Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Rooie

Re: Ismail Aissati

Bericht door Rooie » ma jul 04, 2011 5:54 pm

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Serero-haakt ... akt-af.htm

Dat stuk over Aissati :drecul.gif:

Voor persoonlijke omstandigheden naar Turkije volgens Frank. Journalist Ajax TV neemt dat klakkeloos over...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 04, 2011 5:58 pm

Naar een club in Turkey dus. Hopelijk kunnen we nog een redelijke vergoeding voor hem krijgen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 04, 2011 6:03 pm

Volgens mij gewoon een vergissing/verspreking van De Boer. Hij zal naar Marokko toe zijn.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 04, 2011 6:09 pm

Jöhnk schreef:Volgens mij gewoon een vergissing/verspreking van De Boer. Hij zal naar Marokko toe zijn.
Inderdaad, dat zal het wel zijn. :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 04, 2011 8:59 pm

Hahaha, hilarisch.
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 17, 2011 9:26 am

Aissati maandag weer bij Ajax 1
17-07-11

Ismael Aissati zit, na eigen zeggen, maandag weer bij de A selectie van Ajax. Zo laat de kleine middenvelder weten na afloop van de met 4-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Ajax tegen Hollandia uit Hoorn. Na de wedstrijden in Hoorn werd er gevraagd of Aissati vast of tijdelijk in Jong Ajax zit waarop hij antwoordde dat hij maandag weer in het eerste zit.

AjaxF-side.NL

Hij zal daar onder zware concurrentie de strijdt aan gaan voor een plek op het middenveld. Eerder leek het erop dat Aissati zijn carrière zou vervolgen bij Vitesse waar hij afgelopen seizoen op huurbasis onder contract stond.

Overigens wisten zowel Mounir el Hamdaoui als Aissati beiden te scoren tegen Hollandia.
De overige Ajax-goals kwamen van Tom Boere en stagiar Harry Forrester. Donderdag speelt Jong Ajax op het Maritiem Toernooi in Den Helder. Tegenstander van de ploeg van trainer Gery Vink is dan FC Volendam.

Aissati ipv de Zeeuw duur verlies niet qua geld wel ervaring

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 17, 2011 3:51 pm

Aissati als backup voor Eriksen?

Laat Ajax er svp alles aan doem om dit eeuwige talent te verpatsen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 17, 2011 4:21 pm

Hij zal daar onder zware concurrentie de strijdt aan gaan voor een plek op het middenveld.
De strijdt? :biggrin.gif:

Die jongen blijft er echt niet bij.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 17, 2011 4:31 pm

'na eigen zeggen'... :excited.gif:

Proberen te verpatsen aan FC Utrecht, zou ik zeggen. Die hebben geld, zijn op zoek en die jongen komt uit Utrecht. Wanneer je een transfersom krijgt die de afschrijvingskosten dekt: lozen.

Kan me voorstellen dat er vanuit de woestijn voor die jongen ook interesse zou kunnen zijn...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jul 17, 2011 7:21 pm

Waarom zou utrecht wel betalen wat Vitesse niet wil betalen?
Vitesse was toch de club met het geld?

Hij zit natuurlijk prima bij Ajax voor dat salaris. Dat gaat hij niet zomaar weggooien.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 18, 2011 8:01 pm

Staat volgens VI in belangstelling van Kayserispor. Is dat niet de club van Shota? :ajaxscarf.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 8:10 am

:eusa_pray.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr aug 19, 2011 8:38 am

Staat volgens VI in belangstelling van Kayserispor. Is dat niet de club van Shota?
Al is het de familie "Bin-Laden". Aan een dure tribuneklant heeft Ajax niets.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 29, 2011 2:55 pm

AT5:
maandag 29 augustus 2011 15:37

Aissati onbereikbaar voor zaakwaarnemer

De relatie tussen Ajacied Ismaïl Aissati en zijn zaakwaarnemer Rodger Linse staat onder druk. De 23-jarige linkspoot heeft nauwelijks nog contact met zijn zaakwaarnemer.

Dat laat Linse aan AT5 weten. En dat is heel vreemd, want Aissati heeft nog tot woensdag (de deadline van de transfermarkt) de kans om zijn voetbalcarrière een nieuwe impuls te geven.

Dit seizoen traint Aissati bij Jong Ajax. In Amsterdam staat hij nog tot volgend jaar onder contract maar de kans op speeltijd in Ajax 1 is nihil. Linse heeft voor de linskpoot aanbiedingen van clubs uit binnen- en buitenland op zak. Maar Aissati laat niks van zich horen. Zijn zaakwaarnemer is stomverbaasd en begrijpt er niks van.

Met de naderende sluiting van de fransfermarkt is het belangrijk dat Aissati een besluit gaat nemen over zijn toekomst. Clubs uit Spanje en Nederland hebben concrete interesse in Aissati. De linkspoot was niet voor commentaar bereikbaar. Hij is op dit moment in Marokko voor interland met het nationale elftal.

Vorig seizoen speelde Aissati op huurbasis voor Vitesse. Daar speelde hij 29 wedstrijden. Vitesse wilde hem kopen, maar Aissati ging niet akkoord met de voorgestelde clausules.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2011 7:20 pm

Ik denk dat ik het wel snap: Aissati weet dat z'n Ajax-contract wel eens z'n laatste vetpot zal kunnen zijn. Dus waarom zou hij nú weg willen?

Als ik z'n zaakwaarnemer zou zijn, zou ik 'm adviseren: laat 31/8 verstrijken. Je hebt nog een jaar contract en een vet salaris. Vanaf 1/9 gaan we met Ajax om tafel om je contract te laten ontbinden. Goed voor jou en goed voor mij als zaakwaarnemer.

Dus ik geloof die Linse niet helemaal. :smallgrin.gif: Na 1/9 is Aissati voor hem interessanter dan nu, want Ajax zal nog een transfersom willen zien. Die transfer naar Vitesse ging niet zomaar ineens niet door.

jabu

Ismail Aissati

Bericht door jabu » ma aug 29, 2011 11:06 pm

Waarom is Aissati eigenlijk niet bruikbaar als back-up van Eriksen?

Fregge

Bericht door Fregge » wo aug 31, 2011 9:26 pm

Ismaïl Aissati
(22:10) Ajax lijkt Ismaïl Aissati misschien toch nog voor de transfer deadline kwijt te gaan raken. De middenvelder schijnt volgens radio 1 in onderhandeling te zijn met een nog onbekende Turkse club. Vermoedelijk gaat het om Kayserispor.
Voor wat het waard is.

http://www.ajaxinside.nl/items/lees/735 ... 1-augustus

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 9:30 pm

Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat Vitesse er niet met deze jongen is uitgekomen... hij pastte daar prima. Bij Ajax rot hij weg.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo aug 31, 2011 9:48 pm

ach geld maakt een hoop goed :hypocrite.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 9:51 pm

Dat is er bij Vistas toch zat?? Ze hebben nu een aantal andere kanonnen binnengehaald.

Maar serieus... ik snap Aisatti ook niet. Die jongen is nog jong... die kan zich toch beter in de kijker spelen bij Vitesse dan een beetje weg lopen prutten bij jong Ajax?

Aan de andere kant... ik zit ook liever bij Ajax 2 voor veel geld dan bij Vitesse die probeert uit mij een slaatje te slaan... want dat wat Vitesse Aisatti bood was natuurlijk te gek voor woorden.

vind het alleen jammer voor zo'n jongen... vind het voor een gemiddelde middenmood een prima speler.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 01, 2011 6:19 am

Wat bood Vitas dan?
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » do sep 01, 2011 6:37 am

Volgens mij waren ze rond, maar weigerde Aissati akkoord te gaan met een belachelijke hoge afkoopsom in zijn contract
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 01, 2011 7:06 am

LucaS schreef:Volgens mij waren ze rond, maar weigerde Aissati akkoord te gaan met een belachelijke hoge afkoopsom in zijn contract
Klopt. Salaris bleef hetzelfde en met Ajax was Vitesse eruit. Aissati wilde een 'lage transfersom in zijn contract' en die werd geweigerd door Vitesse.

Zuidema

Bericht door Zuidema » do sep 01, 2011 7:57 am

Ajaciedjuh schreef:
LucaS schreef:Volgens mij waren ze rond, maar weigerde Aissati akkoord te gaan met een belachelijke hoge afkoopsom in zijn contract
Klopt. Salaris bleef hetzelfde en met Ajax was Vitesse eruit. Aissati wilde een 'lage transfersom in zijn contract' en die werd geweigerd door Vitesse.
12M wilde Vitesse toch als transfersom in zijn contract? Als dat waar is, kan ik me levendig voorstellen dat Aissati daar niet mee akkoord ging. Totaal niet marktconform.

joey
Erelid

Bericht door joey » do sep 01, 2011 9:30 am

Nog zo'n eigenwijze... tv. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie