Veil is toch met een lange 'ij'?Jöhnk schreef:Sport.beAjax wil Mbark Boussoufa
Mbark Boussoufa staat in de belangstelling van Ajax(nederland) en Atlethic de Bilbao (spanje)
Ajax zou naar verluidt al contact opgenomen hebben met Anderlecht. Woensdag was er ook een delegatie van ajax op Anderlecht aanwezig. Het is vooralsnog de vraag of Boussoufa zelf al na een jaar Anderlecht alweer wilt vertrekken. Ajax heeft naar verluidt 4,5 miljoen veil voor de speler.
Boussoufa zelf wou donderdag nog geen commentaar kwijt over een eventuele transfer. De titel halen met Anderlecht is nu eerste prioriteit.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Je schijnt daarover met Chelsea hele goede afspraken te kunnen maken.
Het lijkt mij ook niet haalbaar. Aan de andere kant zou je het wel moeten proberen. Die jongen zou een absolute versterking zijn op een plek die na het vertrek van Grygera onderbezet zal zijn. Natuurlijk komt V.d.Wiel er aan maar daar kunnen we nog niet een heel jaar op rekenen en Stam stopt er over een jaar mee.
Als hij bereid is om financieel in te leveren zodat hij weer wekelijks kan spelen ben je niet kansloos. Mourinho is volgens mij niet zo tevreden over hem dus wellicht kun je dan zaken doen. Ik weet het, de kans is klein maar even informeren kan nooit kwaad.

Het lijkt mij ook niet haalbaar. Aan de andere kant zou je het wel moeten proberen. Die jongen zou een absolute versterking zijn op een plek die na het vertrek van Grygera onderbezet zal zijn. Natuurlijk komt V.d.Wiel er aan maar daar kunnen we nog niet een heel jaar op rekenen en Stam stopt er over een jaar mee.
Als hij bereid is om financieel in te leveren zodat hij weer wekelijks kan spelen ben je niet kansloos. Mourinho is volgens mij niet zo tevreden over hem dus wellicht kun je dan zaken doen. Ik weet het, de kans is klein maar even informeren kan nooit kwaad.
Maar dit soort posts horen toch niet in deze topic? Er is niet eens een bron aan gekoppeld, maar één of ander vaag onderbuikgevoel. Dat is toch geen onbetrouwbaar transfernieuws?robiono schreef:Ik hoop nog steeds dat Boulahrouz naar Ajax komt. Ergens krijg ik ook het gevoel dat ze met hem bezig zijn. Waarom weet ik niet....
- SylvievdVaart
-
-
-
-
Moet hij minimaal 3 jaar verplicht in Engeland blijven voordat hij naar een andere club in het buitenland mag verkassen?Jack Reynolds schreef:Ik denk dat Ooijer sowieso niet komt. Zolang zit hij nog niet in Engeland.

Het is dan ook niet al te moeilijk om het slechter te dan Ogararu te doen...Bertje schreef:Hij is nu geblesseerd en eerder bakte hij er niets van. Ik zou wel een balletje opgooien. De perfecte rechtsback voor ons.
Laatst gewijzigd door Raymond op di mei 08, 2007 1:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Ik weet wat hij kan. Hoe oud is hij? 34? Dan weet je heus wel wat hij kan, hoor. Op het WK was hij nog uitstekend.Jack Reynolds schreef:Hij bakte er niks van bij Blackburn Rovers. Lijkt me niet echt een plus-punt als je hem wilt halen.Bertje schreef:Hij is nu geblesseerd en eerder bakte hij er niets van. Ik zou wel een balletje opgooien. De perfecte rechtsback voor ons.
-