Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Leg je fototoestel en je meetlatje maar vast klaar .. Overgens weer drie spelers die je noemt in de verkeerde topic ..
.. Afijn, good night ..

Blij met de punten ...
In ieder geval probeer ik het gesprek telkens weer terug naar Van der Wiel te brengen, maar dat wordt lastig als er telkens op zeer selectieve quotes gereageerd wordt. Slaap inderdaad alvast lekker als het moeilijk voor je blijkt de aandacht bij het doelpuntrijke Liverpool - Chelsea te houden.
Nee hoor, helemaal niet moeilijk .. Jou geneuzel is best te combineren met Liv'pool - Chelsea ... 

Blij met de punten ...
http://www.marca.com/2012/05/10/futbol/ ... 1336680973
Begint er al iets serieuzer uit te zien, regelrecht van de voorpagina van de internetsite. Zou toch wel lekker zijn als Real 10 miljoen euro aftikt voor Greg.
Begint er al iets serieuzer uit te zien, regelrecht van de voorpagina van de internetsite. Zou toch wel lekker zijn als Real 10 miljoen euro aftikt voor Greg.
Die gaat lekker cashen op de bank bij Real!
van de Castilla-ploeg wel ja... die spelen ook een best aardig niveau, segunda division B volgens mij!Rishi schreef:Die is heel snel de vaste rechtsback hoor.
-
Van der Wiel komt wel bovendrijven. Kan uitstekend met druk omgaan, is enorm atletisch. Verdedigend is hij kwetsbaar, maar dat zijn de huidige backs ook. Real wil gewoon (net als Ajax) aanvallende back hebben waardoor het verdedigende vraagstuk niet eens het belangrijkste is.
Whitey on the moon.
Hallo we hebben het hier over een Jongen die al 2 jaar lang tot de mindere Goden van Ajax behoort, wat heefthij te zoeken bij Real Madrid?
-
Verandering van spijs doet eten. Wellicht krijgt hij daar wel een trainer die hem weet te raken. Wellicht moet hij in Spanje op de toppen van z'n kunnen lopen waarbij hij zijn 'slaap' momentjes verliest.WP_LeGeNd schreef:Hallo we hebben het hier over een Jongen die al 2 jaar lang tot de mindere Goden van Ajax behoort, wat heefthij te zoeken bij Real Madrid?
Whitey on the moon.
In Madrid kan je anders ook aardig uitgaan... Helemaal als hij achter de kont van Ronaldo aan gaat huppelen... die slaap momentjes zullen dan wat vaker plaats vinden 

Zou je denken ?.Op het moment dat Greg verdedigend te kort komt staat ie er naast bij Real ....GangstaRiB schreef:Van der Wiel komt wel bovendrijven. Kan uitstekend met druk omgaan, is enorm atletisch. Verdedigend is hij kwetsbaar, maar dat zijn de huidige backs ook. Real wil gewoon (net als Ajax) aanvallende back hebben waardoor het verdedigende vraagstuk niet eens het belangrijkste is.
Blij met de punten ...
-
Ik weet het niet. Anderen op dit forum kunnen al wel met zekerheid zeggen dat Greg gaat floppen bij Real. Dat lijkt me erg voorbarig.999 schreef:Zou je denken ?.Op het moment dat Greg verdedigend te kort komt staat ie er naast bij Real ....GangstaRiB schreef:Van der Wiel komt wel bovendrijven. Kan uitstekend met druk omgaan, is enorm atletisch. Verdedigend is hij kwetsbaar, maar dat zijn de huidige backs ook. Real wil gewoon (net als Ajax) aanvallende back hebben waardoor het verdedigende vraagstuk niet eens het belangrijkste is.
Het is trouwens wel een goede reclame voor Ajax als Greg naar Real gaat. Doet de naam als opleidingsinstituut goed.
Whitey on the moon.
Is ook voorbarig, daar gaat het niet om.Maar ook verdedigen is bij Real belangrijk.Ik weet niet of dat Greg dat nivo aan kan.Kijkend naar AJAX 1 heeft ie nog steeds veel zwakke momenten, weliswaar kan hij dat een beetje compenseren door zijn " snelheid " en door het nivo van de NLD competitie.Maar of dat ook in Spanje lukt ..GangstaRiB schreef:Ik weet het niet. Anderen op dit forum kunnen al wel met zekerheid zeggen dat Greg gaat floppen bij Real. Dat lijkt me erg voorbarig.999 schreef:Zou je denken ?.Op het moment dat Greg verdedigend te kort komt staat ie er naast bij Real ....GangstaRiB schreef:Van der Wiel komt wel bovendrijven. Kan uitstekend met druk omgaan, is enorm atletisch. Verdedigend is hij kwetsbaar, maar dat zijn de huidige backs ook. Real wil gewoon (net als Ajax) aanvallende back hebben waardoor het verdedigende vraagstuk niet eens het belangrijkste is.
Het is trouwens wel een goede reclame voor Ajax als Greg naar Real gaat. Doet de naam als opleidingsinstituut goed.
Blij met de punten ...
Hij heeft behoefte aan topwedstrijden. En daarin doet hij het niet slecht hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind VDW (veel) meer potentieel hebben dan Arbeloa. Die is 13 in een dozijn.
Ach, ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken.Zeker niet als men ziet hoe vaak de plank wordt misgeslagen .. We zullen wel zien waar en of dat dat v. d. Wiel gaat slagen bij een topclub ..
Blij met de punten ...
Qua talent / aanleg wel. Enorme atleet, snel, sterk aan de bal, goed schot. Qua mentaliteit zal de knop om moeten. Moet aan z'n voorzet werken, z'n concentratie en een 'bad ass defender' worden.999 schreef: We zullen wel zien waar en of dat dat v. d. Wiel gaat slagen bij een topclub ..
Mourinho lijkt me voor hem de juiste trainer.
Als ik Real was zou ik gelijk Vertonghen erbij nemen, zou niet misstaan centraal naast Pepe. Denk ook dat het tenue van Real hem prachtig zou staan!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ach zolang Ajax maar geld binnen haalt.. Wiel was eigenlijk al klaar met Ajax en zijn competitie na 1 seizoen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Hij verlaat Ajax, dan maar naar de club die het meeste betaalt, maakt mij niet Anzi of China of ???
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".