We moeten ons alleen wel open stellen voor zijn wijsheid.Vedette-10 schreef:Dank je. Jongeman dan hè.Raymon schreef:Eigenlijk ben je een heel wijs man!
Vito Wormgoor
Moderator: mods
-
Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.Vedette-10 schreef:Maar ik vraag me af op basis waarvan jij inschat dat zijn ploeggenoten hem niet meer vergeven.Voetske schreef: Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..
AJAX kiest voor een andere therapie, dezelfde die ik ook zou kiezen ..
Blij met de punten ...
-
Ik zou natuurlijk ook kwaad zijn(niet eeuwig, ik kan best vergeven), maar als iemand daardoor zijn toekomst verspeeld zou dat ook mij niet goed doen. Ik zou willen dat de club(want ik kan ook niet zomaar doen alsof er niks is gebeurd) zich over hem bekommert en zorgt voor rechtvaardigheid, dat hij daar zijn lessen uit trekt en dat hij na verloop van tijd weer in de smaak gaat vallen bij iedereen.Voetske schreef: Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.
Dat mag ie nu ook, bij een andere club ..Vedette-10 schreef:Ik zou natuurlijk ook kwaad zijn(niet eeuwig, ik kan best vergeven), maar als iemand daardoor zijn toekomst verspeeld zou dat ook mij niet goed doen. Ik zou willen dat de club(want ik kan ook niet zomaar doen alsof er niks is gebeurd) zich over hem bekommert en zorgt voor rechtvaardigheid, dat hij daar zijn lessen uit trekt en dat hij na verloop van tijd weer in de smaak gaat vallen bij iedereen.Voetske schreef: Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.
Blij met de punten ...
-
-
- Cluijffert
-
Ten eerste: je kan niemand vertrouwen. Ten tweede: hoezo moet je elkaar kunnen vertrouwen? Tenslotte: eens een dief is niet altijd een dief?Jansma schreef:als team je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.
een dief, je kan niet meer 100% vertrouwen. Je laat zo iemand blijven, je hebt risico dat dit de eenheid kapot maakt.
Theoretisch gezien kan je niemand 100% vertrouwen, ik ken echter genoeg mensen die dat bij mij benaderen. Iemand die steelt, zit sowieso niet meer dicht bij dat niveau en komt in de gradatie 'onbetrouwbaar'.Vedette-10 schreef: Ten eerste: je kan niemand vertrouwen.
Wantrouwen legt een bom onder het groepsproces. In veel gevallen roept dit aggresiviteit op waar niemand binnen een team mee gediend is. Bij elk voorval dat volgt zal er met een vinger gewezen worden naar de persoon in kwestie, ongeacht of die persoon er ook echt iets mee te maken heeft.Ten tweede: hoezo moet je elkaar kunnen vertrouwen?
Zoals ik hierboven heb gezegd zal hij altijd de schijn tegen hebben. Verder is er ook daadwerkelijk een grotere kans op recidief bij iemand die zoiets al eerder heeft gedaan.Tenslotte: eens een dief is niet altijd een dief?
- Cluijffert
verder, je kan het op twee manier oplossen. Je verwijder de schuldig persoon.
Of de team als heel, ze lossen het op. De heel team bestraft de speler physiek voor teleurstellen van de hele team, niet veel anders dan in de leger.
Of de team als heel, ze lossen het op. De heel team bestraft de speler physiek voor teleurstellen van de hele team, niet veel anders dan in de leger.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Als ik het goed begrijp moet Wormgoor dus door de selectie van Jong Ajax in elkaar geslagen worden en dan is het weer goed?Jansma schreef:verder, je kan het op twee manier oplossen. Je verwijder de schuldig persoon.