Urby Emanuelson
Moderator: mods
Tja, ik kan niet anders schrijven dan dat ik hem alleen in thuiswedstrijden zie en is hij geen "zacht eitje", In uitwedstrijden wel?Bertje schreef:Ik vind Grygera eerder een zacht eitje. :yes:
Over zachte eitjes gesproken, ik vind het mooi als een back voetballend de juiste oplossing weet te vinden, maar soms is bikkelen beter, dat laatste heeft Emanuelson nog niet door.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
'AS Roma toont interesse in Emanuelson'
zaterdag 19 mei, door ST, Rome, 13:03u, Calciomercato
Urby Emanuelson, lijkt met het oog op volgend seizoen, in de plannen voor te komen van AS Roma. Het Italiaanse Calciomercato weet te melden dat de Romeinen recentelijk interesse hebben getoond in Ajax' talent van vorig seizoen.
Trainer Luciano Spaletti heeft aangegeven zijn selectie in ieder geval links op het middenveld te willen versterken. Daar zal hij de concurrentie aan moeten gaan met de huidige linkermiddenvelder Max Tonetto, die momenteel als enige Roma-speler op die plek uit de voeten kan.
Hoewel het onwaarschijnlijk lijkt dat Ajax hem zal laten gaan, zal de Giallorossi flink in de buidel moeten tasten voor de Amsterdammer. Emanuelson heeft namelijk nog een contract tot 2011 en heeft zich in de laatste twee seizoenen ontpopt tot een belangrijke vaste waarde van het team.
Pompiedom
-
- Giacomo Puccini
AJAX
De blessure van Ajacied Urby Emanuelson blijkt mee te vallen.
Emanuelson moest vlak voor tijd het veld verlaten met een enkelblessure. De blessure van de Amsterdamse linksback blijkt gelukkig mee te vallen.
Emanuelson verwacht na een paar dagen rust komende zondag gewoon mee te kunnen doen in de tweede finale wedstrijd van de play offs.
RTV NH
Nou maar hopen op een betere wedstrijd
De blessure van Ajacied Urby Emanuelson blijkt mee te vallen.
Emanuelson moest vlak voor tijd het veld verlaten met een enkelblessure. De blessure van de Amsterdamse linksback blijkt gelukkig mee te vallen.
Emanuelson verwacht na een paar dagen rust komende zondag gewoon mee te kunnen doen in de tweede finale wedstrijd van de play offs.
RTV NH
Nou maar hopen op een betere wedstrijd
ANEmanuelson niet naar EK onder 21
Bondscoach Foppe de Haan heeft laten weten dat urby Emanuelson niet mee zal doen aan het EK onder 21 met Jong Oranje. “Hij is gewoon op. Hij kan zondag nog tegen AZ spelen, maar dan is het over. Het is heel jammer, maar het is wel de verstandigste beslissing.” De linksback was voige zomer ook al oververmoeid nadat hij het EK in Portugal afwerkte. [
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Voetske schreef:ANEmanuelson niet naar EK onder 21
Bondscoach Foppe de Haan heeft laten weten dat urby Emanuelson niet mee zal doen aan het EK onder 21 met Jong Oranje. “Hij is gewoon op. Hij kan zondag nog tegen AZ spelen, maar dan is het over. Het is heel jammer, maar het is wel de verstandigste beslissing.” De linksback was voige zomer ook al oververmoeid nadat hij het EK in Portugal afwerkte. [

Lekker op vakantie!

Het stinkt aan alle kanten!