Em wie laat jij er dan +- 30 goals intrappen voor AJAX ?.Thomas schreef:Ik denk dat ik hem zou verkopen. Deze zomer kan je twintig miljoen voor hem vangen. Met dat geld (plus wat je al had) kan je dan investeren in een centrale verdediger, een rechtsbuiten, een creatieve middenvelder en in ieder geval een spits.
Ik neem sowieso aan dat Van Basten Rommedahl, Ogararu, Colin en Luque eruit gooit.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Mwah, hij heeft de laatste weken aardig constant gescoord, ja. Maar over een heel seizoen is het wel erg mager om (een van de spelers te zijn) om Huntelaar te vervangen.Jabu schreef:En Heitinga.
Moet je hem natuurlijk wel opstellen.LucaS schreef:Suarez scoort al tijden niet meer, laat staan regelmatig
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Misschien werd hij juist niet meer opgesteld omdat hij de grootste kansen verprutste.....Bertje schreef:Mwah, hij heeft de laatste weken aardig constant gescoord, ja. Maar over een heel seizoen is het wel erg mager om (een van de spelers te zijn) om Huntelaar te vervangen.Jabu schreef:En Heitinga.
Moet je hem natuurlijk wel opstellen.LucaS schreef:Suarez scoort al tijden niet meer, laat staan regelmatig
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou Ajax minder afhankelijk willen maken van die ene spits of twee spitsen.Voetske schreef:Em wie laat jij er dan +- 30 goals intrappen voor AJAX ?.Thomas schreef:Ik denk dat ik hem zou verkopen. Deze zomer kan je twintig miljoen voor hem vangen. Met dat geld (plus wat je al had) kan je dan investeren in een centrale verdediger, een rechtsbuiten, een creatieve middenvelder en in ieder geval een spits.
Ik neem sowieso aan dat Van Basten Rommedahl, Ogararu, Colin en Luque eruit gooit.
Ja, maar zou dat nu ook al niet moeten zijn ?.Toch wel.KjH houdt niemand tegen om zijn goals te maken hoor.Maar verder dan KjH en af en toe Suarez is echt scorend vermogen ver te zoeken in deze groep.Thomas schreef:Ik zou Ajax minder afhankelijk willen maken van die ene spits of twee spitsen.Voetske schreef:Em wie laat jij er dan +- 30 goals intrappen voor AJAX ?.Thomas schreef:Ik denk dat ik hem zou verkopen. Deze zomer kan je twintig miljoen voor hem vangen. Met dat geld (plus wat je al had) kan je dan investeren in een centrale verdediger, een rechtsbuiten, een creatieve middenvelder en in ieder geval een spits.
Blij met de punten ...
En de vervangers schieten ze er wel in?Rishi schreef:Misschien werd hij juist niet meer opgesteld omdat hij de grootste kansen verprutste.....Bertje schreef:Mwah, hij heeft de laatste weken aardig constant gescoord, ja. Maar over een heel seizoen is het wel erg mager om (een van de spelers te zijn) om Huntelaar te vervangen.Jabu schreef:En Heitinga.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Helemaal niks bizars aan, gaat er om of de andere verschillende doelpuntenmakers instaat zijn het gemis aan doelpunten kunnen compenseren.Dat AJAX de meeste verschillende doelpuntenmakers t.o.v. andere clubs heeft zegt ook niks.We hebben al jaren t.o.v. andere clubs de beste selectie-spelers ... en doen evenzovele jaren niet met de hoofdprijs mee ..LucaS schreef:Dan heeft Ajax nog steeds de meeste verschillende doelpuntenmakers. Overigens staan Perez en Suarez in de subtop op de topscoorderslijst. Het is bizar om te beweren dat Ajax een doelpunten-maak-probleem heeft, met of zonder Huntelaar
Blij met de punten ...
De beste spelers? Dat betwijfel ik, hoor.
KJH móet ze wel allemaal maken, want in de middenlinie hebben we haast geen scorend vermogen. Vorig seizoen scoorde Sneijder veel en KJH wat minder. Zo kan het ook natuurlijk. Als er meer echte schutters in de ploeg zijn, wordt de spits minder in stelling gebracht.
KJH móet ze wel allemaal maken, want in de middenlinie hebben we haast geen scorend vermogen. Vorig seizoen scoorde Sneijder veel en KJH wat minder. Zo kan het ook natuurlijk. Als er meer echte schutters in de ploeg zijn, wordt de spits minder in stelling gebracht.
Het stinkt aan alle kanten!
Probleem blijft natuurlijk dat, na Sneijder, weer een speler vertrekt die verantwoordelijk is voor het overgrote deel aan AJAX doelpunten.Echte schutters zie ik niet in deze groep.Behalve dan KjH.Verder waren het veel vrije trappen van Sneijder die in het doel belanden.joey schreef:De beste spelers? Dat betwijfel ik, hoor.
Als je als spits er zoveel inlegt, dus als spits konstant de aandacht vraagt van de achterhoede, hadden andere in dit elftal daar veel meer van moeten profiteren.
Dus als Kjh weg is, moet ik nog zien of dat gat makkelijk is op te vangen ..
Want echt indrukwekkend is het natuurlijk niet, dat lijstje aan scorende spelers achter de top 3 van de AJAX scoringslijst.Eigenlijk is het 3 keer niks ..
Blij met de punten ...