Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jan 27, 2007 10:00 pm

Thomvak425 schreef:Fantastisch! En hopelijk brengt-ie nog wat moois!
Te beginnen volgende zondag als die kakkerlakken met de staart tussen de benen richting de Arena komen :yes:
Weer op zoek naar een Interim coach..

MVH

Bericht door MVH » za jan 27, 2007 10:57 pm

Harm schreef:Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:

Davids is al lang over zijn top heen.
Clichémannetje.

999

Bericht door 999 » za jan 27, 2007 11:05 pm

Goed, we zullen zien wat Davids gaat brengen.
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » za jan 27, 2007 11:17 pm

MVH schreef:
Harm schreef:Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:

Clichémannetje.
Aangenaam.

MVH

Bericht door MVH » za jan 27, 2007 11:21 pm

Harm schreef:
MVH schreef:

Clichémannetje.
Aangenaam.
Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forum

Thom

Bericht door Thom » za jan 27, 2007 11:34 pm

Ach ja. Een psv-er . 't Blijft de Randstad he, dus die frustraties moeten er toch nog uit. Willy van der Kuylen lijkt lang geleden, maar het is gisteren. Rot-Hollanders, he, Harm :xyxthumbs: ! :eusa_dance: :cheer:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 28, 2007 12:22 am

Ik dacht dat jij de pest had aan Davids?
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » zo jan 28, 2007 12:39 am

Thomvak425 schreef:Ach ja. Een psv-er . 't Blijft de Randstad he, dus die frustraties moeten er toch nog uit. Willy van der Kuylen lijkt lang geleden, maar het is gisteren. Rot-Hollanders, he, Harm :xyxthumbs: ! :eusa_dance: :cheer:
Nee hoor.

Er zijn ook best een paar goede Hollanders. Maar als jullie hopen dat Davids jullie verlosser is, dan mogen jullie dat van mij denken. Ik snap alleen niet dat ik niet mag vinden dat een tribuneklant van Tottenham ook niet zal brengen wat jullie denken. het zou niet de eerste dode mus zijn...

En als dit niet werkt, waar zou het dan aan liggen volgens Henkie, ik ben al benieuwd naar de televisie die het op zal gaan leveren :xyxthumbs: :eusa_dance: :cheer:

Harm

Bericht door Harm » zo jan 28, 2007 12:42 am

MVH schreef:
Harm schreef:
MVH schreef: Clichémannetje.
Aangenaam.
Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forum
Wil je dit dan wel lezen:

BOEREN ZIJN DE BAAS IN AMSTERDAM!!!

5 KEER KAMPIOEN IN DE LAATSTE 7 JAAR!!!

Zo, ben je nu gelukkig?

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » zo jan 28, 2007 1:01 am

Harm schreef:
MVH schreef:
Harm schreef: Aangenaam.

Zo, ben je nu gelukkig?
En daarom noemen we je een boer... omdat jij alleen de laatste 7 jaar pakt, wat het voordeligst uitkomt.... :D
Op naar de vierde ster!

Marijn

Bericht door Marijn » zo jan 28, 2007 4:23 am

Tien schreef: De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord
Wat is daar ironisch aan?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo jan 28, 2007 5:20 am

Davids is gratis, meldt de zondag-editie van de Telegraaf (papieren versie) die hier net is binnengekomen.

Een meevaller dus. :yes:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 28, 2007 6:13 am

Harm schreef:Maar als jullie hopen dat Davids jullie verlosser is, dan mogen jullie dat van mij denken. Ik snap alleen niet dat ik niet mag vinden dat een tribuneklant van Tottenham ook niet zal brengen wat jullie denken. het zou niet de eerste dode mus zijn...
Van mij mag je dat best zeggen, Harmo. Door er echter en passant bij te zeggen dat Stam niets toevoegt aan Ajax maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.
Scherrer schreef:Davids is gratis, meldt de zondag-editie van de Telegraaf (papieren versie) die hier net is binnengekomen.
Nog geen 8 ton voor Leonardo en Davids en 4,5 miljoen binnenhalen voor Rosenberg. Zo goed heb ik Van Geel bij Ajax op transfergebied zelden zien acteren. :xyxthumbs:

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 28, 2007 6:17 am

Ik weet niet of ik het allemaal moet geloven, maar het zou erg mooi zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 28, 2007 6:17 am

Thomas schreef: Van mij mag je dat best zeggen, Harmo. Door er echter en passant bij te zeggen dat Stam niets toevoegt aan Ajax maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.
Eens. Nietszeggende opmerking.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo jan 28, 2007 6:21 am

Marijn schreef:
Tien schreef: De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord
Wat is daar ironisch aan?
Hij is dan de enige uit het team van Jol die alsnog tegen Feijenoord moet spelen?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 28, 2007 6:25 am

Goed uitgevogeld, Dubbel. Ironisch, inderdaad. :D

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo jan 28, 2007 6:51 am

Ironisch dat Davids zijn eerste wedstrijd bij AJAX na zijn terugkeer thuis tegen feyenoord is. VInd ik best ironisch.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo jan 28, 2007 7:47 am

mattie schreef:
Te beginnen volgende zondag als die kakkerlakken met de staart tussen de benen richting de Arena komen :yes:
Mooi...meer dan welkom! :yes: :eusa_dance: :cheer:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jan 28, 2007 8:07 am

Ik ben héél benieuwd, het kan beide kanten op gaan.
Ik hou me vast aan de wedstrijd van het Surinaams elftal waar Edgar overduidelijk de baas was, veel sprak met de jonkies, stuurde en zichtbaar genóót. Daarnaast schijnt de relatie met HtC goed te zijn én MvG wéét wat ie doet.

En dan geen transfersom ? MvG :worshippy:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 28, 2007 9:02 am

Thomas schreef:
Scherrer schreef:Davids is gratis, meldt de zondag-editie van de Telegraaf (papieren versie) die hier net is binnengekomen.
Nog geen 8 ton voor Leonardo en Davids en 4,5 miljoen binnenhalen voor Rosenberg. Zo goed heb ik Van Geel bij Ajax op transfergebied zelden zien acteren. :xyxthumbs:
Het moet wel nog allemaal waar zijn, toch?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo jan 28, 2007 10:00 am

Neefkens schreef:Ik ben héél benieuwd, het kan beide kanten op gaan.
Ik hou me vast aan de wedstrijd van het Surinaams elftal waar Edgar overduidelijk de baas was, veel sprak met de jonkies, stuurde en zichtbaar genóót. Daarnaast schijnt de relatie met HtC goed te zijn én MvG wéét wat ie doet.

En dan geen transfersom ? MvG :worshippy:
Ik krijg altijd zo'n feel-good-gevoel bij jouw postings. Heerlijk om de dag mee te beginnen. Bedankt, Neef! :xyxthumbs:

(de keerzijde is alleen dat het op een gegeven moment braakneigingen oplevert, maar ja.)
Bertje for President!

MVH

Bericht door MVH » zo jan 28, 2007 10:32 am

Harm schreef:
MVH schreef:
Harm schreef: Aangenaam.

Zo, ben je nu gelukkig?
Die geldingsdrang van psvertjes toch.....

Maar goed Harm, jij bent er blij mee dat Davids naar Amsterdam komt en ik ook. Hebben we toch nog wat gemeen. ;)

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo jan 28, 2007 10:34 am

Waar blijft alleen de off. bevestiging? :nailbite:

999

Bericht door 999 » zo jan 28, 2007 10:36 am

Edgar Davids definitief terug bij Ajax

AMSTERDAM - Ajax heeft zaterdagavond laat een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Edgar Davids. Voor de 34-jarige middenvelder hoeft uiteindelijk geen afkoopsom betaald te worden. Bij de club uit Noord-Londen drukte Davids zwaar op de begroting. Van die last is Tottenham nu verlost.

Davids had ook enkele andere aanbiedingen op zak die aanzienlijk lucratiever waren, maar hij koos in navolging van Jaap Stam voor de sportieve uitdaging bij Ajax en was daarvoor bereid geld in te leveren. Waarschijnlijk vindt morgen of dinsdag de medische keuring plaats in Amsterdam, waarna ook het contract wordt getekend. De 74-voudig international is eventueel direct inzetbaar in de topper tegen Feyenoord, hoewel hij op 20 december voor het laatst in actie kwam voor de League Cup tegen Southend United.
De T.
Blij met de punten ...

Gesloten