Te beginnen volgende zondag als die kakkerlakken met de staart tussen de benen richting de Arena komen :yes:Thomvak425 schreef:Fantastisch! En hopelijk brengt-ie nog wat moois!
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forumHarm schreef:Aangenaam.MVH schreef:Clichémannetje.Harm schreef:Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:
Davids is al lang over zijn top heen.
Nee hoor.Thomvak425 schreef:Ach ja. Een psv-er . 't Blijft de Randstad he, dus die frustraties moeten er toch nog uit. Willy van der Kuylen lijkt lang geleden, maar het is gisteren. Rot-Hollanders, he, Harm :xyxthumbs: ! :eusa_dance: :cheer:
Er zijn ook best een paar goede Hollanders. Maar als jullie hopen dat Davids jullie verlosser is, dan mogen jullie dat van mij denken. Ik snap alleen niet dat ik niet mag vinden dat een tribuneklant van Tottenham ook niet zal brengen wat jullie denken. het zou niet de eerste dode mus zijn...
En als dit niet werkt, waar zou het dan aan liggen volgens Henkie, ik ben al benieuwd naar de televisie die het op zal gaan leveren :xyxthumbs: :eusa_dance: :cheer:
Wil je dit dan wel lezen:MVH schreef:Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forumHarm schreef:Aangenaam.MVH schreef: Clichémannetje.
BOEREN ZIJN DE BAAS IN AMSTERDAM!!!
5 KEER KAMPIOEN IN DE LAATSTE 7 JAAR!!!
Zo, ben je nu gelukkig?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
En daarom noemen we je een boer... omdat jij alleen de laatste 7 jaar pakt, wat het voordeligst uitkomt.... :DHarm schreef:Wil je dit dan wel lezen:MVH schreef:Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forumHarm schreef: Aangenaam.
Zo, ben je nu gelukkig?
Op naar de vierde ster!
Wat is daar ironisch aan?Tien schreef: De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Van mij mag je dat best zeggen, Harmo. Door er echter en passant bij te zeggen dat Stam niets toevoegt aan Ajax maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.Harm schreef:Maar als jullie hopen dat Davids jullie verlosser is, dan mogen jullie dat van mij denken. Ik snap alleen niet dat ik niet mag vinden dat een tribuneklant van Tottenham ook niet zal brengen wat jullie denken. het zou niet de eerste dode mus zijn...
Nog geen 8 ton voor Leonardo en Davids en 4,5 miljoen binnenhalen voor Rosenberg. Zo goed heb ik Van Geel bij Ajax op transfergebied zelden zien acteren. :xyxthumbs:Scherrer schreef:Davids is gratis, meldt de zondag-editie van de Telegraaf (papieren versie) die hier net is binnengekomen.
Eens. Nietszeggende opmerking.Thomas schreef: Van mij mag je dat best zeggen, Harmo. Door er echter en passant bij te zeggen dat Stam niets toevoegt aan Ajax maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij is dan de enige uit het team van Jol die alsnog tegen Feijenoord moet spelen?Marijn schreef:Wat is daar ironisch aan?Tien schreef: De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord
Ik ben héél benieuwd, het kan beide kanten op gaan.
Ik hou me vast aan de wedstrijd van het Surinaams elftal waar Edgar overduidelijk de baas was, veel sprak met de jonkies, stuurde en zichtbaar genóót. Daarnaast schijnt de relatie met HtC goed te zijn én MvG wéét wat ie doet.
En dan geen transfersom ? MvG :worshippy:
Ik hou me vast aan de wedstrijd van het Surinaams elftal waar Edgar overduidelijk de baas was, veel sprak met de jonkies, stuurde en zichtbaar genóót. Daarnaast schijnt de relatie met HtC goed te zijn én MvG wéét wat ie doet.
Het moet wel nog allemaal waar zijn, toch?Thomas schreef:Nog geen 8 ton voor Leonardo en Davids en 4,5 miljoen binnenhalen voor Rosenberg. Zo goed heb ik Van Geel bij Ajax op transfergebied zelden zien acteren. :xyxthumbs:Scherrer schreef:Davids is gratis, meldt de zondag-editie van de Telegraaf (papieren versie) die hier net is binnengekomen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik krijg altijd zo'n feel-good-gevoel bij jouw postings. Heerlijk om de dag mee te beginnen. Bedankt, Neef! :xyxthumbs:Neefkens schreef:Ik ben héél benieuwd, het kan beide kanten op gaan.
(de keerzijde is alleen dat het op een gegeven moment braakneigingen oplevert, maar ja.)
Bertje for President!
Die geldingsdrang van psvertjes toch.....Harm schreef:Wil je dit dan wel lezen:MVH schreef:Ik snap best dat je hoopt op een bergje rode kaarten, maar ik hoef het niet te lezen van een psv'er op een Ajax-forumHarm schreef: Aangenaam.
Zo, ben je nu gelukkig?
Maar goed Harm, jij bent er blij mee dat Davids naar Amsterdam komt en ik ook. Hebben we toch nog wat gemeen. ;)
De T.Edgar Davids definitief terug bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft zaterdagavond laat een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Edgar Davids. Voor de 34-jarige middenvelder hoeft uiteindelijk geen afkoopsom betaald te worden. Bij de club uit Noord-Londen drukte Davids zwaar op de begroting. Van die last is Tottenham nu verlost.
Davids had ook enkele andere aanbiedingen op zak die aanzienlijk lucratiever waren, maar hij koos in navolging van Jaap Stam voor de sportieve uitdaging bij Ajax en was daarvoor bereid geld in te leveren. Waarschijnlijk vindt morgen of dinsdag de medische keuring plaats in Amsterdam, waarna ook het contract wordt getekend. De 74-voudig international is eventueel direct inzetbaar in de topper tegen Feyenoord, hoewel hij op 20 december voor het laatst in actie kwam voor de League Cup tegen Southend United.
Blij met de punten ...