie, maar ik heb toch echt een paar keer gelezen dat Ajax niet heeft gewonnen door het falen (bij de 0-1) van Suarez, bij 0-2 is de wedstrijd gewonnen (Dacht psv tegen "wtf-VVV" ook, bleek een misvatting) staat er dan. Waarom alleen naar dit moment verwijzen en niet naar de blunders van anderen. Zonder de fouten van Wielaert, Stekelenburg zou het 1-3 zijn geweest? Zou De Zeeuw die opgelegde kans wel hebben benut, dan ... Dat laatste lees ik niet in dat soort berichten. Het is zo'n eenrichtingsverkeer.
Dat Aristides de kern er niet uithaalt? Lijkt me onjuist, hij haalt er misschien iets uit dat de schrijver niet welgevallig is of anders bedoeld heeft (maar er wel staat). Ik ben niet verantwoordelijk voor het oorspronkelijke bericht, wel voor de reactie. Ik meen me te herinneren dat ik geen naam genoemd heb bij de opmerking over Suarez en het kampioenschap! Ik heb, meen ik, ook geen naam genoemd bij het gedeelte over het missen van de 0-2 door Suarez.
Let op het geschrevene (de inhoud), niet op (de naam van) de schrijver!
Wielaert maakt zich bijna klein om die Hongaar een vrije doorgang te geven (werd de 2-2), omdat hij vreesde voor een (tweede) gele kaart? Dat schreef ik gisterenmiddag en Adriaanse meende ook zoiets te moeten opmerken. Wat is de andere verklaring voor het vreemde gedrag van Wielaert? Blijft hij gewoon staan dan is het een vrije trap (ook gevaarlijk!) nu een doelpunt!
Bij het laatste doelpunt laat hij zich wegduwen!!! Een ervaren verdediger laat zich door "een broekkie" wegduwen, dat overkomt een echte verdediger niet. Adriaanse citeerde gisteren zichzelf niet (Soms kom je daar niet onderuit) maar jaren geleden zei hij al: "De bal heeft nog nooit een doelpunt gemaakt". Wielaert had op de tegenstander moeten letten, tegenstanders maken (wel erg veel) doelpunten. Grygera was er een meester in: klein duwtje, met als gevolg dat de tegenstander (en hij) de bal niet kon raken, gevaar verdwenen.
Wat Suarez betreft: geen kampioen door Suarez mag niet, maar geen kampioen door het vallen van Suarez mag wel! Het was geen citaat, maar de strekking is hetzelfde.
Geen idee wie, maar ik heb toch echt een paar keer gelezen dat Ajax niet heeft gewonnen door het falen (bij de 0-1) van Suarez, bij 0-2 is de wedstrijd gewonnen (Dacht psv tegen "wtf-VVV" ook, bleek een misvatting) staat er dan. Waarom alleen naar dit moment verwijzen en niet naar de blunders van anderen. Zonder de fouten van Wielaert, Stekelenburg zou het 1-3 zijn geweest? Zou De Zeeuw die opgelegde kans wel hebben benut, dan ... Dat laatste lees ik niet in dat soort berichten. Het is zo'n eenrichtingsverkeer.
Dat Aristides de kern er niet uithaalt? Lijkt me onjuist, hij haalt er misschien iets uit dat de schrijver niet welgevallig is of anders bedoeld heeft (maar er wel staat). Ik ben niet verantwoordelijk voor het oorspronkelijke bericht, wel voor de reactie. Ik meen me te herinneren dat ik geen naam genoemd heb bij de opmerking over Suarez en het kampioenschap! Ik heb, meen ik, ook geen naam genoemd bij het gedeelte over het missen van de 0-2 door Suarez.
Let op het geschrevene (de inhoud), niet op (de naam van) de schrijver!
En je punt is ?.Aristides schreef:Nog maar een keer:
Dus als iemand die in je rug staat je weg duwt dan is het geen overtreding omdat het een echte verdediger niet overkomt ( die overkomt het ook daar niet van ), rare redenatie.Bij het laatste doelpunt laat hij zich wegduwen!!! Een ervaren verdediger laat zich door "een broekkie" wegduwen, dat overkomt een echte verdediger niet. Adriaanse citeerde gisteren zichzelf niet (Soms kom je daar niet onderuit) maar jaren geleden zei hij al: "De bal heeft nog nooit een doelpunt gemaakt". Wielaert had op de tegenstander moeten letten, tegenstanders maken (wel erg veel) doelpunten. Grygera was er een meester in: klein duwtje, met als gevolg dat de tegenstander (en hij) de bal niet kon raken, gevaar verdwenen.
Nu draai weer de zaak om.Jij was het die riep dat we ook met KJH geen kampioen ( KJH heeft ons geen kampioen gemaakt ) zijn geworden.Tot nu toe zijn we ook met Suarez geen kampioen geworden.Dat andere heeft er weer niks mee te maken volgens mij.Wat Suarez betreft: geen kampioen door Suarez mag niet, maar geen kampioen door het vallen van Suarez mag wel! Het was geen citaat, maar de strekking is hetzelfde.
Nee, dat is dus ook weer niet waar.Ik zeker heb verwezen naar de fouten b.v. Stekelenburg, maar ook de scheidrechter maar nergens gezegt dat we door het missen van de kans op 0 - 2 door Suarez deze wedstrijd niet gewonnen hebben.En we verliezen hem ook niet door de fouten van de scheidsrechter.Geen idee wie, maar ik heb toch echt een paar keer gelezen dat Ajax niet heeft gewonnen door het falen (bij de 0-1) van Suarez, bij 0-2 is de wedstrijd gewonnen (Dacht psv tegen "wtf-VVV" ook, bleek een misvatting) staat er dan. Waarom alleen naar dit moment verwijzen en niet naar de blunders van anderen. Zonder de fouten van Wielaert, Stekelenburg zou het 1-3 zijn geweest? Zou De Zeeuw die opgelegde kans wel hebben benut, dan ... Dat laatste lees ik niet in dat soort berichten. Het is zo'n eenrichtingsverkeer.
Nee, je verdraaid dingen.Dat Aristides de kern er niet uithaalt? Lijkt me onjuist, hij haalt er misschien iets uit dat de schrijver niet welgevallig is of anders bedoeld heeft (maar er wel staat). Ik ben niet verantwoordelijk voor het oorspronkelijke bericht, wel voor de reactie. Ik meen me te herinneren dat ik geen naam genoemd heb bij de opmerking over Suarez en het kampioenschap! Ik heb, meen ik, ook geen naam genoemd bij het gedeelte over het missen van de 0-2 door Suarez.
Ik heb alweer spijt dat ik het gereageerd ..Let op het geschrevene (de inhoud), niet op (de naam van) de schrijver!

Blij met de punten ...
wat ik eerder heb aangegeven; het verlies kan niet afgewenteld worden op het missen van een kans door Suarez.En je punt is ?.
Je vraagt mij altijd om een verwijzing: ik zal het dit keer ook eens vragen en zie je reactie wel tegemoet. Waar staat dat ik het geen overtreding vind? Graag de citaten!Dus als iemand die in je rug staat je weg duwt dan is het geen overtreding omdat het een echte verdediger niet overkomt ( die overkomt het ook daar niet van ), rare redenatie.
Het probleem is dat Wielaert niet eens weet waar hij moet staan! Hij mag daar staan als hij ogen in zijn achterhoofd heeft, dat hij weet wat de tegenstander doet/van plan is. Nu kan hij alleen maar reageren en is dan te laat. Staat hij goed opgesteld dan kan hij niet zo worden weggeduwd/kan hijzelf een licht duwtje geven. Van een ervaren verdediger mag je meer verwachten!
Ene 999 begon met het noemen van KJH! Niet ik. Er zit een levensgroot verschil in het gebruik van de woorden "door" en "ook met". In het "ook met" zit niet de verwijzing naar het falen van één speler, juist in het falen (om kampioen te worden) van meer dan één speler. Schrijf je zoiets als "door het zich laten vallen wordt Ajax geen kampioen" dan zit daar maar één verwijzing in, die naar die speler die zich liet vallen: Suarez.Nu draai weer de zaak om.Jij was het die riep dat we ook met KJH geen kampioen ( KJH heeft ons geen kampioen gemaakt ) zijn geworden.Tot nu toe zijn we ook met Suarez geen kampioen geworden.Dat andere heeft er weer niks mee te maken volgens mij.
Je zult mijn reactie op jouw opmerking over Vink wel gemist hebben, maar ik onderschreef die in dat bericht en onderschrijf dat nog steeds! Jij leest echter in mijn berichten steeds iets wat er niet staat, misschien zal ik je maar vragen. Waar schrijf ik dat jij dat schrijft? Graag het citaat. Ik heb al enkele keren geschreven geen naam genoemd te hebben, mij gaat het niet om wie iets schrijft, maar om het geschrevene.Nee, dat is dus ook weer niet waar.Ik zeker heb verwezen naar de fouten b.v. Stekelenburg, maar ook de scheidrechter maar nergens gezegt dat we door het missen van de kans op 0 - 2 door Suarez deze wedstrijd niet gewonnen hebben.
Dat is wel een heel vreemde opmerking. Je schrijft dat je er al spijt van hebt, dan plaats je het bericht toch niet! Klik op het pijltje naar links en je kunt gewoon verder gaan.Ik heb alweer spijt dat ik het gereageerd ..
Ik hoop wel dat je op dit bericht reageert, want ik vraag naar die verwijzingen.
Ik ga ook weer verder Aristides ..
Oja, je onderschrijft de woorden van Adriaanse, je haalt ze er zelfs bij met de vraag of dat Co naar jouw heeft geluisterd o.i.d , dan is het toch het een of het ander, of het is een overtreding, of het is geen overtreding omdat Wielaert het verkeerd doet.
Mijn inziens heeft een overtreding op een speler toch niks te maken met wat die speler verkeerd doet ..
Oja, je onderschrijft de woorden van Adriaanse, je haalt ze er zelfs bij met de vraag of dat Co naar jouw heeft geluisterd o.i.d , dan is het toch het een of het ander, of het is een overtreding, of het is geen overtreding omdat Wielaert het verkeerd doet.
Mijn inziens heeft een overtreding op een speler toch niks te maken met wat die speler verkeerd doet ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma aug 17, 2009 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het begint met het verkeerd opstellen door Wielaert; staat hij goed dan kan dat doelpunt niet vallen, want dan kan hij niet zo geduwd worden hij ziet dan immers de tegenstander (Die binnen handbereik is!)
Ja, het is een overtreding (Heb ik vaker geschreven) maar dat staat los van het verkeerd opstellen.
Ik wacht nog op de citaten!
Ja, het is een overtreding (Heb ik vaker geschreven) maar dat staat los van het verkeerd opstellen.
Hoe moet ie dan gaan staan ?.Aristides schreef:Het begint met het verkeerd opstellen door Wielaert; staat hij goed dan kan dat doelpunt niet vallen, want dan kan hij niet zo geduwd worden hij ziet dan immers de tegenstander (Die binnen handbereik is!)
Blij met de punten ...
Hij kijkt alleen maar naar de bal.
Dat is ook weer niet het hele verhaal, hij kijkt wel degelijk enkele tientde van momenten er voor waar Bakkel staat, twee keer zelfs .. en ten tweede als Bakkel niet duwt kan ie zo de bal weg koppen .. dus ik weet echt niet waar jullie het steeds over hebben ..
Overgens werd, als ik met het goed herinner in Psv eerdere wedstrijden van dit seizoen Bakkal daarop wel op terug gefloten ..
Overgens werd, als ik met het goed herinner in Psv eerdere wedstrijden van dit seizoen Bakkal daarop wel op terug gefloten ..
Blij met de punten ...
Wat dat akkefietje van de Zeeuw betreft als dat een slaande beweging is dan ben ik Muhammed Ali ..
Blij met de punten ...
Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/168878/Sua ... -goals.htm
Bedoelde Suarez met 25 doelpunten (open dag Ajax, even geen citaat voor degenen die dat willen) die hij zou maken 2009 of dit seizoen? In het eerste geval kan hij nog voor 1 september weg, in het tweede geval in december, mocht hij iets vaker gaan scoren.
Serieus: dit tempo kan hij niet volhouden, in januari/februari is het te koud voor hem, maar wie maakt dan de doelpunten?
Bedoelde Suarez met 25 doelpunten (open dag Ajax, even geen citaat voor degenen die dat willen) die hij zou maken 2009 of dit seizoen? In het eerste geval kan hij nog voor 1 september weg, in het tweede geval in december, mocht hij iets vaker gaan scoren.

Serieus: dit tempo kan hij niet volhouden, in januari/februari is het te koud voor hem, maar wie maakt dan de doelpunten?
Suarez in 2009: achttien duels, zeventien goals
17/08/2009 17:59
Er staat in 2009 geen maat op Ajacied Luis Suarez. De 22-jarige Uruguayaanse aanvaller maakte afgelopen zondag in de topper bij PSV (4-3 nederlaag) alweer zijn zestiende en zeventiende competitiedoelpunt van dit kalenderjaar.
De voorsprong op de nummers twee van de topscorerslijst van 2009 - PSV’er Balázs Dzsudzsák en AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui - bedraagt inmiddels vijf doelpunten. Opvallend is verder dat Suarez dit jaar bijna één-op-één loopt in de Eredivisie: hij had voor zijn zeventien goals maar achttien wedstrijden nodig.
Als we de zeventien doelpunten van Suarez nader bekijken, blijkt overduidelijk de waarde van de Uruguayaan voor Ajax. Met vijf doelpunten schoot of kopte hij Ajax dit jaar op voorsprong en vier keer maakte hij een achterstand ongedaan. Zeven treffers hadden louter statistische waarde, waaronder zijn drie goals (de 4-0, 6-0 en 7-0) in het thuisduel met Willem II van 12 april (7-0 zege).
Suarez maakte bijna tweederde (elf) van zijn zeventien goals in 2009 in de Amsterdam Arena. Zijn zes uitdoelpunten maakte hij op bezoek bij Vitesse, Roda JC, NAC Breda en PSV (drie).
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Omdat we toch wel een beetje vrezen voor een vertrek. Wat denken jullie?
Mogelijke opties zijn toch wel met name Manchester United en daarna de andere Engelse clubs. Andere clubs zie ik het niet doen.
Mogelijke opties zijn toch wel met name Manchester United en daarna de andere Engelse clubs. Andere clubs zie ik het niet doen.
Mijn voorgevoel zegt dat ie blijft
Ik heb niet het idee dat Suárez zijn WK op het spel gaat zetten. Die zit hier prima in Amsterdam. Volgend jaar is 'ie natuurlijk wel weg.
Ik heb gisteren geroepen MU , aangezien het niet loopt voorin en Ronaldo is weg en na Rooney hebben ze weinig keuze.En idd wanneer komt er een sterke spits en centrale verdediger. Nog 11 dagen en ik hoop op 2 dingen 2, aankopen en geen late verkoop van Suarez. Ik ben nml bang dat MU nog geen echte directe aanvallers heeft gekocht. Rooney is er wel, maar sinds het vertrek van Ronaldo zijn er voorin toch weining alternatieven. En het loopt momenteel nog niet echt bij de club in de competitie.Aangezien ze zat geld hebben bij MU zouden dus een goed bod kunnen doen.
Ik ben bang Peter dat er nu wordt getrokken door een aantal clubs. AC milan had beter Suarez dan Huntelaar moeten halen
Er valt wat mij betreft gewoon niet over te praten. We hangen onszelf op als we hem nu verkopen. Dan ben je gewoon kansloos voor de rest van het seizoen. We zijn op het moment gewoon volledig afhankelijk van zijn kwaliteiten. Jol moet eerst de tijd krijgen om een elftal neer te zetten.
Gewoon niet eens om de tafel gaan zitten met clubs. Overal de stekkers uit, vingers in je oren en ogen dicht en hopen dat het voorbij gaat.
Gewoon niet eens om de tafel gaan zitten met clubs. Overal de stekkers uit, vingers in je oren en ogen dicht en hopen dat het voorbij gaat.

Nil volentibus arduum