Hij heeft zijn kansen gehad, óók op de positie van Sneijder. Heeft mij niet kunnen overtuigen.Voetske schreef:Inderdaad, kom je toch terug op het verhaal Perez ...
Wesley Sneijder
Moderator: mods
Duke jongen, als er een persoon is die onder dezelfde omstandigheden als Sneijder z'n kansen niet heeft gehad is het Perez wel.Maar dan nog, Perez was er.Die had je dus nu goed kunnen gebruiken ...Duke schreef:Hij heeft zijn kansen gehad, óók op de positie van Sneijder. Heeft mij niet kunnen overtuigen.Voetske schreef:Inderdaad, kom je toch terug op het verhaal Perez ...
Maar gedane zaken nemen geen keer .. dus wachten we nu af wat er aangekocht gaat worden ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 12, 2007 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- martijn401
Tja, daar verschillen wij dus van mening. Ik vind het niet erg dat hij weg is, en ik denk dat hij het ook bij PSV niet gaat maken. Maar goed, dat is een andere discussie.Voetske schreef:Duke jongen, als er een persoon is die onder dezelfde omstandigheden als Sneijder z'n kansen niet heeft gehad is het Perez wel.Maar dan nog, Perez was er.Die had je dus nu goed kannen gebruiken ...Duke schreef:Hij heeft zijn kansen gehad, óók op de positie van Sneijder. Heeft mij niet kunnen overtuigen.Voetske schreef:Inderdaad, kom je toch terug op het verhaal Perez ...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mario Been zei gisteren gekscherend dat Ajax misschien Van der Vaart moest terughalen. Dacht er even over na maar werd direct wakker. Ben benieuwd met wie Ajax aan komt zetten, al ben ik bang dat het een Rommedahl/Colin niveau speler wordt en dat Ajax de portemonnee in de zak houd.
Laatst gewijzigd door Daniel op zo aug 12, 2007 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het begint nu toch wel redelijk op het paaien van aandeelhouders te lijken, dan om het kampioenschap. Dat we een beursgenoteerd bedrijf zijn ligt er nu wel heel dik bovenop. De rijkste club van Nederland; maar wel een middelmatige selectie inmiddels. Lekker getimed ook, 3 nachtjes voor Slavia Praag.
Kut.
Kut.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... .html#more
Leuke reacties altijd, daar.
Al zie ik nu dat mijn rekensom niet helemaal klopte daar, ik vergat de miljoenen voor De Mul.
Leuke reacties altijd, daar.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- martijn401
Hoe kun je nu ontevreden zijn. Twee weken terug werd er nog geproost op nog 1 succesvol seizoen bij Ajax. Je contract wordt aangepast zodat je nog voor een redelijke prijs weg mag. De verdient een riant salaris en je weet dat je volgend seizoen naar het buitenland vertrekt. Met de kwaliteiten van Sneijder zal dat altijd een topclub zijn geweest...martijn401 schreef:een ontevreden werknemer is ook niet alles
- martijn401
jawel ,maar hij heeft altijd gezegd, als zich een echt topclub meld met een goed bod...
Laatst gewijzigd door martijn401 op zo aug 12, 2007 10:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- LouisXIV & co
Hoe zie je dat in de praktijk voor je? Zo werkt dat natuurlijk niet.Beloki schreef:Voor Woensdag niet rondkomen? Dat plan B stelt dus geen zak voor. Die contracten moesten zover zijn dat er alleen nog een krabbel nodig was! Dit kon Ajax zien aankomen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!