De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Toppie

Bericht door Toppie » za jan 05, 2008 5:12 pm

Thomas schreef:Natuurlijk is het moeilijker geworden, maar moeilijk is iets heel anders dan onmogelijk.

Wacht maar na deze zomer , dan zal het nog moeilijker worden. Met veel geld ben je er dus niet , of dat Mvg is of Hiddink, iedereen krijgt het zelfde te horen bij interesse van een goede speler.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 5:12 pm

Maarten127 schreef:Wel als je geen idee hebt wat van Geel gedaan heeft om de juiste spelers aan te trekken.. en zolang niemand hier mij kan aangeven welke clubs of spelers er wel of niet benadert zijn dan was het toch 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' (dit geldt niet voor BZ, want die heeft het rapport van die commissie gelezen)
Maar jij gelooft dus dat er geen haalbare, betere voetballer dan Perez op deze wereld rondloopt? Ik weet inderdaad niet wat MvG allemaal doet en heeft gedaan (dan zou ik dus nooit kritiek op hem mogen hebben?), maar ik weet wel dat hij vijf maanden de tijd heeft gehad om een capabele vervanger voor Sneijder te zoeken. Dat dat niet is gelukt noem ik falen. Ongeacht welke spelers hij allemaal heeft bezocht. Je gaat me namelijk niet vertellen dat ze allemaal niet wilden, konden, of onbetaalbaar waren.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 5:17 pm

Als het moeilijker wordt moet je juist inventiever zijn.. MvG huppelt maar wat rond in een hele kleine markt, dwz eredivisie, ex-eredivisie of aankoopjes a la Luque. Zorg dat je in Afrika, Zuid-Amerika, Scandinavie om zo eens wat te noemen wat beter voor de dag komt.

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 5:30 pm

Jesse schreef:
Maarten127 schreef:Wel als je geen idee hebt wat van Geel gedaan heeft om de juiste spelers aan te trekken.. en zolang niemand hier mij kan aangeven welke clubs of spelers er wel of niet benadert zijn dan was het toch 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' (dit geldt niet voor BZ, want die heeft het rapport van die commissie gelezen)
Maar jij gelooft dus dat er geen haalbare, betere voetballer dan Perez op deze wereld rondloopt? Ik weet inderdaad niet wat MvG allemaal doet en heeft gedaan (dan zou ik dus nooit kritiek op hem mogen hebben?), maar ik weet wel dat hij vijf maanden de tijd heeft gehad om een capabele vervanger voor Sneijder te zoeken. Dat dat niet is gelukt noem ik falen. Ongeacht welke spelers hij allemaal heeft bezocht. Je gaat me namelijk niet vertellen dat ze allemaal niet wilden, konden, of onbetaalbaar waren.
Ik ga jou niets vertellen.. ga jij me wél vertellen dat het tegenovergestelde het geval is? Ga je het ook nog onderbouwen met prijskaartjes? En inderdaad verklaringen dat deze spelers ook trek hebben om in Nederland te voetballen? Ik ben benieuwd...

Daniel

Bericht door Daniel » za jan 05, 2008 5:30 pm

brigade zuid schreef:Als het moeilijker wordt moet je juist inventiever zijn.. MvG huppelt maar wat rond in een hele kleine markt, dwz eredivisie, ex-eredivisie of aankoopjes a la Luque. Zorg dat je in Afrika, Zuid-Amerika, Scandinavie om zo eens wat te noemen wat beter voor de dag komt.
En daar is Van Geel de juiste man niet voor denk ik, daar heeft ie het netwerk niet voor..
Laatst gewijzigd door Daniel op za jan 05, 2008 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 05, 2008 5:30 pm

Maarten127 schreef: Het punt is dat ik het lachwekkend vind dat er hier nogal een groep rond lijkt te lopen die een kutdag lijkt te hebben als ze een dagje niemand van Ajax de huid kunnen vol schelden
Dat geldt dan in elk geval niet voor mij. Ik was blij met de komst van MVG en verwachtte veel van hem. Nu moet ik met pijn in mijn hart vaststellen dat hij vooralsnog niet tot stand heeft weten te brengen waar ik op had gehoopt. Zuur, maar de waarheid moet gezegd worden. :00001595.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 5:45 pm

Maarten127 schreef:Ik ga jou niets vertellen.. ga jij me wél vertellen dat het tegenovergestelde het geval is? Ga je het ook nog onderbouwen met prijskaartjes? En inderdaad verklaringen dat deze spelers ook trek hebben om in Nederland te voetballen? Ik ben benieuwd...
Natuurlijk is het tegenovergestelde het geval. Je ziet toch zoveel clubs jonge, betaalbare spelers halen? Waarom lukt het van Geel en Ajax dan niet? Tijd en geld genoeg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 5:46 pm

brigade zuid schreef:Als het moeilijker wordt moet je juist inventiever zijn.. MvG huppelt maar wat rond in een hele kleine markt, dwz eredivisie, ex-eredivisie of aankoopjes a la Luque. Zorg dat je in Afrika, Zuid-Amerika, Scandinavie om zo eens wat te noemen wat beter voor de dag komt.
Dat denk je, maar IS het ook zo?

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jan 05, 2008 6:41 pm

Als ik dan bedenk dat er in Alkmaar nog een man zit met nog minder ervaring qua netwerk e.d. en moet je eens kijken hoe inventief zij zijn.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 7:20 pm

je bedoelt die club die nu 9de staat en steeds achter het net vist? :biggrin.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jan 05, 2008 7:22 pm

Neefkens schreef:je bedoelt die club die nu 9de staat en steeds achter het net vist? :biggrin.gif:
helaas wel de team die al jarenlang regelmatig en vaak structural voetbal laat zien waar wij alleen maar van gedromen kunnen hebben, al 10 jaar lang.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 7:24 pm

Alleen daar ging het hier helemaal niet over.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jan 05, 2008 7:27 pm

Neefkens schreef:Alleen daar ging het hier helemaal niet over.
my bad, maar ik vind Brand(s?) zeker het niet slechter doen dan Van Geel.

het team is uitgebalanced, alleen was het een misser om Koevermans te wegdoen en voor talents te gaan.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 06, 2008 11:18 am

Maarten127 schreef:Natuurlijk we zijn supporters en kankeren is iets waar we goed in zijn.. maar is er al iemand bij Ajax die hier nog niet afgebrand is eigenlijk? De koffiejufrouw misschien..
Wacht maar tot Co terug is, die zal die juffrouw eens leren!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 06, 2008 11:27 am

joey schreef:Ahum, hoe komt het dan dat vroeger wel spelers van de buitencategorie uit de opleiding kwamen? Of was dat allemaal toeval? Waarom hadden we in de tachtiger/negentiger jaren achter elkaar aanvallers als Kieft, Van Basten, Bosman, Bergkamp en Kluivert en nu niemand?
Ja, dat is toeval. Overigens waren alleen van Batsen en Bergkamp buitencatagorie. Sneijder en van der Vaart doen echt niets onder voor de anderen die je noemt, integendeel zelfs

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 06, 2008 11:28 am

Poeh, Kluivert was ook buijtencategorie hoor. Qua puur talent dan.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 06, 2008 11:30 am

Ik heb niet zo'n goed zicht op zijn Barcelona jaren natuurlijk, maar ik vind Kluivert als je kijkt naar zijn prestaties, niet van het nivo van Basten/Bergkamp

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 06, 2008 12:57 pm

Dat is wat anders dan talent.

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 06, 2008 2:10 pm

Neefkens schreef:je bedoelt die club die nu 9de staat en steeds achter het net vist? :biggrin.gif:
Met slechts vijf verliespunten minder dan Ajax! De eerstvolgende wedstrijd is tegen AZ en met onze verdediging is dat verschil na zondag nog maar twee punten.

Koster was tevreden over het spel tegen Inter????????????/ Ajax had ook met 8-2 kunnen verliezen, met hetzelfde spel: twee ballen op het houtwerk en vier/vijf keer alleen voor de keeper. wat heeft Ajax daar tegenover gezet????

AZ speelt al een paar jaar beter voetbal dan Ajax!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 06, 2008 2:28 pm

En eindigt al die jaren toch achter Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 06, 2008 2:31 pm

Arthur schreef:En eindigt al die jaren toch achter Ajax.
En weet eigenlijk nooit te imponeren tegen Ajax. AZ is een hype.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 06, 2008 2:32 pm

Ik las een paar pagina's terug dat Ajax geen spelers voor 20 miljoen moet halen. Waarom niet dan vraag ik me af. Als zo een speler van een dusdanige kwaliteit is dat andere spelers zich aan hem zullen optrekken dan is dat toch alleen maar positief? Zo een speler hoeft dan ook niet veel meer te kosten voor andere clubs. Als je hem dan voor 25 verkoopt is dat toch ook perfect? Zolang je maar duidelijke afspraken maakt.

Ik ben het verder met zowel Voetske als Thomas eens in hun discussie. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat de scouting van Ajax echt een drama is maar aan de andere kant is het wel moeilijker geworden.

Martin van Geel faalt overigens keer op keer. Ik houd me hart vast voor komende zomer en ik denk ook niet dat we de komende 3 weken nog iets hoeven te verwachten. Ik ga er ieder geval niet van uit dat er nog iets goeds bijkomt.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 06, 2008 2:34 pm

Als zo'n speler van 20 miljoen zwaar geblesseerd raakt krijg je dat bedrag nooit meer terug. Je kunt gewoon niet een derde van je begroting gebruiken om één speler te halen, dat soort risico's zijn onverantwoord.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 06, 2008 2:39 pm

Het gaat niet om de transfersom maar om het salaris. Dure spelers willen veel verdienen.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo jan 06, 2008 3:33 pm

Arthur schreef:En eindigt al die jaren toch achter Ajax.
als success supporter is iemand beter af in Eindhoven.
voor Ajacieden er is toch meer belangrijk?

Plaats reactie