Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 13, 2007 9:54 pm

Stel dat Ajax vandaag nou achter was gekomen? KJH raakt geblesseerd....wat moet je dan?

Nee...we hebben zeker! een goede spits nodig. Want Babel is de enige buitenspeler met dreiging en diepgang. De Mul wegdoen. Mitea.....ja ik weet het niet met hem.

Spits is welkom. En een 21-jarige spits die in Frankrijk 17 scoort doet het niet onaardig. Ben benieuwd
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 13, 2007 10:00 pm

Rishi schreef:Stel dat Ajax vandaag nou achter was gekomen? KJH raakt geblesseerd....wat moet je dan?

Nee...we hebben zeker! een goede spits nodig. Want Babel is de enige buitenspeler met dreiging en diepgang. De Mul wegdoen. Mitea.....ja ik weet het niet met hem.

Spits is welkom. En een 21-jarige spits die in Frankrijk 17 scoort doet het niet onaardig. Ben benieuwd
Is zo'n spits haalbaar? Ik denk dat Lyon, Marseille enz. meer kans maken. Ajax werd vorige zomer in verband gebracht met een jonge spits van Marokkaanse afkomst(?), een spits van Bordeaux(?). Nooit meer iets gehoord.

Mitea: verhaal is over.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Venzint
AT Toto winner 13/14

Bericht door Venzint » zo mei 13, 2007 10:03 pm

Die 17 doelpunten zijn overigens wel gescoord in de franse tweede divisie. Nu weet ik niet hoe sterk die competitie is maar de twee seizoenen er voor scoorde hij slechts 3 maal en toen speelde Metz nog wel in de Ligue 1 volgens mij.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 13, 2007 10:07 pm

Chamakh was dat Demos.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 13, 2007 10:09 pm

gescom schreef:Die 17 doelpunten zijn overigens wel gescoord in de franse tweede divisie. Nu weet ik niet hoe sterk die competitie is maar de twee seizoenen er voor scoorde hij slechts 3 maal en toen speelde Metz nog wel in de Ligue 1 volgens mij.
Oke....dan houdt mijn verhaal op :00000939.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » zo mei 13, 2007 11:02 pm

Mr. Ajax schreef:Want jij zou het weten, want jij kan ook zijn gedachten lezen natuurlijk.

Het kan gewoon dat AJAX toen nog geen contact met hem heeft gehad, en dat dat nu anders is. En dat hij na nog een Champions League minder gretig zou zijn bij Milan. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan. Ik kan in tegenstelling tot Jesse niet zijn gedachten lezen.
God oh God wat reageert het mannetje gelijk weer geïrriteerd. Seedorf is een basiskracht bij Milan en de laatste tijd in bloedvorm. Denk je dat Milan die laat gaan? Nee, natuurlijk niet. Die hebben ook absoluut geen reden om hem te verkopen, het geld hebben ze niet hard nodig. Alleen al daarom zie ik het niet doorgaan.

Afgelopen seizoen was Ajax zo hard op zoek naar die ervaren kracht. Davids was het eerst, maar die kwam niet. Toen kwamen de geruchten over Seedorf op gang. Zou hij dan terugkomen? Zijn contract zou immers over niet al te lange tijd aflopen. Of er toen contact is geweest? Geen idee. Feit is wel dat Seedorf toen gewoon z'n contract heeft verlengd en daarmee de deur naar Ajax (voorlopig) heeft gesloten.

Maar goed, één telefoontje van MvG en alles is natuurlijk gelijk anders. Zullen we Chivu ook maar bellen?

:sleepy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 13, 2007 11:42 pm

Voor de positievelingen, forget Seedorf... Hij speelt 95% in de basis en pas keurig bij AC-milan... en hij heeft volgens mij tot 2010 bijgetekend...

overigens hoorde ik ergens dat Maxwell erg ongelukkig is in Milan en graag weer naar Ajax wil, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren.
Verder zou Ajax bezig zijn met Bouhlarouz en komt Kluivert vrij wel zeker richting Amsterdam. Kweet alleen niet waar ik dit :00000939.gif: vandaan haal.

Edit: nu weet ik het weer AT5 en op andere fora's te zien ben ik niet de enige
Pompiedom

Marijn

Bericht door Marijn » zo mei 13, 2007 11:47 pm

Waar meldt AT5 dat dan? Op de website of op tv? Op at5.nl kan ik niets vinden.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 2:25 am

Wellicht dat LS doelt op het forum van AT5, Marijn.

Kan iemand meer vertellen over Babacar Gueye?

jabu

Bericht door jabu » ma mei 14, 2007 7:54 am

Zijn naam lijkt op barbeque.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 8:05 am

Jabu denkt weer eens aan eten?

jabu

Bericht door jabu » ma mei 14, 2007 8:10 am

Als daar een mooi avondje Den Bosch op volgt zeker!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 14, 2007 8:48 am

Maxwell hoef ik echt niet, hoor.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 14, 2007 9:46 am

Ik wel. Fantastische voetballer. En dat moeten we hebben. Goede voetballers
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 14, 2007 9:49 am

We hebben Urby en Davids al.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 14, 2007 10:10 am

goodfella schreef:
Mr. Ajax schreef:
goodfella schreef: Tsjah, de bankzitter van vitesse Schaars heeft dat niveau dan toch ook niet? Of De Zeeuw die van de Eagles afkomt?

Schaars en De Zeeuw waren (zijn) allebei heel jong. Bakircioglu is al 27 ofzo. Dat is het verschil.
Lul niet zo slap. Juist mensen zoals jij zouden moord en brand schreeuwen als Ajax morgen een 20 jarige van Cambuur contracteert.
Mensen zoals ik? Wat voor onzin is dat?

Juist met een 20-jarige speler van waar dan ook zou ik geen problemen hebben. Hij is jong, kan nog ontwikkelen.

Waar heb je het in godnsaam over man??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma mei 14, 2007 10:20 am

Leuk dat we Urby en Davids hebben, maar twee spelers voor twee posities is een beetje weinig. We hebben in de wedstrijden tegen Bremen en uit bij AZ gezien wat voor ellende dat op kan leveren.

Jammer genoeg heeft Maxwell hetzelfde probleem als Urby: meer geschikt als linkshalf. Lijkt me duidelijk dat we een linksback moeten halen die ook echt kan verdedigen. Dan kunnen we Lindenbergh - ook al geen verdediger - dumpen en Urby langzaam klaarstomen voor de linkshalfpositie als opvolger van Davids.

Aan de andere kant van het veld zit ook nog een gat, dus laat MvG maar een linkertrabelsi en een rechtertrabelsi scoren.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 10:43 am

Jabu schreef:Als daar een mooi avondje Den Bosch op volgt zeker!
Morgen! Roep maar (via PM) of je ook wilt!

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 14, 2007 11:58 am

Mr. Ajax schreef: Mensen zoals ik? Wat voor onzin is dat?

Juist met een 20-jarige speler van waar dan ook zou ik geen problemen hebben. Hij is jong, kan nog ontwikkelen.

Waar heb je het in godnsaam over man??
Waar ik het over heb? Je hebt de discussie toch gelezen? Nou dan.

En praat niet zo'n onzin, want volgens jou is dus elke 20 jarige speler een goede aankoop voor Ajax.

:00000939.gif:

Het gaat om kwaliteit en niet om leeftijd. Kan mij het verrotten of een speler nu 18 of 28 is. Als ie maar rendement oplevert.

gaizka

Bericht door gaizka » ma mei 14, 2007 5:47 pm

Hasselbaink in de aanbieding

www.voetbalonline.nl, 14 mei 2007 18:15 - Clubs die nog een spits zoeken kunnen gaan bieden. Jimmy Floyd Hasselbaink is transfervrij en moet vanwege het feit dat de club is gedegradeerd weg bij Charlton Athletic. ER komt echter een beetje sleet op het spel van de Zaandammer, want het afgelopen seizoen scoorde hij slechts tweemaal in 24 wedstrijden. Hasselbaink wil nog een jaartje door en is dus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Eerder kwam de veel sorende spits uit voor Haarlem, Middlesbrough, Chelsea, Atletico Madrid, Leeds United en Boavista.
Bron: Voetbalonline

Misschien een idee als back up voor Huntelaar of ''joker'' als het een keer niet loopt?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 5:57 pm

Oud, totaal ongeschikt voor het Ajax-spelletje en qua salaris peperduur. Nee, dank je.

Voor degenen die wat meer willen weten over Logan Bailly:
Een rume diamant was Logan nog, toen Guy hem 6 jaar geleden onder handen kreeg.

"Logan heeft alles. Als hij zo verder blijft doen, weet ik niet waar dit eindigt. Dan wordt hij onhoudbaar voor Genk. Hij is een toptalent, maar nog geen topdoelman, daarvoor moet hij eerst bevestigen."

"Alle respect voor de keepersschool van Standard en het werk van Piot, maar in de voorvorming van Bailly lag te veel de nadruk op explosiviteit. Vooral op technisch vlak kon hij nog heel wat bijleren, dat doet hij nog elke dag. Wat mij vooral opviel, is zijn enorme atletische kracht. Fysieke kracht in alle betekenissen van het woord. Niet alleen zijn indrukwekkende détente en dito afstoot, ook in zijn uitwerpen en uittrappen. Gaspercic was ook zo'n atleet, maar Logans handelingssnelheid ligt hoger. Explosiviteit is één van zijn grootste troeven : hij is enorm snel op de eerste meters. Anders ga je die flankvoorzetten niet halen, waar hij ze gaat plukken. Bovendien, hij anticipeert goed. Hij kan een situatie snel inschatten, waardoor hij veel gevaar voorkomt. Dat hij een soepele jongen is, moet ik niet zeggen. Wij hebben heel wat talentvolle doelmannen in onze jeugdreeksen zitten, maar er is er voorlopig niet één die aan Logan kan tippen. Zo'n jongen krijg je maar eens om de tien jaar in handen : hij heeft van alles wat. En hij kan ook nog goed met de druk om. Terwijl bij een andere doelman de faalangst toeslaat, zet hij die spanning om in positieve energie - Bolat heeft ook die zeldzame kwaliteit. Hoe meer druk, hoe beter voor Bailly."

"Een jonge goalie mag fouten maken, op voorwaarde dat hij niet hervalt. Logan pikt alles goed op. Wijzen we hem ergens op, dan maakt hij de match erop die fout niet meer. Ik heb hem ook geleerd vooruit te denken. Je mag in je razernij een bal nog tien keer dertig meter omhoog trappen, hij zal nooit terug over die lijn gaan. Die energie besteedt hij nu anders."

" Bij de reserven had hij de voorbije jaren ook de neiging om zijn concentratie te verliezen, maar dat is er nu ook niet meer bij. Twee jaar geleden was hij op een gegeven moment zelfs gepasseerd als derde keeper, omdat hij er met zijn klak naar gooide. Maar we zijn in hem blijven geloven, ook al twijfelden sommige mensen. Het vertrouwen van Broos heeft hem dit seizoen doen openbloeien. Een perfectionist is hij niet, toch niet uit zichzelf. Maar als ik hem op training alleen bij me heb, dan lukt het. In groep wil hij altijd de speelvogel uithangen."

"Weet je wat me opviel, toen ik hem de eerste keer zag? Zijn extraordinaire voorkomen en présence : hij liep als 15-jarige met een air van een gast van 20, petje op de kop, gsm in de hand. Ik heb hem toen flink op zijn plaats moeten zetten. Ik heb hem ingepeperd dat al die randzaken -zijn veranderingen van looks, zijn gekke kapsels en zo- in een moeilijke periode als een boomerang in zijn gezicht zullen terugkomen. Dat beseft hij, maar dat showgehalte zal je er nooit meer uitkrijgen. Het typeert ook de topatleet Bailly. Alle grote sporters overstijgen met hun aparte gedrag de middelmaat, zonder daarbij een storend effect te hebben op de groepsgeest."

(HLN 8/5)

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma mei 14, 2007 6:13 pm

Zit absoluut niet te wachten op Hasselbaink
Pompiedom

Aristides

Bericht door Aristides » ma mei 14, 2007 6:26 pm

Hasselbaink wil nog een jaartje door en is dus op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Die is in Rotterdam wel te vinden!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Arwin

Bericht door Arwin » ma mei 14, 2007 9:09 pm

Demosthenes schreef:
Hasselbaink wil nog een jaartje door en is dus op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Die is in Rotterdam wel te vinden!
Zat ik ook gelijk te denken toen ik las dat hij weg moet.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 15, 2007 11:06 am

Seedorf wil zijn carriere afsluiten bij Milan. Als zijn contract afloopt is hij 34, dan vindt hij het wel mooi geweest.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie