Hij kijkt ook altijd alsof er een banaan in z'n reet zit. Dat kan ik nu wel zeggen toch?

Moderator: mods
Wacht maar af dit seizoen of HTC in december op de bank zit , thuis of in de Arena, ik gok thuis.Perez was in mijn ogen en veel ajaxsupporters een prima voetballer.Is toen niet voor niets gehaald en met verlies door verkocht. Let maar op dit heeft nog een staartjeDaniel_vT schreef:Gast, even ingaande op je sig. Wie heeft Perez weggestuurt? Niemand.LouisXIV & co schreef:Henk is de storende factor.Thomas schreef:Eens met Joey. Ik ben blij dat hij weg is. Vanwege de ontstane situatie kon Ajax niets meer met die jongen. Een storende factor.
Yup. Ajax blij, Perez blij, PSV blij. Mooi toch. Bij PSV heeft Perez perspectief, dat was bij Ajax niet het geval. Al denk ik dat Ajax PSV een directe versterking in de schoot werpt, hetgeen me niet de bedoeling lijkt...joey schreef: Verder is het mooi dat we van het probleem af zijn, want wiens schuld het ook was, een langer verblijf van Perez bij Ajax kon alleen maar tot problemen leiden.
Perez.“Ik wil meehelpen om PSV opnieuw kampioen te maken én een goed figuur te slaan in de Champions League. Dat toernooi heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn afweging om voor PSV te kiezen”
Mwah, vind ik een beetje overdreven. Perez heeft jarenlang bij AZ minstens hetzelfde niveau gehaald als bij Ajax zonder dat een topclub belangstelling voor hem had. Het lijkt wel of hij inmiddels een cultfiguur geworden is. Zal wel zijn omdat de altijd dwarse Ajax-supporters zo iemand nodig hebben.wimpey schreef:Al denk ik dat Ajax PSV een directe versterking in de schoot werpt, hetgeen me niet de bedoeling lijkt...