Perez
Moderator: mods
Dat weten we niet. Niemand weet er het fijne van.
Ze zeggen ook dat andere spelers zich aan Perez ergerden, maar wat daarvan waar is. (Wel vraag ik me met terugwerkende kracht af waarom AZ hem zo gemakkelijk liet gaan. AZ wil eigenlijk nooit goede spelers aan Ajax verkopen.)
Ze zeggen ook dat andere spelers zich aan Perez ergerden, maar wat daarvan waar is. (Wel vraag ik me met terugwerkende kracht af waarom AZ hem zo gemakkelijk liet gaan. AZ wil eigenlijk nooit goede spelers aan Ajax verkopen.)
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens het AD is er er ook een principe akkoord over Babel en ook de Mul en Perez weg. Hopelijk blijft het hierbij.... en komt er snel wat terug ervoor..., want ik begin het nu toch wel somber in te zienAlexander schreef:En zo raken we weer een belangrijke voetballer kwijt die garant stond voor een hele hoop goals. Ga door Henk, ga door!!!!

Weer op zoek naar een Interim coach..
Spitsen van Ajax zijn in trek; Rosales, Charisteas en Rosenberg vormden begin vorig seizoen de aanval; ze zijn vertrokken.
Dit seizoen De Mul - KJH - Babel/Perez, drie van de vier zijn al weer vertrokken.
Na het voor 9 miljoen aantrekken van KJH is er 30 à 35 miljoen binnen gekomen. Geld genoeg, nu nog spelers die Ajax beter maken
Dit seizoen De Mul - KJH - Babel/Perez, drie van de vier zijn al weer vertrokken.
Na het voor 9 miljoen aantrekken van KJH is er 30 à 35 miljoen binnen gekomen. Geld genoeg, nu nog spelers die Ajax beter maken

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Giacomo Puccini
Jammer maar zat eraan te komen. Vond het een sympathieke vent en iemand die ik graag had zien slagen bij Ajax maar het mocht niet zo zijn. Hopelijk flopt hij nu bij PSV en wordt het een splijtzwam, een cynisch gezwel die een hardnekkig einde maakt aan de gemoedelijkheid in het Eindhovense. Een uitgekoste kankerdeen die saboterend zijn miljoenen blijft opstrijken en nooit meer meewerkt aan een transfer.
Ajax!
Je bedoelt dat hij vooral zichzelf moet blijven?Giacomo Puccini schreef:Hopelijk flopt hij nu bij PSV en wordt het een splijtzwam, een cynisch gezwel die een hardnekkig einde maakt aan de gemoedelijkheid in het Eindhovense. Een uitgekoste kankerdeen die saboterend zijn miljoenen blijft opstrijken en nooit meer meewerkt aan een transfer.

(Voor Mr. Ajax en anderen, dit is een GRAP.

Het stinkt aan alle kanten!