Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Van der Wiel 

-
Oké, dat betekent dat El H, van der Wiel en Janssen goed zijn voor 4,7 miljoen en die andere zeven Nederlandse Ajacieden voor 10,1 - 4,7 = 5,4 miljoen, inclusief de kampioenspremie die kon oplopen tot € 300.000 (25 of meer wedstrijden).Jinne schreef:De 10,1 miljoen is voor de 10 Nederlandse Ajacieden die in het lijstje van NU Sport staan.
Het is veel geld, maar 5,4 : 7 = bijna € 800.000 p/p, inclusief die premie. Zet dat af tegen de € 600.000 die reservespeler Aissati is geboden, dan is dat zonder die premie (zat Stekelenburg ook niet ver boven het miljoen? Kloppen de cijfers dan wel? Idem Demy de Zeeuw?)
Dit alles op voorwaarde dat de cijfers van NUsport kloppen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nog geen 2 jaar terug was de 18 miljoen van Bayern niet genoeg voor VDW. Het kan verkeren...
Is VDW niets voor psv? Miljoentje of 7, mogen ze 'm voor hebben.
Is VDW niets voor psv? Miljoentje of 7, mogen ze 'm voor hebben.

Ik ben bang voor hem dat topclubs inderdaad verder kijken dan die drie potjes die hij de afgelopen twee jaar goed heeft gespeeld.NU.nl schreef:Van der Wiel verwacht niet dat hij wordt afgerekend op zijn matige EK. 'Tuurlijk! Ik verwacht dat de topclubs verder kijken dan drie potjes. Dat ze me daar niet op afrekenen. Die weten heus wel wat ik kan, waar mijn kracht ligt.'
Ja, rond die tijd was hij volgens ene wimpey toch de beste rechtsback in de Ajax- geschiedenis?wimpey schreef:Nog geen 2 jaar terug was de 18 miljoen van Bayern niet genoeg voor VDW. Het kan verkeren...

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Verrek, ja! Ik kan me trouwens nog steeds geen betere voor de geest halen. Een fitte en alerte VDW is nl. top!
Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Telesport
CVITANICH NAAR NICE
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Ajax kan weer een grootverdiener van de loonlijst afvoeren. Mits hij de medische keuring doorstaat, tekent Dario Cvitanich (28) vandaag een contract dat hem voor drie jaar aan het Franse Nice bindt. Beide clubs hebben een akkoord bereikt. De Franse club betaalt een kleine transfersom aan Ajax.
De Argentijnse Kroaat kwam in 2008 op voorspraak van Marco van Basten naar Ajax en kostte de club 7,5 miljoen euro aan transfersom. Cvitanich wist nimmer te overtuigen en werd aan het Mexicaanse Pachuca CF en Argentijnse Boca Juniors verhuurd.
Na Jan Vertonghen, Dmitriy Bulykin, Nicolas Lodeiro, André Ooijer, Mounir El Hamdaoui, Rodney Sneijder en Geoffrey Castillion zorgt de spits voor een nieuwe bezuiniging in Amsterdam. Omdat de belangstelling voor Gregory van der Wiel aanzwelt, is de verwachting dat ook de rechtsback zal vertrekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lijkt erop dat Ajax hem graag wil verpatsen. Liever dat dan verlengen, is mijn indruk.Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
- InnerHarbour
Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
YNWA
InnerHarbour schreef:Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!

Twente uit.InnerHarbour schreef:Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Natuurlijk is Gregory (nog) beter dan Ricardo. Ook Ricardo maakt regelmatig verdedigende fouten, alleen wordt dat (terecht) meer gedoogd. Ricardo dekt regelmatig te ver van zijn man en maakt nog regelmatig onbesuisde overtredingen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Gregory maakt meer verdedigende fouten... vooral omdat hij vaak staat te slapen... Aanvallend is greg wel beter dan Ricardo!Ajaciedjuh schreef:Natuurlijk is Gregory (nog) beter dan Ricardo. Ook Ricardo maakt regelmatig verdedigende fouten, alleen wordt dat (terecht) meer gedoogd. Ricardo dekt regelmatig te ver van zijn man en maakt nog regelmatig onbesuisde overtredingen.
Wiel moet naar een club toe die een tweede Daniel Alves zoekt. Lekker aanvallen, goede voorzet geven (is moeilijk soms) en af en toe wat pseudo verdedigen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Uit het AD:

http://www.youtube.com/watch?v=yRwmdm16 ... r_embedded
Gregory van der Wiel maakt nog maandelijks een deel van zijn Ajax-salaris over aan zijn ouders. Van zijn eerste contractje dat de verdediger in Amsterdam kreeg, schonk hij een groot deel aan zijn vader en moeder.
Dat zegt de international in een interview met muziekwebsite Thisis50. Daarin geeft hij ook aan dat hij nog een keer het concert vann Lil' Wayne zou gaan, als dezelfde situatie als in 2009 zich zou voordoen. Toen raakte de Ajacied in opspraak omdat hij een oefeninterland van Oranje afzegde en later foto's twitterde van een rapconcert.
De interviewer vraagt of Van der Wiel wiet rookt. 'Nee dat heb ik nooit gedaan. Als het wel zo was, zou ik dat zeggen. Ik ben professioneel voetballer. We worden elke maand getest.'
Tenslotte gaat het over het horloge van de voetballer, dat 35.000 euro kostte. 'Veel rappers hebben er ook zo een', zegt Van der Wiel.

-
Zo'n slecht mens is hij dus niet.Gregory van der Wiel maakt nog maandelijks een deel van zijn Ajax-salaris over aan zijn ouders. Van zijn eerste contractje dat de verdediger in Amsterdam kreeg, schonk hij een groot deel aan zijn vader en moeder.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Hij was ook genomineerd voor een maatschappelijke titel onder profvoetballers. Zat bij de laatste drie.
IK GELOOF!!!!!!
Ik geloof ook wel dat het een goede jongen is, maar als ik zo'n video bekijk dan krijg ik toch een beetje last van plaatsvervangende schaamte. Dat hele rap gedoe...
VDW schijnt aangeboden te zijn bij Newcastle United. Iemand een idee hoeveel hij moet kosten/opleveren?
Paar miljoen en de belofte dat ze van Anita afblijven?
Nil volentibus arduum
Volgens the Mirror is Arsenal geinteresseerd in VDW. Wenger is vereid 9 miljoen neer te leggen na advies v. Persie.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter
Van Persie is een echte Ajacied!;)