Dat stuk over Aissati

Voor persoonlijke omstandigheden naar Turkije volgens Frank. Journalist Ajax TV neemt dat klakkeloos over...
Moderator: mods
Inderdaad, dat zal het wel zijn.Jöhnk schreef:Volgens mij gewoon een vergissing/verspreking van De Boer. Hij zal naar Marokko toe zijn.
Aissati maandag weer bij Ajax 1
17-07-11
Ismael Aissati zit, na eigen zeggen, maandag weer bij de A selectie van Ajax. Zo laat de kleine middenvelder weten na afloop van de met 4-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Ajax tegen Hollandia uit Hoorn. Na de wedstrijden in Hoorn werd er gevraagd of Aissati vast of tijdelijk in Jong Ajax zit waarop hij antwoordde dat hij maandag weer in het eerste zit.
AjaxF-side.NL
Hij zal daar onder zware concurrentie de strijdt aan gaan voor een plek op het middenveld. Eerder leek het erop dat Aissati zijn carrière zou vervolgen bij Vitesse waar hij afgelopen seizoen op huurbasis onder contract stond.
Overigens wisten zowel Mounir el Hamdaoui als Aissati beiden te scoren tegen Hollandia.
De overige Ajax-goals kwamen van Tom Boere en stagiar Harry Forrester. Donderdag speelt Jong Ajax op het Maritiem Toernooi in Den Helder. Tegenstander van de ploeg van trainer Gery Vink is dan FC Volendam.
De strijdt?Hij zal daar onder zware concurrentie de strijdt aan gaan voor een plek op het middenveld.
Al is het de familie "Bin-Laden". Aan een dure tribuneklant heeft Ajax niets.Staat volgens VI in belangstelling van Kayserispor. Is dat niet de club van Shota?
maandag 29 augustus 2011 15:37
Aissati onbereikbaar voor zaakwaarnemer
De relatie tussen Ajacied Ismaïl Aissati en zijn zaakwaarnemer Rodger Linse staat onder druk. De 23-jarige linkspoot heeft nauwelijks nog contact met zijn zaakwaarnemer.
Dat laat Linse aan AT5 weten. En dat is heel vreemd, want Aissati heeft nog tot woensdag (de deadline van de transfermarkt) de kans om zijn voetbalcarrière een nieuwe impuls te geven.
Dit seizoen traint Aissati bij Jong Ajax. In Amsterdam staat hij nog tot volgend jaar onder contract maar de kans op speeltijd in Ajax 1 is nihil. Linse heeft voor de linskpoot aanbiedingen van clubs uit binnen- en buitenland op zak. Maar Aissati laat niks van zich horen. Zijn zaakwaarnemer is stomverbaasd en begrijpt er niks van.
Met de naderende sluiting van de fransfermarkt is het belangrijk dat Aissati een besluit gaat nemen over zijn toekomst. Clubs uit Spanje en Nederland hebben concrete interesse in Aissati. De linkspoot was niet voor commentaar bereikbaar. Hij is op dit moment in Marokko voor interland met het nationale elftal.
Vorig seizoen speelde Aissati op huurbasis voor Vitesse. Daar speelde hij 29 wedstrijden. Vitesse wilde hem kopen, maar Aissati ging niet akkoord met de voorgestelde clausules.
Voor wat het waard is.Ismaïl Aissati
(22:10) Ajax lijkt Ismaïl Aissati misschien toch nog voor de transfer deadline kwijt te gaan raken. De middenvelder schijnt volgens radio 1 in onderhandeling te zijn met een nog onbekende Turkse club. Vermoedelijk gaat het om Kayserispor.
Klopt. Salaris bleef hetzelfde en met Ajax was Vitesse eruit. Aissati wilde een 'lage transfersom in zijn contract' en die werd geweigerd door Vitesse.LucaS schreef:Volgens mij waren ze rond, maar weigerde Aissati akkoord te gaan met een belachelijke hoge afkoopsom in zijn contract
12M wilde Vitesse toch als transfersom in zijn contract? Als dat waar is, kan ik me levendig voorstellen dat Aissati daar niet mee akkoord ging. Totaal niet marktconform.Ajaciedjuh schreef:Klopt. Salaris bleef hetzelfde en met Ajax was Vitesse eruit. Aissati wilde een 'lage transfersom in zijn contract' en die werd geweigerd door Vitesse.LucaS schreef:Volgens mij waren ze rond, maar weigerde Aissati akkoord te gaan met een belachelijke hoge afkoopsom in zijn contract