Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Cruijff » do dec 08, 2011 6:41 pm

Alexander schreef:
Justin schreef:
Alexander schreef:Bij het shirtje ruilen in de rust met Benzema?

Lachwekkend als er iemand met zo een ruststand bezig is met het ruilen van een shirtje.
Ik las dat het voor een vriend van hem was. Of dit het veel logischer maakt, weet ik niet.
Dan ben je lekker serieus met je vak bezig.
Lees dit nu pas: ja het viel me ook op gister, bah. Vervelend dat Van der Wiel altijd zoveel tijd investeert in het paaien vriendjes. Zie hem altijd alles voor iedereen betalen als je hem tegenkomt op stap met jongens van Kleine Viezerik tot drugsdealertjes op het Mercatorplein, in Osdorp en in de Bijlmer. Hen paaien vindt ie belangrijk dan in zijn voetbalcarrière investeren.

Ik heb alle CL wedstrijden opgelet welke Ajacieden er shirtje ruilden, na Lyon thuis alleen Vertonghen en Eriksen. Bij de 2 wedstrijden tegen Zagreb bij elkaar opgeteld 3 spelers. Het tekent Van der Wiel dat hij bij een wedstrijd tegen Real Madrid bezig is met het regelen van een shirtje. Als je als voetballer echt een liefhebber bent ruil je juist ook als je tegen FK Borac of pak hem beet Dukla Banska Bystrica speelt van shirt. Gaaf toch om die tenues 25 jaar later op zolder weer tegen te komen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door 999 » za dec 17, 2011 8:59 am

Van der Wiel rekent op droomtransfer
VLAK BIJ VALENCIA

AMSTERDAM – Gregory van der Wiel (23) is weer een stap dichter bij zijn droomtransfer naar Valencia. Op het moment dat de Ajaxrechtsback gisteren in de opblaashal van de Amsterdamse club trainde, pikte zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani in het Krasnapolsky hotel de vicepresident van Valencia – Javier Gomez – op. Die legde in de Amsterdam ArenA een bod neer dat dicht in de buurt kwam van de vraagprijs van financieel directeur Jeroen Slop en technisch directeur ad interim Danny Blind. De verwachting is dat de deal na de feestdagen wordt afgerond.

„Danny zei: ‘Je bent een eigenjeugdspeler met nog maar een contract voor één jaar. Als Valencia de club is waar je naartoe wilt, komt het goed’. Daar houd ik hem aan”, haalde Van der Wiel lachend maar met een serieuze ondertoon een eerder gesprek met Blind aan. „Nu is er maar één club die telt: Ajax. En tot het einde van het seizoen zal ik echt 110 procent geven. Dat ben ik iedereen die mij zoveel moois heeft gegeven – de trainers, mijn medespelers, de fans en alle andere mensen binnen Ajax – gewoon verplicht”, zegt de international. Maar na zes seizoenen en 120 competitiewedstrijden in Ajax 1 is de WK-finalist komende zomer toe aan een nieuwe uitdaging. „Dat heb ik ook aangegeven”, aldus Van der Wiel, die dolgraag naar de sinaasappelstad wil.

„Het totale plaatje Valencia klopt gewoon”, vindt de speler, die tijdens het WK in 2010 nog werd begeerd door Bayern München. „De Primera Division past van alle internationale topcompetities het beste bij mijn spel en Valencia is na Barcelona en Real Madrid de grootste Spaanse club, met veel ambities. De stad, het weer, het leven: ideaal. Ik ben een jongen die zich happy moet voelen. Als het privé goed zit, komen de prestaties vanzelf. Ik zal daar nog meer opleven.”

En de directie van Valencia terugbetalen. „De club heeft me echt een heel goed gevoel gegeven, duidelijk gemaakt me écht te willen hebben. Ze spreken het uit en handelen daarnaar. Ik heb na dit seizoen nog maar een contract voor één jaar. Toch willen ze ongelooflijk veel geld voor me betalen. En afgelopen zomer ging de transfer niet door, maar haalden ze geen andere rechtsback. Een teken dat ik hun absolute nummer één ben. Ze vinden mij geschikt voor Spanje. Valencia speelt verzorgd voetbal, met vaak opkomende backs.”

Zodra beide clubs een akkoord bereiken, wil Valencia Van der Wiel voor vijf jaar vastleggen. De ingangsdatum van zijn contract zal 1 juli 2012 zijn. Een overgang in de komende wintertransferperiode sluit hij uit. „Ik wil na het seizoen, omdat ik mijn periode bij Ajax in stijl wil afsluiten en het praktischer is. Dan kan ik de tijd nemen om een huis te zoeken en de taal te leren. En ook met het oog op het Nederlands elftal en het EK is het beter. De bondscoach wil dat de internationals spelen bij hun club. Bij Ajax is dat redelijk zeker, in Valencia moet ik me misschien aanpassen.”

Als het niet doorgaat? „Daar heb ik niet over nagedacht en wil ik niet over nadenken. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Een vertrek is ook in het belang van Ajax. Ik wil dat de club aan me verdient en dus is een verkoop voor iedereen het beste.”
De Telegraaf

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Toppie » za dec 17, 2011 10:03 am

Gezien zijn voetbal prestaties de laatste 2 jaar en je alle recensies nog eens terug kan lezen, missen we weinig aan deze jongen. Alleen is Ajax kampioen prutsers er voor in de plaats te halen of te zetten.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » za dec 17, 2011 10:19 am

Prachtige club!
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door GangstaRiB » za dec 17, 2011 12:52 pm

Toppie schreef:Gezien zijn voetbal prestaties de laatste 2 jaar en je alle recensies nog eens terug kan lezen, missen we weinig aan deze jongen. Alleen is Ajax kampioen prutsers er voor in de plaats te halen of te zetten.
Tsja.. ik heb het vaker gezegd: we gaan em missen. Verdedigend voldoende, aanvallend uitmuntend. Maakt een hoop goals voor een back, is bijna nooit geblesseerd. Topper.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » za dec 17, 2011 1:17 pm

Mee eens.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Toppie » zo dec 18, 2011 4:31 pm

Tsja.. ik heb het vaker gezegd: we gaan em missen. Verdedigend voldoende, aanvallend uitmuntend. Maakt een hoop goals voor een back, is bijna nooit geblesseerd. Topper.[/quote]

Hoop goals voor een back :confused.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jinne » zo dec 18, 2011 6:09 pm

Toppie schreef:Tsja.. ik heb het vaker gezegd: we gaan em missen. Verdedigend voldoende, aanvallend uitmuntend. Maakt een hoop goals voor een back, is bijna nooit geblesseerd. Topper.
Hoop goals voor een back :confused.gif:[/quote]
In eerste seizoen onder Jol maakte hij ze wel makkelijk.

Ik las ergens dat Valencia hem nog wel de rest van het seizoen aan ons wil verhuren als ze hem van de winter halen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » zo dec 18, 2011 7:30 pm

Kans is meer dan 80% dat hij vertrekt in de winterstop.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 18, 2011 7:46 pm

Alexander schreef:Kans is meer dan 80% dat hij vertrekt in de winterstop.
?
Het gaat toch om een zomertransfer volgens Ajax, Valencia en Gregory zelf.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Scherrer » zo dec 18, 2011 7:48 pm

Alexander schreef:Kans is meer dan 80% dat hij vertrekt in de winterstop.
In een package-deal met Chivu en Nedved, toch?
***

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » zo dec 18, 2011 7:49 pm

Scherrer, als je niks nuttigs te melden hebt, is het misschien verstandiger om gewoon niks te zeggen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 18, 2011 7:54 pm

Alexander schreef:Scherrer, als je niks nuttigs te melden hebt, is het misschien verstandiger om gewoon niks te zeggen.
Maar waarom jouw statement van 80%?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jesse » zo dec 18, 2011 8:22 pm

Hij heeft er een wiskundig model op losgelaten. :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » zo dec 18, 2011 10:12 pm

De kans is 50% dat hij weggaat in de winter. Hij gaat wel óf hij gaat niet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door mattie » ma jan 30, 2012 1:08 am

Hamstring.. Ik zou bijna denken hij wilt niet meer en zegt dat hij last heeft...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Gregory van der Wiel

Bericht door jabu » ma jan 30, 2012 7:47 am

Want spierblessure en de medische staf van Ajax is een niet voor te stellen combinatie?

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » ma jan 30, 2012 8:02 am

Natuurlijk niét :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jinne » wo feb 01, 2012 6:00 pm

Wanneer is gregory weer speelklaar? Op zijn twitterpagina zie ik namelijk dat ie nu in Valencia zit. Dus dan hoeven we hem zondag ook niet te verwachten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door LucaS » wo feb 01, 2012 6:05 pm

Contract tekenen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door ferry » wo feb 01, 2012 6:35 pm

Valencia - Barca kijken?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Michael_B » wo feb 01, 2012 6:43 pm

Volgens zijn tweet idd Valencia - Barca kijken.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » wo feb 01, 2012 7:47 pm

Goed dat hij zo professioneel bezig is om fit te worden.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » do feb 02, 2012 1:50 am

Zover mogelijk wegblijven van de huidige medische staf is juist prima..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do feb 02, 2012 10:01 am

:smallgrin.gif:

Wat mij betreft mag hij doen wat hij wil in zijn vrije tijd. Als hij naar Valencia-Barca gaat, moet hij dat doen.
Dat doen zoveel spelers, maar die twitteren dat niet.

Plaats reactie