Robbert Schilder
Moderator: mods
- Daily Blind
Inderdaad, alle spelers, dus ook Schilder en Perez, hebben redelijk wat gespeeld in de voorbereiding. En waar Schilder blijkbaar het voordeel van de twijfel heeft weten te verdienen, is Perez dat niet gelukt. Dit is juist een bewijs van het feit dat alle spelers bij van basten een eerlijke kans hebben gekregen de staf van mening te laten veranderen
I think I lost my fucking headache
-
-
-
Maxwell voegt aanvallend wat toe. Schilder komt niet verder dan een voorzetje op kniehoogte.
Ik denk zelfs dat Vermaelen op linksback aanvallend weinig onderdoet voor Schilder. En Vermaelen is verdedigend natuurlijk veel sterker.
Nee, tegen Vitesse gewoon weer Wiel-Wielaert-Verthongen-Vermaelen.
Ik denk zelfs dat Vermaelen op linksback aanvallend weinig onderdoet voor Schilder. En Vermaelen is verdedigend natuurlijk veel sterker.
Nee, tegen Vitesse gewoon weer Wiel-Wielaert-Verthongen-Vermaelen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Goede vraag. Het antwoord: hij haalt met Anita en Leonardo het niveau dermate omlaag dat we niet eens van Heracles winnen. Ik vraag me af of die 3 bij Heracles in de basis zouden staan. Denk het niet eigenlijk. Incompetent tot en met.GangstaRiB schreef: Schilder was bij Heracles zelfs geen onbetwiste basisspeler, wat doet hij in Ajax 1 in godsnaam?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Waar haal je al die wijsheid toch vandaan? Wanneer heb jij Schilder in welke wedstrijd en in welke minuut (kan ik het even terugzien) zo zien voetballen in Ajax 1? Of kom je straks weer met opmerkingen over geweldig inzicht bij Schilder, en dat ie daarom inzag dat Stekelenburg liever geen bal kreeg, dus hem daarom maar de tribunes inknalde?Vedette-10- schreef:Schilder mist nog een beetje de steun van zijn omgeving, anders dan heeft hij veel meer aanvallende impulsen. Hij heeft een goede traptechniek(schot, voorzet, pass) en is niet onrustig aan de bal, dat is prettig voor zijn ploeggenoten
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
-
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AjaxRobbert Schilder volgend seizoen naar NAC Breda
Robbert Schilder (22) vertrekt aan het eind van dit seizoen naar NAC Breda. Het contract van de verdediger loopt deze zomer af bij Ajax en hij mag dus transfervrij vertrekken. Schilder speelde tot nu toe 26 duels voor Ajax waarin hij 1 keer scoorde. Schilder kwam in het seizoen 2006/2007 en afgelopen seizoen na de winterstop op huurbasis uit voor Heracles Almelo. Bij NAC Breda tekent hij een contract voor 4 seizoenen.