Jurgen Colin
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Idd, afscheid nemen van Ogararu en Colin als back-up voor Silva.Thomas schreef:Die jongen is natuurlijk ook niet zo slecht als hij hier werd afgeschilderd. Hij is op een gegeven moment de kop van jut geworden bij het publiek en in de pers, maar verdedigend is het best aardig en fysiek zit hij prima in elkaar. Ik vind hem beter dan Ogararu en die twintig keer zoveel gekost.
- Ajaciedjuh
Klopt. Vooralsnog ga ik ervan uit dat Silva beter is, anders hadden ze hem niet hoeven aan te trekken.Beloki schreef:Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.
Maar als blijkt dat onze scouting weer de gebruikelijke inschattingsfout heeft gemaakt en Colin doet het beter, dan speelt Colin uiteraard.
[quote="Jöhnk"][quote="Beloki"]Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.[/quote]
Met Silva hebben we de nieuwe Ogararu aangekocht. Hij kan niet verdedigen maar hij MOET spelen omdat hij zo onwijs duur is.[/quote]
Belachelijk. Alleen de inzet en emotie die Silva toont in een wedstrijd is al mooi om te zien. Ogararu loopt erbij alsof het hem niets uitmaakt en hobbelt maar wat mee. Drama die gozer.
Overigens heb ik Colin altijd een zeer goede speler gevonden hoor. In z'n tijd bij Nac heeft hij een prima indruk achter gelaten. Hij komt nu pas in z'n oude vorm terug omdat het publiek nu achter hem staat. Hij heeft de pech gehad dat hij door velen hier en in de Arena al snel als pispaal werd gemaakt. Belachelijk natuurlijk.
Met Silva hebben we de nieuwe Ogararu aangekocht. Hij kan niet verdedigen maar hij MOET spelen omdat hij zo onwijs duur is.[/quote]
Belachelijk. Alleen de inzet en emotie die Silva toont in een wedstrijd is al mooi om te zien. Ogararu loopt erbij alsof het hem niets uitmaakt en hobbelt maar wat mee. Drama die gozer.
Overigens heb ik Colin altijd een zeer goede speler gevonden hoor. In z'n tijd bij Nac heeft hij een prima indruk achter gelaten. Hij komt nu pas in z'n oude vorm terug omdat het publiek nu achter hem staat. Hij heeft de pech gehad dat hij door velen hier en in de Arena al snel als pispaal werd gemaakt. Belachelijk natuurlijk.
Geen idee. Kijken hoe hij zich ontwikkelt.
Laatst gewijzigd door Jesse op do jan 24, 2008 10:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Zelfvertrouwen bleek dus de sleutel te zijn. Een Heitinga-verhaal. Vandaar dat HtC wél vertrouwen bleef houden in die beste jongen. Ik begon al te twijfelen aan die man, zò slecht speelde Colin gewoon. Terwijl Ajax niet eens draaide. Colin was destijds zeker niet de enige die niet wist aan te pikken. Hij groeit nu langzaam richting zijn oude niveau NAC. Hopen dat ie dat vast weet te houden. Zo is hij wel van waarde voor Ajax, eerlijk is eerlijk. Een topper (zoals eerder hierboven gezegd) zal het echter nooit worden.
Zou Colin trouwens stiekem wat zelfvertrouwen van Oga hebben getankt?
Zou Colin trouwens stiekem wat zelfvertrouwen van Oga hebben getankt?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Colin lijkt nog even de voorkeur te krijgen boven BS:
Ook Rommedahl en Kennedy zullen waarschijnlijk dus niet spelen tegen Vitesse.
nu.nlKoster twijfelt over Bruno Silva
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax weet nog niet of hij Bruno Silva zondag laat debuteren tijdens de uitwedstrijd tegen Vitesse.
ANP
"We kennen zijn kwaliteiten, maar hij heeft ook twaalf dagen alleen moeten trainen", verklaarde de oefenmeester. "Ik moet dus nog even bekijken hoe we hem brengen."
Koster kan voorzichtig zijn met de rechtsback uit Uruguay omdat Jurgen Colin de laatste weken redelijk presteert. De verdediger heeft na een moeizame start George Ogararu inmiddels uit de basisformatie gespeeld.
Emanuelson
De medische staf van Ajax bekijkt zaterdag of Urby Emanuelson zondag in de Arnhemse Gelredome inzetbaar is. De linksback heeft een kneuzing bij de knie. Zijn meespelen tegen Vitesse is twijfelachtig. De linksbenige verdediger Thomas Vermaelen is wel weer inzetbaar.
Rechtsbuiten
Koster beslist zaterdag ook wie tegen Vitesse op de rechterflank van Ajax speelt. Hij is gematigd tevreden over de recente prestaties van Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglü. Hoewel de trainer in Leonardo meer een centrumspits ziet, kan hij de Braziliaan ook als rechtsbuiten gebruiken.
Ook Rommedahl en Kennedy zullen waarschijnlijk dus niet spelen tegen Vitesse.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Fantastisch. Marco van Basten ziet het zitten in Jürgen Colin. Het is toch echt niet te geloven, zeg. Waarom nou toch weer?Ajax verlengt met verbaasde tribuneklant Colin
25/03/2008 08:50
Tot zijn eigen verbazing staat tribuneklant Jurgen Colin de komende twee seizoen onder contract bij Ajax. Op advies van Marco van Basten werd de optie gelicht.
'Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer', zegt Colin in De Telegraaf. 'Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert.'
Tijdens de voorbereiding op het huidige seizoen kreeg Colin van Ajax de kans een contract te verdienen. De 27-jarige verdediger overtuigde coach Henk ten Cate. Gaandeweg het seizoen kreeg hij steeds minder speeltijd. Desondanks ziet aanstaande Ajax-trainer Marco van Basten toekomst in Colin. Dat positieve advies heeft geleid tot het nieuwe contract.
Colin was afkomstig van Norwich City, waarvoor hij de laatste twee seizoenen speelde. Eerder kwam hij uit voor NAC Breda, RC Genk en PSV. Bij de laatste club doorliep de geboren Utrechter de jeugdopleiding.
www.vi.nl