De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:53 pm

Neefkens schreef:
Voetske schreef:Mijn argumenten blijven staan dat in deze tijd, waar AJAX met 3 factoren moet concureren t.o.v. van de andere clubs in de toplanden, nl. Haalbaarheid kwa salaris, haalbaarheid kwa transfer som, en haalbaarheid kwa nivo competitie in principe altijd aan het korste eind zal trekken.Oja, en dan vergeet ik nog de dubieuze rol van sommige zaakwaarnemers.
Ik denk dat voetske hier precies aangeeft waarom het werk van MvG exponentieel veel moelijker is geworden de laatste jaren. Dat merkt ook AZ bijvoorbeeld. PSV redt het ook alleen maar vanwege de big russian brother.
Wat een onzin. De enige topper die PSV heeft gehaald door middel van Chelsea is Alex. Ik mag hopen dat men bij Ajax niet zo druk bezig is het met het zoeken van excuses voor het falende beleid als sommige mensen hier doen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jan 05, 2008 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:53 pm

Neefkens schreef:
Voetske schreef:Mijn argumenten blijven staan dat in deze tijd, waar AJAX met 3 factoren moet concureren t.o.v. van de andere clubs in de toplanden, nl. Haalbaarheid kwa salaris, haalbaarheid kwa transfer som, en haalbaarheid kwa nivo competitie in principe altijd aan het korste eind zal trekken.Oja, en dan vergeet ik nog de dubieuze rol van sommige zaakwaarnemers.
Ik denk dat voetske hier precies aangeeft waarom het werk van MvG exponentieel veel moelijker is geworden de laatste jaren. Dat merkt ook AZ bijvoorbeeld. PSV redt het ook alleen maar vanwege de big russian brother.
Ik heb geen kennis van zaken, dus mij moet je niet citeren ..
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 3:54 pm

Dat bepaal ik zelf wel. :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:54 pm

:blush.gif:
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 4:13 pm

Neefkens schreef:
Wat een onzin. En die vergelijking met AZ is al helemaal lachwekkend. Niemand die AZ kent in de wereld.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 4:33 pm

Kun je misschien ook nog aangeven waarom het onzin is?
Is het soms niet waar dan?

De situatie van AZ is alleen niet vergelijkbaar wat betreft naamsbekendheid, de andere factoren wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 4:36 pm

Omdat PSV slechts Alex als enige topper via Chelsea heeft gehaald. Farfan, Gomes, Reis en Fagner zijn op eigen houtje gehaald.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 4:37 pm

I was talking to BZ. :blush.gif:

Je weet wel: de man met de bronnen :ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door Anonymous op za jan 05, 2008 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 4:38 pm

Dus een antwoord van mij is niet goed genoeg? :hypocrite.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 4:39 pm

Je had mij al overtuigd van het PSV-verhaal. Nu vond ook BZ mijn verhaal weer onzin.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 4:40 pm

Omdat het nog steeds hetzelfde verhaal was. :wink.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 4:45 pm

Geinponem :ajaxsmiley.gif:

Maar het is toch zo dat de verschillen steeds groter worden, dat onze competitie achteruit holt? Dat heeft gewoon invloed op de interesse van spelers on hier te komen spelen. Farfan en Gomez zijn ook al weer van een tijdje geleden en daar staan veel mislukkingen tegenover bij PSV. Alleen die worden voor het gemak vergeten.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 4:45 pm

Neefkens schreef:Je had mij al overtuigd van het PSV-verhaal. Nu vond ook BZ mijn verhaal weer onzin.
Dat van die Russische oom is gewoon heel makkelijk... zo van wij als AJAX zouden het ook wel kunnen wat daar gebeurd.. maarja wij hebben geen Russische suikeroom he.. MvG is gewoon een prutser.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 4:47 pm

Maar wat is nu precies het punt, Maarten? Mogen we geen kritiek hebben? Mogen we niet zoveel kritiek hebben als we nu hebben? Mogen we geen kritiek op van Geel hebben omdat hij een zogenoemde vakman is en wij 'slechts' supporters? Wat is het precies?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 4:50 pm

Neefkens schreef:Geinponem :ajaxsmiley.gif:

Maar het is toch zo dat de verschillen steeds groter worden, dat onze competitie achteruit holt? Dat heeft gewoon invloed op de interesse van spelers on hier te komen spelen. Farfan en Gomez zijn ook al weer van een tijdje geleden en daar staan veel mislukkingen tegenover bij PSV. Alleen die worden voor het gemak vergeten.
De Nederlandse competitie is altijd al van een laag niveau geweest. Of kan jij je nog indrukwekkende Europese avonturen herinneren uit de laatste twintig jaar van een Nederlandse club, behoudens Ajax, AZ, Feyenoord en PSV?

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 4:52 pm

Jesse schreef:Maar wat is nu precies het punt, Maarten? Mogen we geen kritiek hebben? Mogen we niet zoveel kritiek hebben als we nu hebben? Mogen we geen kritiek op van Geel hebben omdat hij een zogenoemde vakman is en wij 'slechts' supporters? Wat is het precies?
Het punt is dat ik het lachwekkend vind dat er hier nogal een groep rond lijkt te lopen die een kutdag lijkt te hebben als ze een dagje niemand van Ajax de huid kunnen vol schelden

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 05, 2008 4:54 pm

Ach, jij hebt Perez en Trabelsi, wij Van Geel. :wink.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 4:54 pm

Naast die clubs niet, maar we wonnen wel Europacups en behoorden tot de besten in Europa. Dat bepaalt ook de naam van je club en van de competitie. En dat bepaalt weer de interesse van spelers om er te komen voetballen.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 4:55 pm

Maarten127 schreef:Het punt is dat ik het lachwekkend vind dat er hier nogal een groep rond lijkt te lopen die een kutdag lijkt te hebben als ze een dagje niemand van Ajax de huid kunnen vol schelden
Dat kan ik begrijpen. Maar vind jij het onterecht dat er nu kritiek begint te komen op van Geel?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 4:57 pm

Neefkens schreef:Naast die clubs niet, maar we wonnen wel Europacups en behoorden tot de besten in Europa. Dat bepaalt ook de naam van je club en van de competitie. En dat bepaalt weer de interesse van spelers om er te komen voetballen.
De Nederlandse competitie wint geen Europacups hoor. Dat deden PSV en vooral Ajax. Men ging echt niet opeens denken dat de Nederlandse competitie een van de beste in Europa was. PSV stond een paar jaar terug nog in de halve finale van de CL. En AZ in de halve finale Uefa Cup.

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 4:57 pm

Jesse schreef:
Maarten127 schreef:Het punt is dat ik het lachwekkend vind dat er hier nogal een groep rond lijkt te lopen die een kutdag lijkt te hebben als ze een dagje niemand van Ajax de huid kunnen vol schelden
Dat kan ik begrijpen. Maar vind jij het onterecht dat er nu kritiek begint te komen op van Geel?
Wel als je geen idee hebt wat van Geel gedaan heeft om de juiste spelers aan te trekken.. en zolang niemand hier mij kan aangeven welke clubs of spelers er wel of niet benadert zijn dan was het toch 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' (dit geldt niet voor BZ, want die heeft het rapport van die commissie gelezen)

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 5:00 pm

Thomas schreef:
Neefkens schreef:Naast die clubs niet, maar we wonnen wel Europacups en behoorden tot de besten in Europa. Dat bepaalt ook de naam van je club en van de competitie. En dat bepaalt weer de interesse van spelers om er te komen voetballen.
De Nederlandse competitie wint geen Europacups hoor. Dat deden PSV en vooral Ajax. Men ging echt niet opeens denken dat de Nederlandse competitie een van de beste in Europa was. PSV stond een paar jaar terug nog in de halve finale van de CL. En AZ in de halve finale Uefa Cup.
Als AJAX midden jaren 90 steeds bij de top zit, heeft dat echt wel uitstraling op de hele comp hoor. En zeker op AJAX zelf.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 5:02 pm

Vooral en alleen op Ajax zelf, denk ik. De manier waarop Ajax de competitie domineerde zei veel over de kracht van Ajax, maar ook juist over de zwakte van de competitie.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 5:06 pm

Vooral op AJAX, daar kunnen we het over eens worden. :ajaxsmiley.gif:
Maar dan is dat dus ook volgens jou een belangrijke negatieve factor waarom het moeilijker is geworden om spelers te halen. naast de financiële aspecten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 5:09 pm

Natuurlijk is het moeilijker geworden, maar moeilijk is iets heel anders dan onmogelijk.

Plaats reactie