David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: David Neres

Bericht door Iniesta » di feb 07, 2017 11:40 am

Dan mis je toch een pro zoals Endt......

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: David Neres

Bericht door beelzebub » di feb 07, 2017 12:23 pm

Een andere poster en ik hadden ons al een keer aangemeld. Beetje met zo een gast naar de IND in de ochtend, middagje Zaanse Schans en haringhappen in Volendam tot besluit. Avondje Brasil Bar bij het Leidse. Volgende dag, beetje appartementjes bekijken en een dagje Villa Arena voor wat inrichting en 's avonds weer op zoek gaan naar een goede Rodizio en natuurlijk zelf mee eten.

Ik zou mijn weken als begeleider wel doorkomen met zo een gast. Een keertje 's nachts eruit om zijn HR ketel te ontluchten hoort er dan ook bij. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: David Neres

Bericht door Jöhnk » di feb 07, 2017 12:51 pm

Iniesta schreef:Dan mis je toch een pro zoals Endt......
Dit is een grapje, toch? Endt maakte er een puinzooi van. Denk aan Chivu die wegrotte in een hotelkamer op een dieet van cola en pizza, maar ook aan Sulejmani die samen met Bodul in een huis werd gepropt en aan zijn lot werd overgelaten. Ik mag toch hopen dat er met onze laatste megainvestering zuiniger wordt omgesprongen.

Endt hield er vooral van om met de Nederlandstalige spelers te ouwehoeren. En om zich met technische en tactische zaken te bemoeien.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 12:54 pm

beelzebub schreef:Een andere poster en ik hadden ons al een keer aangemeld. Beetje met zo een gast naar de IND in de ochtend.........
Klopt, toen Ivan Gabrich werd aangetrokken ben ik nog een keer met een ochtendje met hem mee naar de IND gegaan. We gingen met mijn auto. Tegen die mensen daar zei ik 'houden jullie hem maar hier hij ken er niks van'.

Snel in m'n wagen gestapt en hem daar ver weg in de polder achtergelaten.
Gabrich was helaas niet voor één gat te vangen. :ajaxsmiley.gif: In een mum van tijd was ie ergens in een taxi gesprongen en dezelfde middag stond ie weer op het trainingsveld. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: David Neres

Bericht door beelzebub » di feb 07, 2017 1:10 pm

Jöhnk schreef: Endt hield er vooral van om met de Nederlandstalige spelers te ouwehoeren. En om zich met technische en tactische zaken te bemoeien.
Oh. Ik dacht vooral met vrouwelijk personeel van Ajax het bed induiken. :ajaxsmiley.gif:

Cruijff schreef: Gabrich was helaas niet voor één gat te vangen. :ajaxsmiley.gif: In een mum van tijd was ie ergens in een taxi gesprongen en dezelfde middag stond ie weer op het trainingsveld. :ajaxsmiley.gif:

Waarom, hij was toch zelf taxi chauffeur?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 1:18 pm

beelzebub schreef:
Jöhnk schreef: Endt hield er vooral van om met de Nederlandstalige spelers te ouwehoeren. En om zich met technische en tactische zaken te bemoeien.
Oh. Ik dacht vooral met vrouwelijk personeel van Ajax het bed induiken. :ajaxsmiley.gif:
Ssst dat moet je niet hardop zeggen. :smile-ajax.gif:
Toen ik hier op het forum dingen beweerde als voor toekomstig vrouwelijke collega's een 'insteekgesprek' ipv 'intake gesprek' en "zijn besneden piemeltje stopte Endt, ook ongewenst, vrijwel overal in" kreeg ik van de Mods een berisping. :smile-ajax.gif:
Waarom, hij was toch zelf taxi chauffeur?
Klopt. :biggrin.gif: :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:
Dus ik dacht we gaan met mijn auto, hier in deze uithoek kent hij toch niemand. Zelfs geen taxi chauffeur... maar neehoor, binnen een mum van tijd zat hij er toch weer in. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: David Neres

Bericht door beelzebub » wo feb 08, 2017 10:35 am

Hmmz. Dan zal ik maar niks zeggen over Davidster. :ajaxsmiley.gif:


Ondertussen legt Atletico Madrid van dezelfde club de 20 jarige verdediger Lyanco vast voor maar 6 miljoen. Hebben wij of Atletico poep in de ogen, of hadden we zo iemand voorlopig niet nodig? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » do feb 16, 2017 12:29 pm

Hij komt vandaag aan.
Neemt zijn broer plus een vriend van hem mee.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: David Neres

Bericht door Duke » vr feb 17, 2017 4:03 pm

:smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » vr feb 17, 2017 4:16 pm

Ik heb het gevoel dat Overmars dit keer niet op z'n tenen of op een krukje staat.

Afbeelding
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » vr feb 17, 2017 6:59 pm

Filmpje van zijn presentatie staat op www.nos.nl

Yopii
Berichten: 18871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » za feb 18, 2017 9:50 am

Een intelligente indruk maakt hij niet. En dan druk ik me zwak uit.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » za feb 18, 2017 9:56 am

Zijn reactie op waarom hij zo weinig lacht, was wel aardig. Zelf bedacht?

Verder is het een interview met een voetballer en welke voetballer heeft iets zinnigs te vertellen (als hij net getekend heeft voor zijn nieuwe club)?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopii
Berichten: 18871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » za feb 18, 2017 10:20 am

Ze noemen op de website van de NOS eerdere Braziliaanse aanwinsten van Ajax, maar ze zijn een wereldkampioen vergeten: jeugdspeler Walker, ooit aanvoerder van een Braziliaanse selectie onder de ???

Die het eerste niet haalde, dus.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » za feb 18, 2017 10:36 am

Yopii schreef:Ze noemen op de website van de NOS eerdere Braziliaanse aanwinsten van Ajax, maar ze zijn een wereldkampioen vergeten: jeugdspeler Walker, ooit aanvoerder van een Braziliaanse selectie onder de ???

Die het eerste niet haalde, dus.
was ook geen geweldige voetballer, ook gezien zijn carrière:
Walker Américo Frônio (born 15 February 1982), commonly known as Walker, is a Brazilian footballer who currently plays as a midfielder for Brazilian Paulista A2 club Batatais FC.
https://en.wikipedia.org/wiki/Walker_Américo_Frônio
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » za feb 18, 2017 11:03 am

Yopii schreef:Ze noemen op de website van de NOS eerdere Braziliaanse aanwinsten van Ajax, maar ze zijn een wereldkampioen vergeten: jeugdspeler Walker, ooit aanvoerder van een Braziliaanse selectie onder de ???

Die het eerste niet haalde, dus.
Talenten hypen kunnen ze in Brazilië net zo goed als in NL. Die Ze Eduardo die ooit bij Ajax kwam aanwaaien via Raiola - Jol was zgn. ook 'een van de grootste talenten van Brazilië'. Nooit in Ajax-1 gezien.

Hopen dat Neres wel wat kan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59111
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » za feb 18, 2017 11:13 am

Is dat niet altijd zo, onder welke trainer waar de speler(s) dan ook vandaan komen als ze richting AJAX gaan ( iedere club zat achter deze speler aan ) :smallgrin.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » za feb 18, 2017 11:34 am

999 schreef:Is dat niet altijd zo, onder welke trainer waar de speler(s) dan ook vandaan komen als ze richting AJAX gaan ( iedere club zat achter deze speler aan ) :smallgrin.gif:
Geldt ook voor spelers die naar Feyenoord gaan, naar PSV, alleen zal het medium misschien een andere naam hebben.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59111
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » za feb 18, 2017 11:48 am

Ach wat interesseert het mij nou wat er vroeger aan miskopen zijn geweest ( die discussie hebben we hier ook al tig keer gehad ) en of dat hij nu wel snugger of niet overkomt.Schiet hij er dadelijk een stuk of 12 of meer in vind ik veel belangrijker.

Overigens, laat hem eerst wat wedstrijden in AJAX 1 spelen voor dat er kritiek wordt gegeven .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » zo feb 26, 2017 6:34 pm

Het is in ieder geval geen koukleum, korte mouwen en geen handschoenen.
YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 26, 2017 6:37 pm

Aannames zien er goed uit. Behoudt goed het overzicht en heeft veel startsnelheid.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: David Neres

Bericht door zeux » zo feb 26, 2017 6:38 pm

Ajaciedjuh schreef:Aannames zien er goed uit. Behoudt goed het overzicht en heeft veel startsnelheid.
Verdedigt mee en steekt over om een handje te helpen als het opportuun is. Eerste twintig minuten niet verkeerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 26, 2017 6:41 pm

En wat ook goed was om te zien, dat hij ook de diepte op zoekt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 26, 2017 6:47 pm

David Neres. Wonderkind. Debuut vs Heracles:

100% succesvolle dribbels (1/1)
100% succesvolle passes (17/17)
1 kans gecreëerd

:ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » vr mar 10, 2017 8:29 pm

Vandaag in de basis op de Vijverberg met Jong Ajax. Ik weet niet of dit is wat hij in gedachte had bij zijn overstap maar ben wel benieuwd of hij indruk weet te maken.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie