Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mei 11, 2007 7:37 pm

Vind je dat verrassend dan?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 7:55 pm

Neuh, maar een bedrag in de richting van 20 miljoen vind ik belachelijk.

Arwin

Bericht door Arwin » vr mei 11, 2007 9:30 pm

Als Heerenveen nu weer Alves voor boven de 15 miljoen euro kunnen verkopen zijn ze straks rijker dan Feyenoord en PSV bij elkaar. Huntelaar, Samaras, Alves = 30 miljoen euro?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 10:06 pm

El Mundo Deportivo meldt dat het gesprek dat Van Geel met de leiding van Barcelona zou hebben in de komende dagen zal plaatsvinden. Ajax zou (zoals eerder gemeld) belangstelling hebben voor Motta, Giovanni dos Santos en Ezquerra, maar naar het schijnt is alleen Ezquerra een serieuze optie. Voor Motta is belangstelling van o.a. Arsenal en Giovanni dos Santos zou volgend seizoen bij de selectie van Barcelona komen. Van Geel zou ook met Barcelona praten over Krkic.
Natuurlijk worden er ook namen genoemd van spelers die de omgekeerde weg zouden afleggen. Sneijder met name, maar ook KJH, Babel en Urby. Allemaal onzin, lijkt me.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » vr mei 11, 2007 10:07 pm

Die Ezquerra is toch een 31 jarige spits? Wat moeten we daar dan mee?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 10:10 pm

Opstellen?

Hij kan op alle posities in de voorhoede spelen, zeggen ze.

Arwin

Bericht door Arwin » vr mei 11, 2007 10:13 pm

joey schreef:Opstellen?

Hij kan op alle posities in de voorhoede spelen, zeggen ze.
De spits positie is wel de laatste positie waar ik Ajax een oude speler voor wil zien halen. Die Ezquerro is vast geen buitenspeler zoals wij graag zien, dus zou die voor de spits komen. Daar hebben we Huntelaar. Daar moet wel iemand achter komen, maar liever een jonge spits met toekomst.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 10:19 pm

Ik ken hem niet zo, jij wel?

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 11, 2007 11:20 pm

Het is een iets snellere versie van Perez
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 11:54 pm

Arwin schreef:Die Ezquerra is toch een 31 jarige spits? Wat moeten we daar dan mee?
De naam is Ezquerro, maar dat terzijde. :wink.gif:

Ik vind het zeker geen spits. Ik kan me goed vinden in de beoordeling van Rishi dat het een speler is die op Perez lijkt. Hij is wat kleiner, iets sneller, maar met iets minder scorend vermogen. Al met al heb ik liever Perez, maar ik hoef Ezquerro sowieso niet. Ook vanwege z'n leeftijd.

Opvallend dat Van Geel blijkbaar toch heeft gesproken over Krkic. Ik vind die jongen toch wel erg jong. Het huren van Dos Santos zou ik nog wel kunnen begrijpen, die lijkt er klaar voor. Maar Krkic komt echt net kijken.

Daniel

Bericht door Daniel » za mei 12, 2007 12:19 am

Ezquerro? Mwah.. Ik denk niet echt dat het een goede aankoop zou zijn. Is 31 en een zelfde soort spits (als ie als spits wordt neergezet) als Huntelaar van wat ik van hem gezien heb. Een goaltjes dief die niet eens zoveel goaltjes steelt per seizoen. Nee, laat maar zitten dan..

Over Alves, ten eerste Ajax kan geen 15 miljoen of meer op tafel leggen voor Alves. Alleen als Sneijder voor de jackpot wordt verkocht. Dan nog is het een gevaarlijke investering voor een 26-jarige spits die voorheen vrijwel onzichtbaar was en dit jaar opeens alles erin schiet. Nee, ik zie Alves liever nog een jaar of 3 bij Heerenveen voordat er een echt oordeel te vellen valt. Bovendien hebben we een soortgelijke spits in Huntelaar.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 12, 2007 12:21 am

Daniel_vT schreef:Ezquerro? Mwah.. Ik denk niet echt dat het een goede aankoop zou zijn. Is 31 en een zelfde soort spits als Huntelaar van wat ik van hem gezien heb. Een goaltjes dief die niet eens zoveel goaltjes steelt per seizoen. Nee, laat maar zitten dan.
:eusa_naughty.gif:

You better check yourself. :00001757.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » za mei 12, 2007 6:26 am

Die Izquierda is zeker een linksbuiten?
Thomas schreef:
Arwin schreef:Die Ezquerra is toch een 31 jarige spits? Wat moeten we daar dan mee?
De naam is Ezquerro, maar dat terzijde. :wink.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mei 12, 2007 3:42 pm

Ezquerro is een goede speler, maar geen topper ofzo en Delorge, Bakircioglu enzo is allemaal leuk en aardig, maar we gaan er niet op vooruit hoor. Wij willen ons toch versterken en verbeteren?? Dan ben ik niet onder de indruk van deze namen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jesse

Bericht door Jesse » za mei 12, 2007 3:42 pm

Om ons echt te versterken hebben we eerst geld nodig.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za mei 12, 2007 5:46 pm

No shit...

De Barca-connectie kan in zoverre wat worden, dat die talenten hetzelfde voor Ajax kunnen betekenen, als bijvoorbeeld Chelaseahuurling Alex voor PSV. De club heeft het de laatste jaren, eerlijk is eerlijk, goed gedaan in de CL en dat is mede (misschien wel grotendeels) op het conto van Alex te schrijven; gevolg: ver komen in Europa = meer inkomsten = meer kans op goede aankopen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 12, 2007 6:04 pm

Ik denk dat voor de meesten hier (inclusief ik zelf) geldt dat het probleem niet zozeer is dat we denken dat de Barcelona-connectie niet succesvol zal zijn, maar dat het meer om een principekwestie gaat.

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 12, 2007 6:29 pm

Mr. Ajax schreef:Ezquerro is een goede speler, maar geen topper ofzo en Delorge, Bakircioglu enzo is allemaal leuk en aardig, maar we gaan er niet op vooruit hoor. Wij willen ons toch versterken en verbeteren?? Dan ben ik niet onder de indruk van deze namen...
Bakircioglu legt uitstekende cijfers voor anders. Maar goed, als jij in Ned. een betere speler ziet rondlopen die betaalbaar is?

De kracht van MvG vond ik altijd dat ie voor een prikkie goede spelers op wist te halen waar mensen vantevoren geen verwachtingen van hadden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 12, 2007 6:32 pm

De speler hoeft toch niet per se uit Nederland te komen, of wel?

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 12, 2007 6:41 pm

Thomas schreef:De speler hoeft toch niet per se uit Nederland te komen, of wel?
Ow..

De AT'ers zijn net zo veranderlijk als het weer.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 12, 2007 6:43 pm

Ik weet niet over wie je het hebt, maar in ieder geval niet over mij, neem ik aan. Je hebt mij in ieder geval niet horen zeggen dat ik alleen maar (of het liefst) spelers uit de Nederlandse competitie bij Ajax wil zien.

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 12, 2007 6:44 pm

Thomas schreef:Ik weet niet over wie je het hebt, maar in ieder geval niet over mij, neem ik aan. Je hebt mij in ieder geval niet horen zeggen dat ik alleen maar (of het liefst) spelers uit de Nederlandse competitie bij Ajax wil zien.
Nou, nou...

Het was wel de algehele tendens hier toch?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 12, 2007 6:48 pm

Ik heb geen idee. AT is niet bepaald een groep mensen die het hier de hele dag met elkaar eens loopt te zijn. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Er zijn maar bar weinig spelers uit de Nederlandse competitie die ik graag bij Ajax zou zien. Gelukkig ben ik er tegenwoordig van overtuigd dat Ajax niet zo snel een overdreven dure speler uit de Eredivisie zal halen. Dat valt dan weer mee. Maar de koopjes hoeven van mij dus echt niet uit Nederland te komen hoor. Dat geldt ook voor het aantal
Nederlanders in het eerste. Het is zeker een mooie bijkomstigheid, maar het is voor mij geen must. Als ze maar goed kunnen voetballen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 12, 2007 6:51 pm

Thomas schreef:Er zijn maar bar weinig spelers uit de Nederlandse competitie die ik graag bij Ajax zou zien..
Ik ook niet hoor, er zijn trouwens ook weinig spelers bij AJAX geslaagd die van subtoppers kwamen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 13, 2007 5:45 am

goodfella schreef:
Thomas schreef:Ik weet niet over wie je het hebt, maar in ieder geval niet over mij, neem ik aan. Je hebt mij in ieder geval niet horen zeggen dat ik alleen maar (of het liefst) spelers uit de Nederlandse competitie bij Ajax wil zien.
Nou, nou...

Het was wel de algehele tendens hier toch?

Geen idee waar je het over hebt, ik heb er niets van gemerkt in ieder geval...

En verder is Bakircioglu een leuke speler voor de eredivisie, maar ik zie hem in de Champions League bijvoorbeeld niks klaar spelen tegen de top van Europa. En daar moet de lat liggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie