Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: Mounir El Hamdaoui
Precies! 

AD.nl :
El Hamdaoui naar PSV?
In Eindhoven wordt volop gespeculeerd over een eventuele transfer van El Hamdaoui naar PSV. De club zoekt nog een spits en het is een publiek geheim dat Marcel Brands zeer gecharmeerd is van de aanvaller, zo valt vandaag te lezen in het AD. De technisch directeur werkte eerder bij AZ met El Hamdaoui over wie hij zich altijd lovend heeft uitgelaten. Daarnaast heeft trainer Fred Rutten bewezen voetballoopbanen die in het slop zijn geraakt ten goede te keren, denk aan Danko Lazovic, Jonathan Reis en, bij FC Twente, Eljero Elia. Rutten ging gisteren na de training niet in op een eventuele overgang van El Hamdaoui. De aanvaller die in Amsterdam persona non grata is geworden kan een ultiem revanche nemen bij PSV. Zelfs toen de Rotterdammer na de gewonnen wedstrijd tegen FC Twente de kampioensschaal omhoog hield, werd hij nog uitgefloten door de Ajax-supporters. .
fbarend Frits Barend
bericht in #AD dat #PSV El Hamdaoui van #ajax wil is juist. speelde al voor vakantie,prijs haalbaar nu Mounir uit A-selectie is gezet .
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nou snel afhandelen nu. Dit verder laten sudderen heeft geen zin, graag deze week een oplossing,
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zit er dik in. Een gouden deal voor PSV natuurlijk en Ajax kan niet anders dan accepteren.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha denk niet dat Ajax ook maar iets van een prijsopgave meegeeft. Als je iemand zo graag wil dumpen, dan moet je water bij de wijn doen.Rishi schreef:5 miljoen.
Maar wil El Hamdaoui ook naar PSV? Ik denk dat hij liever naar Fulham gaat.
Ach, laat Mounir er lekker 20 inschieten voor PSV. Met hun verdediging krijgen ze er toch tig tegen en ook Mertens voor Balasz is (zeker) geen vooruitgang. Belangrijkste vind ik dat Ajax van Mounir af is. Klaar ermee.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Niet aan je concurrent.Peter schreef:Haha denk niet dat Ajax ook maar iets van een prijsopgave meegeeft. Als je iemand zo graag wil dumpen, dan moet je water bij de wijn doen.Rishi schreef:5 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom eigenlijk niet? EH is toch een rotte appel?
Een speler helemaal afbranden en daarna roepen dat hij niet naar de concurrent mag. Een beetje vreemd.

Een speler helemaal afbranden en daarna roepen dat hij niet naar de concurrent mag. Een beetje vreemd.
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Van mij mag ie hoor. Kan ie daar lekker gaan zitten janken.
- Daily Blind
PSV heeft net 50 miljoen gekregen.. dan mogen ze lekker betalen voor E.H.joey schreef:Waarom eigenlijk niet? EH is toch een rotte appel?![]()
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hoezo is dat vreemd? Dat zijn toch 2 verschillende dingen?joey schreef:Waarom eigenlijk niet? EH is toch een rotte appel?![]()
Ja, hij is een rotte appel, maar hij kan ook wel een goed potje voetballen. Hij moet niet weg omdat hij slecht is, hij moet weg omdat hij een rotte appel is. Dus liever niet naar de concurrent.
maar voor 10 miljoen vind ik het prima hoor.

Op naar de vierde ster!
Want bij PSV is hij geen rotte appel? Ligt het dan niet aan De Boer? 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Het ligt aan de taken die El H. moet uitvoeren bij Ajax en of hij op die manier wil spelen.
Bij PSV zou hij het zomaar eens goed kunnen gaan doen. Lekker 4-4-2 zonder voetballende verplichtingen.
Bij PSV zou hij het zomaar eens goed kunnen gaan doen. Lekker 4-4-2 zonder voetballende verplichtingen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nee. Bij Ajax willen we anders gaan voetballen. En dat wilt meneer niet.
IK GELOOF!!!!!!
Dus als El Hamdaoui in een 4-4-2 speelt is hij geen rotte appel meer? Dan is hij qua karakter opeens een toffe peer?
Dit méén je toch niet!?
Dit méén je toch niet!?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als je El Hamdaoui niet tegen de haren in strijkt, is het geen vervelende vent volgens mij.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het was al ruim na mijn jeugd dat Cruijff de club ernstige schade heeft toegebracht, en ik zie De Boer met de titel op zak juist als de laatste verdedigingslinie tegen Cruijffs vriendjespolitiek. Maar dat maakt De Boer niet perfect, ik vind dat hij feitelijk, opzettelijk of niet, op een conflict met El Hamdaoui heeft aangestuurd, het leek vooral een afrekening met Jol. Dat conflict heeft hij dan niet gesmoord maar, geholpen door de pers uiteraard, een conflict tussen El Hamdaoui en de supporters gemaakt. Daarna is hij met hem gaan sollen en heeft hij een meningsverschil aangegrepen om weer tot een conflict te komen, en ondanks al zijn mooie woorden, zet hij hem nu weer uit de selectie, zonder enige aanleiding.M schreef:Niet naar mijn mening. Zoals ik het hele verhaal mee gekregen heb is de enige conclusie die ik kan trekken dat el ham een verwend teringjoch is die op zijn pik getrapt is wanneer die een keertje niet speelt. Met die instelling heeft hij alles puur en alleen aan zichzelf te dankenLe T. schreef:Dat is toch ook zo?M schreef:Dat jullie dat weten betwijfel ik, want er wordt toch erg de nadruk op gelegd hoe de arme mounir door de gemene de Boer wordt buiten gewerkt en dat ze maar moeten mee werken als hij gratis naar bijvoorbeeld psv zou willen want Ajax heeft het toch allemaal aan zichzelf te danken.
Maar van jou snap ik het wel, De Boer is niet anti-Cruijff en aangezien Cruijff jou in je jeugd wat aangedaan lijkt te hebben is hij dus fout en el ham goed.
Dan tekent zich een patroon af en dat is van een trainer die een speler eruit wil werken. Ik vind dat een zwaktebod, een trainer moet in mijn ogen van de beste spelers een geheel maken, ipv een geheel maken van de spelers die het makkelijkste tot geheel te maken zijn. Hij koos de voor zichzelf makkelijkste weg, maar dan doe je wel concessies aan de kwaliteit. En op dit moment ook concessies aan de transferinkomsten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hij is inderdaad een speler met een gebruiksaanwijzing. Ik ben alleen bang dat Jol geen exemplaar heeft achtergelaten voor De Boer.Khraa schreef:Als je El Hamdaoui niet tegen de haren in strijkt, is het geen vervelende vent volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mounir El Hamdaoui
Of dat zonder enige aanleiding is weet je niet. Niemand hier weet of er zich nog iets tussen FdB en El H heeft afgespeeld.Le T. schreef:Daarna is hij met hem gaan sollen en heeft hij een meningsverschil aangegrepen om weer tot een conflict te komen, en ondanks al zijn mooie woorden, zet hij hem nu weer uit de selectie, zonder enige aanleiding.