De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Daar ben ik het mee eens, Harm. Ajax had nú een buffer moeten hebben op psv en feyenoord, gezien de relatief moeilijkere tweede seizoenshelft. Helaas lijkt dit seizoen verdacht veel op het vorige: we laten tegen de spreekwoordelijke "kleintjes" veel te veel punten liggen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
14 als de onderlinge ontmoeting door was gegaan. En dat meen ik echt!
DIt jaar kun je de titel bijna gratis komen ophalen in Zeist, maar Ajax presteert het eens te meer om het te verklooien zo lijkt het. December was asgrauw, maar als we niet snel wat veranderen, dan betekenen de komende weken het definitieve afhaken van Ajax. Als we het dan maar laten om de vlag uit te hangen als we die playoffs weer weten te winnen.
DIt jaar kun je de titel bijna gratis komen ophalen in Zeist, maar Ajax presteert het eens te meer om het te verklooien zo lijkt het. December was asgrauw, maar als we niet snel wat veranderen, dan betekenen de komende weken het definitieve afhaken van Ajax. Als we het dan maar laten om de vlag uit te hangen als we die playoffs weer weten te winnen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mee eens.Harm schreef:Ik ben het met je eens dat het tijdstip van het vertrek van Sneijder ongelukkig was. Maar met de miljoenen van Babel en De Mul had er op dat vertrek geanticipeerd moeten en kunnen worden.
Ook met geld was dit haast niet mogelijk. Dergelijke spelers krijg je domweg niet.PSV heeft de middelen niet gehad om Cocu en Alex kwalitatief op te vangen, Ajax heeft deze middelen wel.
Het stinkt aan alle kanten!
Met eruit gooien bedoel ik uiteraard als TD zijnde, zet hem dan op non-actief en maak hem desnoods algemeen directeur. Van Geel heeft tenslotte overwicht, management kwaliteiten en veel ervaring binnen de voetballerij. Fontein zou dan commercieel directeur kunnen worden, waarna men nog een voetbalkenner (met internationale contacten) bij uitstek aanstelt als technisch manager of directeur.Bertje schreef:Als je vindt dat de beste man een goede voorzitter of algemeen directeur zou kunnen zijn, dan gooi je hem er toch niet uit?! Dan maak je hem voorzitter of algemeen directeur.Starring schreef:Al met al vind ik dat het tijd is om vaarwel te zeggen tegen van Geel. Hij heeft de basis gelegd, want de organisatie was nog vele maler slechter voor zijn komst. Maar hij heeft het inzicht van de gemiddelde voetbalfan als het om aankopen gaat. Hij ziet niet veel meer als ons. Hij zou beter 'algemeen' directeur of voorzitter kunnen zijn.
Zodra we aan het discussiëren slaan, mag het allemaal best wat rationeler.
Het mag allemaal best wat rationeler? Ergens heb je een punt, maar die man had diverse keren de mogelijkheid om de selectie met gerichte versterkingen naar een zeer hoog niveau te brengen, maar MvG lijkt de boel slechts te verkloten...
Want het zat er niet aan te komen dat Cocu zou stoppen en Alex een keer naar Chelsea zou gaan...... Die spelers kostten allebei geen drol. Dus vind het maar een onzinargument.Harm schreef:Ik ben het met je eens dat het tijdstip van het vertrek van Sneijder ongelukkig was. Maar met de miljoenen van Babel en De Mul had er op dat vertrek geanticipeerd moeten en kunnen worden.
PSV heeft de middelen niet gehad om Cocu en Alex kwalitatief op te vangen, Ajax heeft deze middelen wel.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Het gaat om dit punt:Rishi schreef:PSV heeft ook niks voor die spelers betaald. Ze hebben ook tijd genoeg gehad om dus vervangers aan te trekken. Het geld wat ze niet aan 2 toppers als Alex en Cocu hoefden te besteden hebben ze dus kunnen gebruiken om de andere posities te versterken. Zo kan je het toch ook zien?
Oftewel, PSV verzwakte enorm, net als Ajax. Maar Ajax had/heeft wél het geld om zich te versterken. Wat dan had ook had moeten gebeuren, dan hadden we 11 punten los gestaan. Maar ondertussen staat PSV nog steeds boven Ajax. En dát is de fout van van Geel.Harm schreef:Met het vertrek van Alex en Cocu en de inkomsten van Ajax hadden jullie nu 11 punten los moeten staan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
PSV had ook een boel miljoenen voor Lazovic, Koevermans en Perez, dus ze hadden de boel best kunnen opvangen.Jesse schreef:Het argument is toch juist dat PSV geen geld heeft gekregen voor z'n beste spelers en dat Ajax daardoor nu verder hoort te zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Daily Blind
Is van Geel nog niet weg. Wezitten inmiddels al op bijna 19 januari en er is nog geen vervangre voor Stam, Grygera, en Perez.
Laatst gewijzigd door Daily Blind op za jan 19, 2008 7:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.