Jurgen Colin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 24, 2008 4:16 pm

Die jongen is natuurlijk ook niet zo slecht als hij hier werd afgeschilderd. Hij is op een gegeven moment de kop van jut geworden bij het publiek en in de pers, maar verdedigend is het best aardig en fysiek zit hij prima in elkaar. Ik vind hem beter dan Ogararu en die twintig keer zoveel gekost.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 24, 2008 4:17 pm

Thomas schreef:Die jongen is natuurlijk ook niet zo slecht als hij hier werd afgeschilderd. Hij is op een gegeven moment de kop van jut geworden bij het publiek en in de pers, maar verdedigend is het best aardig en fysiek zit hij prima in elkaar. Ik vind hem beter dan Ogararu en die twintig keer zoveel gekost.
Idd, afscheid nemen van Ogararu en Colin als back-up voor Silva.

Beloki

Bericht door Beloki » do jan 24, 2008 4:18 pm

Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 24, 2008 4:20 pm

Beloki schreef:Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.
Klopt. Vooralsnog ga ik ervan uit dat Silva beter is, anders hadden ze hem niet hoeven aan te trekken.
Maar als blijkt dat onze scouting weer de gebruikelijke inschattingsfout heeft gemaakt en Colin doet het beter, dan speelt Colin uiteraard.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 24, 2008 4:21 pm

Beloki schreef:Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.
Met Silva hebben we de nieuwe Ogararu aangekocht. Hij kan niet verdedigen maar hij MOET spelen omdat hij zo onwijs duur is.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 24, 2008 4:30 pm

Jöhnk schreef:Met Silva hebben we de nieuwe Ogararu aangekocht. Hij kan niet verdedigen maar hij MOET spelen omdat hij zo onwijs duur is.
Zo is dat. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

robiono

Bericht door robiono » do jan 24, 2008 4:35 pm

[quote="Jöhnk"][quote="Beloki"]Of Silva als back-up. De beste van die twee moet spelen.[/quote]

Met Silva hebben we de nieuwe Ogararu aangekocht. Hij kan niet verdedigen maar hij MOET spelen omdat hij zo onwijs duur is.[/quote]

Belachelijk. Alleen de inzet en emotie die Silva toont in een wedstrijd is al mooi om te zien. Ogararu loopt erbij alsof het hem niets uitmaakt en hobbelt maar wat mee. Drama die gozer.

Overigens heb ik Colin altijd een zeer goede speler gevonden hoor. In z'n tijd bij Nac heeft hij een prima indruk achter gelaten. Hij komt nu pas in z'n oude vorm terug omdat het publiek nu achter hem staat. Hij heeft de pech gehad dat hij door velen hier en in de Arena al snel als pispaal werd gemaakt. Belachelijk natuurlijk.

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 24, 2008 4:58 pm

Bertje schreef:Hij speelde afgelopen weekend ook al goed, hoor.
Hij is geen Ajax waardige speler. Althans, dat zou ie niet moeten zijn, maar hij heeft zich wel gerevancheerd! Klasse gewoon.

Jesse

Bericht door Jesse » do jan 24, 2008 7:55 pm

Hoezo is het geen Ajax-speler?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel

Bericht door Daniel » do jan 24, 2008 9:25 pm

Geen Ajax-waardige speler, heeft het niveau gewoon niet, kunnen we het over eens zijn toch?

Jesse

Bericht door Jesse » do jan 24, 2008 9:30 pm

Geen idee. Kijken hoe hij zich ontwikkelt.
Laatst gewijzigd door Jesse op do jan 24, 2008 10:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 24, 2008 9:40 pm

Pff, Jesse, wat doe je me aan?!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » do jan 24, 2008 10:49 pm

Ik zit de hele dag met m'n neus in de meest onmogelijke combinaties van cijfers, logisch dat er dan weleens zo'n foutje komt.

Al kan het natuurlijk niet. :blush.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 24, 2008 10:56 pm

Ik heb niets gezien! :faga1.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Starring

Bericht door Starring » do jan 24, 2008 11:08 pm

Zelfvertrouwen bleek dus de sleutel te zijn. Een Heitinga-verhaal. Vandaar dat HtC wél vertrouwen bleef houden in die beste jongen. Ik begon al te twijfelen aan die man, zò slecht speelde Colin gewoon. Terwijl Ajax niet eens draaide. Colin was destijds zeker niet de enige die niet wist aan te pikken. Hij groeit nu langzaam richting zijn oude niveau NAC. Hopen dat ie dat vast weet te houden. Zo is hij wel van waarde voor Ajax, eerlijk is eerlijk. Een topper (zoals eerder hierboven gezegd) zal het echter nooit worden.

Zou Colin trouwens stiekem wat zelfvertrouwen van Oga hebben getankt?

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jan 25, 2008 9:04 am

Iets met zwaluw en zomer ....

Beloki

Bericht door Beloki » vr jan 25, 2008 2:09 pm

Colin lijkt nog even de voorkeur te krijgen boven BS:
Koster twijfelt over Bruno Silva

AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax weet nog niet of hij Bruno Silva zondag laat debuteren tijdens de uitwedstrijd tegen Vitesse.
ANP

"We kennen zijn kwaliteiten, maar hij heeft ook twaalf dagen alleen moeten trainen", verklaarde de oefenmeester. "Ik moet dus nog even bekijken hoe we hem brengen."

Koster kan voorzichtig zijn met de rechtsback uit Uruguay omdat Jurgen Colin de laatste weken redelijk presteert. De verdediger heeft na een moeizame start George Ogararu inmiddels uit de basisformatie gespeeld.

Emanuelson

De medische staf van Ajax bekijkt zaterdag of Urby Emanuelson zondag in de Arnhemse Gelredome inzetbaar is. De linksback heeft een kneuzing bij de knie. Zijn meespelen tegen Vitesse is twijfelachtig. De linksbenige verdediger Thomas Vermaelen is wel weer inzetbaar.

Rechtsbuiten

Koster beslist zaterdag ook wie tegen Vitesse op de rechterflank van Ajax speelt. Hij is gematigd tevreden over de recente prestaties van Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglü. Hoewel de trainer in Leonardo meer een centrumspits ziet, kan hij de Braziliaan ook als rechtsbuiten gebruiken.
nu.nl

Ook Rommedahl en Kennedy zullen waarschijnlijk dus niet spelen tegen Vitesse.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Nihad

Bericht door Nihad » vr jan 25, 2008 2:21 pm

Pfff

Wat is dat toch met die rechtsbuitens? Nu weer Leonardo.

Koster laat Kennedy er gewoon staan!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jesse

Bericht door Jesse » vr jan 25, 2008 2:37 pm

Zet Perez lekker in de aanval. Oh nee, die moet als nummer 10 spelen. *Zucht*

Aristides

Bericht door Aristides » vr jan 25, 2008 3:15 pm

Jesse schreef:Zet Perez lekker in de aanval. Oh nee, die moet als nummer 10 spelen. *Zucht*
Perez speelde bij MVV :ajaxsmiley.gif: ook als rechtsbuiten en 4-3-3 wordt dan geen 4-2-4.

Jesse

Bericht door Jesse » vr jan 25, 2008 4:08 pm

Huh?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 25, 2008 9:48 am

Ajax verlengt met verbaasde tribuneklant Colin
25/03/2008 08:50

Tot zijn eigen verbazing staat tribuneklant Jurgen Colin de komende twee seizoen onder contract bij Ajax. Op advies van Marco van Basten werd de optie gelicht.

'Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer', zegt Colin in De Telegraaf. 'Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert.'

Tijdens de voorbereiding op het huidige seizoen kreeg Colin van Ajax de kans een contract te verdienen. De 27-jarige verdediger overtuigde coach Henk ten Cate. Gaandeweg het seizoen kreeg hij steeds minder speeltijd. Desondanks ziet aanstaande Ajax-trainer Marco van Basten toekomst in Colin. Dat positieve advies heeft geleid tot het nieuwe contract.

Colin was afkomstig van Norwich City, waarvoor hij de laatste twee seizoenen speelde. Eerder kwam hij uit voor NAC Breda, RC Genk en PSV. Bij de laatste club doorliep de geboren Utrechter de jeugdopleiding.

www.vi.nl
Fantastisch. Marco van Basten ziet het zitten in Jürgen Colin. Het is toch echt niet te geloven, zeg. Waarom nou toch weer?

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di mar 25, 2008 9:55 am

Utrechters onder elkaar...
Peter schreef:Fantastisch. Marco van Basten ziet het zitten in Jürgen Colin. Het is toch echt niet te geloven, zeg. Waarom nou toch weer?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 25, 2008 9:56 am

Wacht even. Colin was toch alleen gecontracteerd omdat HtC dat wilde? :confused.gif:

Aha, ik begrijp het al. HtC wil Colin naar Chelsea halen, dus verlengt MVG snel het contract van die jongen. Laat de zilvervloot maar binnenvaren! :666.gif: :neutral.gif:

:excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 25, 2008 9:58 am

Je kunt er wel lacherig over doen, maar ik word hier echt schijtziek van.

Oprotten met die middelmatige bagger.

Plaats reactie