Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Hij geeft aan de ene kant aan dat HTC harder en alerter is, aan de andere kant zegt hij dat er niet veel verschil is. Blijkbaar gaat het er voetbalinhoudelijk niet echt anders aan toe maar zit de trainer er korter op.
Ik geloof graag dat een aantal spelers daar baat bij heeft. Voetballers hebben vaak een vertekend zelfbeeld.
Ik geloof graag dat een aantal spelers daar baat bij heeft. Voetballers hebben vaak een vertekend zelfbeeld.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr apr 27, 2007 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Guus Hiddink liet het veldwerk doen door Rutten. En die is juist weer heel scherp, heb ik begrepen.
Ik denk dat bijvoorbeeld LVG, Koeman, Blind en Ten Cate helemaal niet zulke verschillende dingen doen. Het is allemaal Nederlandse school en voor een groot deel hebben ze dezelfde leermeesters. Het gaat om de manier waarop. Hoe pak je spelers aan? Hoe veeleisend ben je? Zie je het als spelers verslappen? Weet je een speler te raken?
Ik denk dat bijvoorbeeld LVG, Koeman, Blind en Ten Cate helemaal niet zulke verschillende dingen doen. Het is allemaal Nederlandse school en voor een groot deel hebben ze dezelfde leermeesters. Het gaat om de manier waarop. Hoe pak je spelers aan? Hoe veeleisend ben je? Zie je het als spelers verslappen? Weet je een speler te raken?
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, Koeman krijgt op z'n bord dat ie te zakelijk is voor sommige spelers van Psv, ik bedoel maar.De een wil een aai over z'n bol de ander moet je zo kort mogelijk houden.Vermaelen ziet weinig verschil tusen HtC en Blind, en denk dat ie door kan groeien.
Ik zie ook veel te weinig verschil tussen Blind en Htc terug op het veld ...
Ik zie ook veel te weinig verschil tussen Blind en Htc terug op het veld ...
Blij met de punten ...
Van Gaal levert geweldig werk en het basiselftal van PSV is gewoon beter. Daar waren de meesten het wel over eens.Kaboem! schreef:Met zo'n selectie de play-offs ingaan is tenenkrommend. Hoe HTC ook schreeuwt!
Ik had aan het begin van het seizoen verwacht dat PSV en Ajax eindelijk weer eens echt met elkaar zouden concurreren met de titel. Ik had alleen verwacht dat beide ploegen aan het einde van de rit zo'n 13 punten meer zouden hebben.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Voorlopig heeft HtC evenveel punten vergaard als LvG dus doen ze het minstens even goed. Hetzelfde geldt voor Koeman. Er zit weinig klasse verschil tussen de top 3 teams dus hoe kun je dan zeggen dat 1 team het beter doet dan de ander?Kaboem! schreef:Onze basis doet niks onder voor die van PSV, Thomas. HTC wel voor King Louis!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Uiteraard. Maar is de selectie van Ajax zoveel beter dan de selectie van PSV en AZ dan?lucas schreef:Die vergelijkingen gaan natuurlijk niet op. Als RKC en Ajax na 34 wedstrijden evenveel punten heebn hebben ze het niet evengoed gedaan. De kwaliteit van de selectie is van belang bij de beoordeling van het werk van een trainer!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"