X'C X'C X'CDe Dominee schreef:Die heeft net tot 2011 bijgetekend. Kansarme zaak derhalve.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens de Daily Mirror zou TH een deel van Edgars salaris betalen.Jöhnk schreef:Ben toch benieuwd hoe Ajax en Spurs dit gaan oplossen.
Spurs wil natuurlijk dolgraag van Davids af, maar heeft geen zin om salaris bij te leggen voor een speler die niet meer onder contract staat. En Davids wil waarschijnlijk niets inleveren van zijn 50.000 pond per week.
Als Ajax daarvoor op moet draaien zou ik ervoor passen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, dat gerucht meldde ik al:joey schreef:Volgens de Daily Mirror zou TH een deel van Edgars salaris betalen.
Davids is rond met Ajax. Maar Tottenham schijnt hem te compenseren en daarom een transfersom te verlangen.
Hadden we kunnen weten. Davids doet niet aan inleveren. :sad:
Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:
Davids is al lang over zijn top heen. Op zich zou dat wel een reden kunnen zijn dat hij bij Ajax past.
Nu is het alleen wachten op het gezeur van Henkie dat hij een coachende middenvelder wilde, maar genoegen moest nemen met Davids X'C
Davids is al lang over zijn top heen. Op zich zou dat wel een reden kunnen zijn dat hij bij Ajax past.
Nu is het alleen wachten op het gezeur van Henkie dat hij een coachende middenvelder wilde, maar genoegen moest nemen met Davids X'C
Ik heb geen idee hoe Davids er voor staat. Als hij er nog echt 100% voor wil gaan lijkt het mij dat hij, in ieder geval in Nederland, toch wel een aanwinst moet zijn. Edgar kan een moeilijke jongen zijn maar als hij het naar zijn zin heeft en een doel wil bereiken kan hij denk ik nog altijd goud waard zijn.
Maar goed, eerst maar eens zien of de clubs er uitkomen.
Maar goed, eerst maar eens zien of de clubs er uitkomen.
-
- AT Toto winner 15/16
Heb jij hem vaak bij de Spurs zien voetballen? Tsja, hij zal inderdaad over zijn top heen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet zeer waardevol kan worden voor Ajax. Ik had mijn bedenkingen ook bij Stam, maar als je die bezig ziet. :worshippy:Harm schreef:Davids is al lang over zijn top heen. Op zich zou dat wel een reden kunnen zijn dat hij bij Ajax past.
Dat betwijfel ik sowieso, maar ik vind het wel grappig hoe hier wordt gedaan alsof je aan absolute topper moet zijn om een grote toegevoegde waarde te hebben voor Ajax (of voor PSV, wat dat betreft).Harm schreef:Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:
Als ie dan maar net zo over de top is als Stam ..Harm schreef:Ik hoop zo dat hij komt... Dat levert een leuk bergje rode kaarten op met die nieuwe regels... :cheer:
Blij met de punten ...
Op PN mochten we lezen dat Stam er niets meer van kon. :eusa_liar:Harm schreef:Hebben we het over de Stam die er voor heeft gezorgd dat Ajax de CL gaat winnen?
Het is een gok. Niet geschoten, altijd mis. Met routiniers weet je nooit of ze het nog kunnen opbrengen. Maar wat zegt het, Kluivert is drie jaar jonger en die presteert niets... :X
Het stinkt aan alle kanten!