Fontein mag je er in ieder geval op afrekenen.ASR_AFCA schreef:Niks kutseizoen, gewoon op een slof en een ouwe voetbalschoen worden we kampioen!
Daar reken ik HtC en oo MvG gewoon op af.
Maakt me geen moer verder uit wie er weggaat of komt.
Belofte maakt schuld!!
Wesley Sneijder
Moderator: mods
- LouisXIV & co
- LouisXIV & co
-
- AT Toto winner 15/16
HtC heeft zn lot ook aan dit seizoen opgehangen net als Fontein, al vind ik HtC wel een beetje zielig in deze situatie.Harm schreef:Fontein mag je er in ieder geval op afrekenen.ASR_AFCA schreef:Niks kutseizoen, gewoon op een slof en een ouwe voetbalschoen worden we kampioen!
Daar reken ik HtC en oo MvG gewoon op af.
Maakt me geen moer verder uit wie er weggaat of komt.
Belofte maakt schuld!!
Probleem wordt alleen dat een aantal potentiele vervangers de komende week misschien al voorronde CL of UEFA cup speelt en je er in het vervolg van dat toernooi misschien niet over kunt beschikken.
En ik denk dat het ook een psychologische klap is voor de rest van de selectie. Sneijder was toch de speler waar eigenlijk alles aan opgehangen was.
Huntelaar zal trouwens wel blij zijn, dus dan moet hij het maar doen tegen die tsjechen.
En ik denk dat het ook een psychologische klap is voor de rest van de selectie. Sneijder was toch de speler waar eigenlijk alles aan opgehangen was.
Huntelaar zal trouwens wel blij zijn, dus dan moet hij het maar doen tegen die tsjechen.
Zeker weten, als misschien wel je beste offensieve speler vertrekt hakt dat er gegarandeerd in bij de spelers. Professionals, weerbaarheid, allemaal prima, maar het blijven ook mensen. Niemand laat zo'n verlies onberoerd. Het zal wel een lekker sfeertje momenteel binnen Ajax zijn, en dat zo vlak voor de VCL.joey schreef: Voor de andere spelers is dit een enorme domper. (En voor ons ook.)
Ik hoop dat MVG en HTC niet alleen met 'vertrouwen uitstralen' het moreel op peil proberen te houden. Juist nu is het moment om 1 of 2 kanjers erbij te halen. Krijg je hopelijk bij de spelers ook weer de geest in de fles. Trek nou je rampscenario maar uit de kast, Martin. Sneijder zou altijd kunnen vertrekken. Je hebt je hierop dus lang genoeg kunnen voorbereiden. Laat het nou maar eens zien.
- martijn401
- LouisXIV & co
Ik zat net even op de website van Real Madrid te kijken naar hun selectie. Misschien dat zij nog een leuke speler voor ons hebben die we in de transfer kunnen betrekken. Maar dat valt eigenlijk vies tegen. Daar hoeven we wat mij betreft niet te shoppen.
Ben wel erg benieuwd wie er nu op ons lijstje staan. Dat Sneijder vertrekt is inmiddels wel duidelijk. Een speler als Defour die eerder is genoemd ken ik niet maar ik heb op basis van de berichtgeving nou niet het idee dat hij zich heel sterk ontwikkelt. En je moet toch wel heel wat in je mars hebben om nu in deze situatie als vervanger van Sneijder binnen te komen. Je begint aan een bijna onmogelijke taak en dan is voor een jonge speler de druk toch al snel te groot.
Ik zou dan ook willen pleiten voor een speler die al wel wat heeft laten zien. Geen afbouwende ex-vedette maar wel iemand die bijvoorbeeld al wat CL ervaring heeft opgedaan. Wie? Ik heb werkelijk geen idee.
Ben wel erg benieuwd wie er nu op ons lijstje staan. Dat Sneijder vertrekt is inmiddels wel duidelijk. Een speler als Defour die eerder is genoemd ken ik niet maar ik heb op basis van de berichtgeving nou niet het idee dat hij zich heel sterk ontwikkelt. En je moet toch wel heel wat in je mars hebben om nu in deze situatie als vervanger van Sneijder binnen te komen. Je begint aan een bijna onmogelijke taak en dan is voor een jonge speler de druk toch al snel te groot.
Ik zou dan ook willen pleiten voor een speler die al wel wat heeft laten zien. Geen afbouwende ex-vedette maar wel iemand die bijvoorbeeld al wat CL ervaring heeft opgedaan. Wie? Ik heb werkelijk geen idee.
Nil volentibus arduum
AT5Ten Cate blijft Sneijder opstellen
10-8-2007
Ajax-coach Henk ten Cate zal Wesley Sneijder woensdag gewoon opstellen in de wedstrijd tegen Slavia Praag om de Champions League als de transfer van de middenvelder naar Real Madrid dan niet is afgerond.
"Real zal haast moeten maken" aldus Ten Cate. "Want wij stellen Wesley anders woensdag gewoon op".
Als Sneijder tegen Slavia speelt mag hij de rest van het seizoen niet meer Europees uitkomen voor een andere club.
Blij met de punten ...
Je weet wat je binnenhaalt met Sneijder dus zou je normaal gesproken moeten aannemen dat ze hem inderdaad wel een behoorlijk vrije rol zullen willen geven. Maar ja, ze hebben ook Drenthe gehaald dus ik kijk bij Madrid nergens meer van op.Harm schreef:Ja duh :D
Maar zo'n vrije rol als bij Ajax zie ik hem niet krijgen. Of zullen ze het team echt om hem heen gaan bouwen?
Nil volentibus arduum
Ja, dat lijkt me duidelijk. Een beetje druk op de ketel kan geen kwaad.Voetske schreef:AT5Ten Cate blijft Sneijder opstellen
10-8-2007
Ajax-coach Henk ten Cate zal Wesley Sneijder woensdag gewoon opstellen in de wedstrijd tegen Slavia Praag om de Champions League als de transfer van de middenvelder naar Real Madrid dan niet is afgerond.
"Real zal haast moeten maken" aldus Ten Cate. "Want wij stellen Wesley anders woensdag gewoon op".
Als Sneijder tegen Slavia speelt mag hij de rest van het seizoen niet meer Europees uitkomen voor een andere club.
Nil volentibus arduum
- LouisXIV & co
Ah, joh effe wachten tot de beurs gesloten is (nu ongeveer) en Ajax maakt het nieuws bekend dat hij voor 27,5 mio verkocht is. Die heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld.AT5 schreef:Ten Cate blijft Sneijder opstellen
Ik zit de hele middag al nu.nl te F5-en

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
En Nedved is zeker zijn vervanger?Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.
Transfer was gisteren trouwens al zo goed als rond, vandaar dat Ajax Suarez direct heeft aangetrokken. Ze waren bang dat Groningen dan anders aan de oude prijs vast ging houden.
Het stinkt aan alle kanten!
eerlijk gezegd zou ik dat niet eens een verkeerde vinden.joey schreef:En Nedved is zeker zijn vervanger?Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.
Transfer was gisteren trouwens al zo goed als rond, vandaar dat Ajax Suarez direct heeft aangetrokken. Ze waren bang dat Groningen dan anders aan de oude prijs vast ging houden.
...een beet're club dan deze is er niet!!
-
- AT Toto winner 15/16
Dit komt redelijk betrouwbaar over en Alex heeft er in het verleden wel vaker bij het rechte eind gehad, alleen bij Chivu en Nedved zat ie fout.joey schreef:En Nedved is zeker zijn vervanger?Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.
Schattig zo'n newbie.Red schreef:eerlijk gezegd zou ik dat niet eens een verkeerde vinden.joey schreef:En Nedved is zeker zijn vervanger?Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.

Dat van Suárez kan ik ook bedenken. Alexander om zijn geloofwaardigheid terug te krijgen eens met een échte primeur komen.
BtW, als ik Ajax was, zou ik Sneijder pas laten gaan wanneer de opvolger binnen was.
Jemig, radio 1 meldt dat Ajax Engelaar als vervanger voor Sneijder zou willen halen of een speler uit de Zweedse competitie.
BtW, als ik Ajax was, zou ik Sneijder pas laten gaan wanneer de opvolger binnen was.
Jemig, radio 1 meldt dat Ajax Engelaar als vervanger voor Sneijder zou willen halen of een speler uit de Zweedse competitie.

Laatst gewijzigd door joey op vr aug 10, 2007 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!