Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Volgens mij heeft iemand daar al op gewezen en heb ik daar ook al op gereageerd. Het feit dat de middenvelders veel meer scoren wil niet zeggen dat de vleugels en spits beter renderen. Sneijder was vorig jaar bijvoorbeeld een goot deel van het seizoen niet aanwezig; bij hoeveel doelpunten was hij betrokken? Hetzelfde geldt voor Perez. daarvoor in de plaats speelden Galasek en boukhari veel wedstrijden
Perez is een aanvaller die zo nu en dan als middenvelder wordt gebruikt.LucaS schreef:Volgens mij heeft iemand daar al op gewezen en heb ik daar ook al op gereageerd. Het feit dat de middenvelders veel meer scoren wil niet zeggen dat de vleugels en spits beter renderen. Sneijder was vorig jaar bijvoorbeeld een goot deel van het seizoen niet aanwezig; bij hoeveel doelpunten was hij betrokken? Hetzelfde geldt voor Perez. daarvoor in de plaats speelden Galasek en boukhari veel wedstrijden
Mauro Rosales maakte vorig seizoen in 29 competitiewedstrijden het mooie aantal van 0 doelpunten. Tot zover het hogere rendement van Rosales tov De Mul.

Ik beweer dat de voorhoede in zijn geheel vorig jaar beter rendeerde dan dit jaar. Maar als je wil gaan tellen, tel de doelpunten en assists van de drie aanvallers van dit seizoen op en vergelijk die met vorig seizoen. Er zal blijken dat er vorig jaar door de voorhoede wat dit betreft beter werd gepresteerd.
-
- Ajaciedjuh
'Tuttosport: Huntelaar akkoord met Juve'
donderdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 15:09u, Tuttosport
Nieuwsfoto Klaas Jan Huntelaar, Ajax en Juventus zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer van de spits. De 23-jarige aanvaller wordt volgens de Italianen gekocht voor 18 miljoen euro.
Opvallend is dat het medium nauwkeurige details weet te melden. Huntelaar zou een contract voor 4 jaar tekenen en 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Op dit moment zouden volgens Tuttosport zaakwaarnemer van Huntelaar en sportdirecteur Alessio Secco puntjes op de i zetten voor het contract.

donderdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 15:09u, Tuttosport
Nieuwsfoto Klaas Jan Huntelaar, Ajax en Juventus zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer van de spits. De 23-jarige aanvaller wordt volgens de Italianen gekocht voor 18 miljoen euro.
Opvallend is dat het medium nauwkeurige details weet te melden. Huntelaar zou een contract voor 4 jaar tekenen en 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Op dit moment zouden volgens Tuttosport zaakwaarnemer van Huntelaar en sportdirecteur Alessio Secco puntjes op de i zetten voor het contract.

Ik doelde even op de situatie wanneer Ajax er bewust voor zou kiezen Huntelaar te verkopen om een ander type spits te halen.
En Suarez lijkt mij als spits ook een zeer goede optie. Ik neem aan dat die jongen nu zo'n 5 miljoen moet opbrengen. Toch jammer, aangezien Groningen hem voor een paar ton heeft opgehaald uit Uruguay.
En Suarez lijkt mij als spits ook een zeer goede optie. Ik neem aan dat die jongen nu zo'n 5 miljoen moet opbrengen. Toch jammer, aangezien Groningen hem voor een paar ton heeft opgehaald uit Uruguay.
Vindt Suarez niet de beste optie... zou niet zo een twee een andere optie kunnen noemen, maar 10 doelpunten vindt ik niet indrukwekkend, en Suarez is een individualist, en een spits bij Ajax moet gewoon een afmaker aka Huntelaar zijn, Luis doet niks met ballen van de vleugels.
Ik weet dat deze jongen nog jong is, maar zit niet te wachten op een speler die ze er maar inzetten omdat hij talent heeft. Ik verwacht ook gewoon dat Ajax een afmaker haalt voor al die miljoenen van Sneijder en Huntelaar.
Ik weet dat deze jongen nog jong is, maar zit niet te wachten op een speler die ze er maar inzetten omdat hij talent heeft. Ik verwacht ook gewoon dat Ajax een afmaker haalt voor al die miljoenen van Sneijder en Huntelaar.
Pompiedom
[/quote]LeonardoSpits schreef:je kan toch ook gewoon over de grens kijken?![]()
Neem nou Darren Bent, die scoort veel (oke dit seizoen 14 maar voorheen veel meer) is nog redelijk jong, heeft loopvermogen, en zal niet teveel kosten aangezien Charlton degradeerd.
Zelfde moyenne als Suarez dus. Neem het me maar niet kwalijk. Suarez heeft indruk op me gemaakt. Of ie een topper gaat worden weet ik niet.
Suarez kan combineren, heeft een actie, beweegt veel, kan met z'n rug naar de goal spelen en heeft de bal aan een touwtje. Het is, zoals Jöhnk een tijdje terug al aangaf, een typische aanvaller voor Ten Cate.LeonardoSpits schreef:Vindt Suarez niet de beste optie... zou niet zo een twee een andere optie kunnen noemen, maar 10 doelpunten vindt ik niet indrukwekkend, en Suarez is een individualist, en een spits bij Ajax moet gewoon een afmaker aka Huntelaar zijn, Luis doet niks met ballen van de vleugels.