Kluivert scoorde in de penaltyserie wel, De Boer mistte twee keer.Daniel_vT schreef:Kluivert. Een in de wedstrijd en een de strafschoppenserie. Het was overigens niet zo dat Kluivert ervoor koos om die twee te nemen, het was een strafschoppenserie en dan moet ie uiteindelijk ook aan de beurt komen.Aristides schreef:Wie miste in 2000 (EK) ook al weer twee keer? Frank de Boer? Kluivert? Beiden?Wim schreef:Je kan alleen een penalty missen als je hem durft te nemen. Een tweede durven nemen na de eerste gemist te hebben is alleen voor de sterke van geest weggelegd.
Luis Suárez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Luis Suárez
Je zag inderdaad niks meer in het stadion toen hij mistte. 

Kwam doordat het doek was gevallen.Harm schreef:Je zag inderdaad niks meer in het stadion toen hij mistte.

Frank hulde zich in nevel toen hem gevraagd werd hoe ie 2 pingels kon missen.

www.voetbalzone.nlSuarez wél beste aangever van de Eredivisie
Luis Suárez moest de topscorerstitel van de Eredivisie aan Mounir El Hamdaoui laten, maar de aanvaller van Ajax is wel de speler die de meeste treffers voorbereidde. Dat blijkt uit de statistieken van het weekblad Voetbal International. Súarez stond het voorbije seizoen veertien maal aan de basis van een doelpunt van zijn collega´s. Op ruime afstand volgen Richard Knopper (ADO Den Haag), Roy Beerens (SC Heerenveen) en Demy de Zeeuw (AZ). Het drietal was bij tien doelpunten van hun respectievelijke werkgevers betrokken. Ook in voorbereidend opzicht was El Hamdaoui belangrijk voor AZ. De aanvaller leverde afgelopen seizoen acht assists af.
El Hamdaoui scoorde zondag in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen (3-1) één keer en schroefde zijn competitietotaal daarmee op naar 23. Hij is pas de tweede AZ-speler die de topscorerstitel in de Eredivisie verovert. Kees Kist had in het seizoen 1978/79 de primeur met 34 doelpunten. Acht keer zette El Hamdaoui AZ op voorsprong en tien keer verdubbelde hij de voorsprong in een wedstrijd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dus gewoon de belangrijkste aanvaller van de Eredivisie. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Sportweek schreef:'Van Gaal wil Suarez en Emanuelson van Ajax overnemen'
Door Edwin Struis en Bart Vlietstra
Gelsenkirchen - Louis van Gaal, de nieuwe coach van Bayern München, heeft twee eredivisiespelers hoog op zijn verlanglijstje staan. Hij wil van Ajax zowel Urby Emanuelson (foto, links) als Luis Suarez (foto, rechts) naar zijn nieuwe werkgever overhevelen.
Namens Bayern zat onlangs scout Paul Breitner op de tribune bij Sparta – Ajax (4-0) om beide Ajacieden te bekijken. Emanuelsons verbintenis bij Ajax expireert in 2011, Suarez ligt nog een jaar langer vast. Als assistent van Van Gaal zingt de naam van Andries Jonker, momenteel technisch directeur van Willem II, nog steeds rond.
Met Ivica Olic en Anatoliy Tymoschuk legde Bayern München reeds twee spelers vast voor het nieuwe seizoen. Eerstgenoemde komt transfervrij over van Hamburger SV, middenvelder Tymoschuk wordt overgenomen van Zenit Sint-Petersburg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Dat hebben ze nu zeker afgesproken in plaats van een goede afkoopsom: "Koop die Suarez maar!"
Overigens niet de beste wedstrijd om een Ajacied te scouten.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Suarez weg Huntelaar weg Ajax weg wat een deceptie deze club
Zou voor beiden een enorme positieverbetering zijn, zij zullen wel willen. Wordt er op basis van één wedstrijd beslist? Denk het niet. Moest Schaars niet mee? Of is er afgesproken dat LvG geen spelers van AZ meeneemt?Jinne schreef:Dat hebben ze nu zeker afgesproken in plaats van een goede afkoopsom: "Koop die Suarez maar!"
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Tsja, gewoon vragen wat je ook aan Engelse/Spaanse clubs zou vragen, kijken of die Duitsers wel bereid zijn dat te betalen. Suarez weet dondersgoed dat hij al komend jaar (en anders dat jaar erop) naar z'n droomland Spanje kan. Een tussenstop bij Bayern gaat hem zeker een paar jaar kosten.
Bayern kon wel betalen, maar wat vraagt Ajax?Benji schreef:Tsja, gewoon vragen wat je ook aan Engelse/Spaanse clubs zou vragen, kijken of die Duitsers wel bereid zijn dat te betalen. Suarez weet dondersgoed dat hij al komend jaar (en anders dat jaar erop) naar z'n droomland Spanje kan. Een tussenstop bij Bayern gaat hem zeker een paar jaar kosten.
Een tussenstop bij Bayern kost hem geen jaar, hij kan op een hoger niveau en in de CL laten zien wat hij kan. Lukt dat, dan is hij veel aantrekkelijker voor de topclubs, want dat een ploeg als RM weer een paar ex-Ajacieden voor veel geld koopt, is niet waarschijnlijk.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- LouisXIV & co
Ja doeiiiii! Van Gaal koopt AZ maar lekker leeg. Van Urby en Luis blijven ze af!Ajaciedjuh schreef:Sportweek schreef:'Van Gaal wil Suarez en Emanuelson van Ajax overnemen'
Door Edwin Struis en Bart Vlietstra
Gelsenkirchen - Louis van Gaal, de nieuwe coach van Bayern München, heeft twee eredivisiespelers hoog op zijn verlanglijstje staan. Hij wil van Ajax zowel Urby Emanuelson (foto, links) als Luis Suarez (foto, rechts) naar zijn nieuwe werkgever overhevelen.
Namens Bayern zat onlangs scout Paul Breitner op de tribune bij Sparta – Ajax (4-0) om beide Ajacieden te bekijken. Emanuelsons verbintenis bij Ajax expireert in 2011, Suarez ligt nog een jaar langer vast. Als assistent van Van Gaal zingt de naam van Andries Jonker, momenteel technisch directeur van Willem II, nog steeds rond.
Met Ivica Olic en Anatoliy Tymoschuk legde Bayern München reeds twee spelers vast voor het nieuwe seizoen. Eerstgenoemde komt transfervrij over van Hamburger SV, middenvelder Tymoschuk wordt overgenomen van Zenit Sint-Petersburg.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Daily Blind
Precies sinds hij in het eerste zit hebben we niks meer gewonnen.. Tijd om dit mietje te verkopen!De Dominee schreef:Och, Urby mogen ze hebben hoor.
Suárez en het land van de schwalbe, klinkt als een gouden combinatie.
Bayern is overigens natuurlijk een mooie club voor Suarez. Betalen goed en is gewoon Europese top.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En Suarez (overigens is de spellingswijze officieel zonder streepje op de a, maar dat terzijde) speelt tegenwoordig ook mee in een tv-reclame.
http://www.youtube.com/watch?v=bvkboJh3-_k

http://www.youtube.com/watch?v=bvkboJh3-_k
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- SylvievdVaart
Ik geloof dat ik ook zo'n apparaatje moet aanschaffen, want ik versta hem de helft van de tijd niet.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
De reclame werkt!SylvievdVaart schreef:Ik geloof dat ik ook zo'n apparaatje moet aanschaffen, want ik versta hem de helft van de tijd niet.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- SylvievdVaart
Precies!
Een inkoppertje.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Wel echt een meesterlijke reclame trouwens.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik vind anders dat hij redelijk goed Nederlands spreekt hoor.
- LouisXIV & co
Jullie gaan nog spijt krijgen van deze uitspraak. Urby is een topper, maar staat net als de rest van het team betrekkelijk stil zijn ontwikkeling door gebrekkige coaching. Hoewel ik hem dit jaar bij vlagen weer briljant vond. Gaat nog een hele grote speler worden. Mark my words.Zlatan Son of God schreef:Precies sinds hij in het eerste zit hebben we niks meer gewonnen.. Tijd om dit mietje te verkopen!De Dominee schreef:Och, Urby mogen ze hebben hoor.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Lijkt me sterk. Ook in de afgelopen jaren zijn er voldoende spelers geweest die ondanks het slechte Ajax niveau de stap hebben gemaakt. Urby maakt al jaren dezelfde fouten. Als Munchen een mooi pak euro's op tafel legt dan mag hij van mij vertrekken.
Suarez zou ik wel heel graag nog een jaar houden. Maar dat kon wel eens moeilijk worden. Hij kan bij ons geen CL spelen en ik denk dat hij dat wel graag wil gaan doen om zo te kunnen gaan presteren op een hoger niveau.
Suarez zou ik wel heel graag nog een jaar houden. Maar dat kon wel eens moeilijk worden. Hij kan bij ons geen CL spelen en ik denk dat hij dat wel graag wil gaan doen om zo te kunnen gaan presteren op een hoger niveau.
Nil volentibus arduum