De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 2:34 pm

ach.. en hiervoor was het volkomen terecht voor wat betreft htc.. daarvoor was het volkomen terecht voor danny blind (muv Lucas natuurlijk).. daarvoor was het volkomen terecht voor ronald koeman.. het is volkomen terecht voor jaakke.. het is volkomen terecht voor fontein.. het is volkomen terecht voor collin.. het is volkomen terecht voor de supporters.. het is volkomen terecht voor noem er maar een op... en het grappige is.. we weten allemaal wél hoe het moet.. we weten allemaal precies welke voetballers we via youtube moeten halen... we krijgen allemaal een harde plasser als onze knuffel-antiliaan weer met een exotische naam op de proppen komt..

Natuurlijk we zijn supporters en kankeren is iets waar we goed in zijn.. maar is er al iemand bij Ajax die hier nog niet afgebrand is eigenlijk? De koffiejufrouw misschien.. maar dan houdt het ook echt op. Vind je het vreemd dat ik het gekanker op personen hier niet meer zo serieus neem?

Leuke bijnaampjes verzinnen en affikken... sommigen beginnen écht steeds meer op die ouwetjes van de muppet show te lijken

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 2:38 pm

Moeten we de polonaise gaan lopen dan.. man het gaat al jaren kut.. bovendien dit is toch een forum.. waarom zouden we niet geheel terecht kritiek mogen hebben op wanbeleid.. want dat is het wat er al jaren aan de gang is bij AJAX, wanbeleid. MvG is juist iemand die heel lang buiten schot is gebleven.

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 2:40 pm

brigade zuid schreef:Moeten we de polonaise gaan lopen dan.. man het gaat al jaren kut.. bovendien dit is toch een forum.. waarom zouden we niet geheel terecht kritiek mogen hebben op wanbeleid.. want dat is het wat er al jaren aan de gang is bij AJAX. MvG is juist iemand die heel lang buiten schot is gebleven.
Als het al jaren aan de gang is.. hoe kan het van geel zijn schuld dan zijn? Die zit er nog geen jaren.. of gaat het pas kut sinds van geel er zit? :drecul.gif:

Natuurlijk is dit een forum.. en zoals ik zei.. supporters zijn goed in kankeren.. maar juist het punt dat van geel zo lang buiten schot gebleven is geeft mij het idee dat er hier nogal wat volk zit dat zijn pijlen op van geel richt omdat het vorige doelwit lekker in engeland zit... zoals ik zeg.. ik neem het affikken hier niet zo serieus meer..

En als jij de polonaise wilt lopen.. niemand die je tegen houdt (ik heb nooit geweten dat er geen tussenwegen zijn tussen polonaise lopen en afbranden van personen trouwens)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 2:44 pm

Maarten127 schreef:we weten allemaal wél hoe het moet.. we weten allemaal precies welke voetballers we via youtube moeten halen... we krijgen allemaal een harde plasser als onze knuffel-antiliaan weer met een exotische naam op de proppen komt..
Waar slaat dit nou weer op? Ten eerste herken ik dit helemaal niet. En ten tweede is er volgens mij niets mis met een gefundeerde mening die onderbouwd wordt in m'n posts zelf. Met youtube heeft het in ieder geval niet veel te maken. :aai.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 05, 2008 2:50 pm

Vind je niet dat we iets meer mogen verwachten dan dit, Maarten?
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 05, 2008 2:53 pm

Maarten127 schreef:weten allemaal wél hoe het moet.. we weten allemaal precies welke voetballers we via youtube moeten halen... we krijgen allemaal een harde plasser als onze knuffel-antiliaan weer met een exotische naam op de proppen komt..

:drecul.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 2:54 pm

Van Geel zit er trouwens ook al weer een paar jaar hoor.. maar goed als ik het commissie rapport mag geloven.. krijgt ie er flink van langs..

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 2:55 pm

joey schreef:Vind je niet dat we iets meer mogen verwachten dan dit, Maarten?
Ik heb geen idee.. je kan 100 namen op je lijstje hebben staan om aan te willen trekken.. maar weten wij welke spelers of clubs er benaderd zijn? Ik heb het idee dat we allemaal doen alsof we naar de supermarkt gaan en terugkomen met een bus nieuwe spelers.

Ik ga een piloot niet zitten uitleggen hoe die moet vliegen. Ik ga hem ook geen tips zitten geven of hij niet beter 100 meter hoger of lager zou moeten vliegen. Ik ga ook een dokter niet vertellen hoe die een operatie moet uitvoeren. We lullen allemaal wel lekker alsof we het allemaal beter zouden doen (sommigen zijn er volgens mij ook heilig van overtuigd) maar niemand heeft mee zitten luisteren terwijl van geel zit te bellen en niemand weet wie van geel hoe vaak heeft gebeld. Misschien een idee van AJax om dat lijstje te publiceren.. alleen maar om AT en de rest van het internet stil te houden.

Maar het is dus raar dat ik die afzeikmentaliteit op dit forum (weer eens) lachwekkend vind?

M..

Bericht door M.. » za jan 05, 2008 2:55 pm

brigade zuid schreef:Van Geel zit er trouwens ook al weer een paar jaar hoor.. maar goed als ik het commissie rapport mag geloven.. krijgt ie er flink van langs..
Maar het gaat dus kut sinds van geel er zit?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 2:58 pm

Jammer dat Psv wel eens goede spelers kan halen en daardoor Europees geregeld kan overwinteren.. dat terwijl AJAX in de wereld een grotere naam heeft, meer geld, meer uitstraling... maarja het is blijkbaar allemaal veel te moeilijk

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 2:58 pm

Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef:Van Geel zit er trouwens ook al weer een paar jaar hoor.. maar goed als ik het commissie rapport mag geloven.. krijgt ie er flink van langs..
Maar het gaat dus kut sinds van geel er zit?
Meer kut.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 2:59 pm

Mr. Ajax schreef:
Maarten127 schreef:weten allemaal wél hoe het moet.. we weten allemaal precies welke voetballers we via youtube moeten halen... we krijgen allemaal een harde plasser als onze knuffel-antiliaan weer met een exotische naam op de proppen komt..

:drecul.gif:
Ach, typisch Nederlands. Je zou maar op een bepaald onderdeel (kennis van Zuid-Amerikaans voetbal dus in dit geval) boven het maaiveld uitsteken. Eng hoor.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:07 pm

Thomas schreef:
Kaboem schreef:Waar Voetske gelijk in heeft is de vraagtekens die hij zet bij het feit of dat soort spelers nog wel naar Ajax wil. Misschien kon Delgado wel kiezen tussen meerdere clubs en stond Ajax ook in dat rijtje. Dat weten wij niet.
Dit soort spelers valt niet in de categorie 'bij voorbaat onhaalbaar'. Daar gaat het me om. Natuurlijk ga je soms spelers tegenkomen die liever naar een middenmotor in Engeland of Spanje gaan, maar we hoeven niet te doen alsof de spelers die ik noem gehypte wereldtalenten zijn die de moeite niet waard zijn om te benaderen. Modric, die is onhaalbaar.

Voetske schreef:Blijkbaar vroeg ie teveel salaris, of heeft ie wat beelden van de NLD. competitie gezien.

It takes two to tango, Thomas ...
Tsja, ik kan er allemaal niets mee, Voetske. En ik ga er ook niet meer op reageren, omdat iedereen volgens mij wel kan zien dat je in dit geval geen kennis van zaken hebt en maar wat roept.
Nu, tot nu toe ben jij de enige die roept dat ik, met wat ik schrijf ( i.v.m. AJAX in deze materie ), geen verstand van zaken heb.
Thomas schreef:Nee, ik heb geen directe bronnen. Ik maak een schatting naar aanleiding van de club waar de speler speelt, zijn status in het elftal, zijn contractduur, prijsvergelijkingen met andere spelers, z'n 'hype-waarde', berichtgeving in de Zuid-Amerikaanse media en de clubs die serieuze interesse lijken te tonen.
Je hebt geen directe bronnen, geen directe link met welke club dan ook.Tja.Steef ... :aai.gif:

Mijn argumenten blijven staan dat in deze tijd, waar AJAX met 3 factoren moet concureren t.o.v. van de andere clubs in de toplanden, nl. Haalbaarheid kwa salaris, haalbaarheid kwa transfer som, en haalbaarheid kwa nivo competitie in principe altijd aan het korste eind zal trekken.Oja, en dan vergeet ik nog de dubieuze rol van sommige zaakwaarnemers.

Verder heb ik het dus helemaal niet over wat jij noemt "gehypte wereldtalenten zijn die de moeite niet waard zijn om te benaderen. ".Daar gaat het me niet eens over, daar heb ik het niet eens over.Ik heb het niet eens over of jij nu wel of niet die spelers op hun juiste waarde inschat, dat zal wel.

Als ik het goed begrepen heb, stuurde Steef toedertijd al regelmatig emails richting de TD's van de diverse clubs, en veelal waren zijn argumenten hetzelfde .. Halen die hap, goedkoop, inzetbaar enz.enz.Niemand maakt mij wijs dat welke TD in Nederland dan ook die pareltjes, in de jouw ( en door Steef ) aangedragen prijsklasse van 4 - 6 Miljoen, die over een tijdje ( afgaande op jou inschatting ) 2 of 3 of zelfs 4 keer zoveel waard zullen ( bewust ) links laat liggen ... dan spelen er mijn inziens andere factoren mee waardoor het halen van zo'n speler tegenvalt.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:10 pm

Voetske schreef:Nu, tot nu toe ben jij de enige die roept dat ik, met wat ik schrijf ( i.v.m. AJAX in deze materie ), geen verstand van zaken heb.
Het is gewoon overduidelijk. Je hebt de spelers zelden tot nooit zien spelen en volgt het voetbalnieuws daar niet. You don't know squat.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:23 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Nu, tot nu toe ben jij de enige die roept dat ik, met wat ik schrijf ( i.v.m. AJAX in deze materie ), geen verstand van zaken heb.
Het is gewoon overduidelijk. Je hebt de spelers zelden tot nooit zien spelen en volgt het voetbalnieuws daar niet. You don't know squat.
Tja, dat roep je nu al een tijdje.En lezen kun je ook niet.Jammer.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:25 pm

Jawel hoor. Ik heb alles aandachtig gelezen. Het is echter niet overtuigend omdat je geen kennis van zaken hebt. Daardoor had er net zo goed 'gagaboeboe' kunnen staan.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:31 pm

Thomas schreef:Jawel hoor. Ik heb alles aandachtig gelezen. Het is echter niet overtuigend omdat je geen kennis van zaken hebt. Daardoor had er net zo goed 'gagaboeboe' kunnen staan.
Je begint je steeds meer als een arrogante kwal te gedragen.Jammer dat je mijn argumenten alleen kan weerleggen met " Het is echter niet overtuigend omdat je geen kennis van zaken hebt " ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:35 pm

Het zal wel, Voetske. Ik heb je uit laten razen omdat dat hier blijkbaar eens in de zoveel tijd nodig is. Ik heb alles aandachtig gelezen en geanaliseerd, dus dan mag ik daarna zelf wel beoordelen of ik je argumenten waardevol vind. En dat vind ik dus niet, omdat je er gewoon niets vanaf weet. Dat is geen arrogantie, dat is een FEIT. Jij zal echter wel meer sympathie opwekken omdat ik de arrogante lul ben en jij mij terechtwijst. Dat het nergens op gebaseerd is zal waarschijnlijk niet van belang zijn. Jij hebt immers de grote boze Thomas aangepakt. Bravo! Oh wee als hij nog ooit eens iets vertelt over een Zuid-Amerikaanse voetballer of zeikt op het beleid van Ajax.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jan 05, 2008 3:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 05, 2008 3:37 pm

Trek je er niet teveel van aan Thomas.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:43 pm

Thomas schreef:Het zal wel, Voetske. Ik heb je uit laten razen omdat dat hier blijkbaar eens in de zoveel tijd nodig is. Ik heb alles aandachtig gelezen en geanaliseerd, dus dan mag ik daarna zelf wel beoordelen of ik je argumenten waardevol vind. En dat vind ik dus niet, omdat je er gewoon niets vanaf weet. Dat is geen arrogantie, dat is een FEIT. Jij zal echter wel meer sympathie opwekken omdat ik de arrogante lul ben en jij mij terecht wijst. Dat het nergens op gebaseerd is zal waarschijnlijk niet van belang zijn. Jij hebt immers de grote boze Thomas aangepakt. Bravo! Oh wee als hij nog ooit eens iets vertelt over een Zuid-Amerikaanse voetballer of zeikt op het beleid van Ajax.
Ik weet dus niet wat jou(w) probleem is Thomas, maar zoals ik eerder stelde
Verder heb ik het dus helemaal niet over wat jij noemt "gehypte wereldtalenten zijn die de moeite niet waard zijn om te benaderen. ".Daar gaat het me niet eens over, daar heb ik het niet eens over.Ik heb het niet eens over of jij nu wel of niet die spelers op hun juiste waarde inschat, dat zal wel.
Verder wil ik niemand aanpakken, ik geef gewoon mijn mening waarom ik denk dat het voor een club als AJAX onzettend moeilijk is om spelers te halen waar jij het over hebt.Dat jij dat als aanpakken voelt ?, dat jij denkt dat ik de grote boze wolf Thomas wil aanpakken ??, dat jij niet mag zeiken op het beleid van AJAX ???.

Uit laten razen, vanaf welke toren kijk je op mij neer ?.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:45 pm

Ik voel me boven niemand verheven, Voetske. Laat dat duidelijk zijn. Dat sommigen (arrogante kwal was het toch?) mij graag zo neerzetten, is wat anders.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 3:48 pm

Maarten127 schreef:Maar het is dus raar dat ik die afzeikmentaliteit op dit forum (weer eens) lachwekkend vind?
Absoluut NIET raar wat mij betreft. Het is me nu erg opgevallen nadat ik een tijdje weg was met vakantie. Ook ik vind het erg jammer dat er geen toppers gekomen zijn, ook ik ging verwachtingsvol op AT om te kijken wat er in de kerstvakantie gekocht was. Maar dat daarmee álles kut is en dat er alleen maar fouten gemaakt worden is gewoon niet waar. Het gemak en het enthousiasme waarmee vervolgens mensen die bij AJAX werken, afgezeken worden ondanks dat het feit dat het hier idd een forum is, stuit me tegen de borst.
Er is hier waarschijnlijk niemand die het beter zou doen dan MvG, maar wel lekker lopen schoppen niet gehinderd door de echte inside info om het goed te kunnen beoordelen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za jan 05, 2008 3:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 3:50 pm

Thomas schreef:Ik voel me boven niemand verheven, Voetske. Laat dat duidelijk zijn. Dat sommigen (arrogante kwal was het toch?) mij graag zo neerzetten, is wat anders.
Misschien dat je er dan dit over bijzet, dan wordt het wel een stukje duidelijker
Thomas schreef:Jawel hoor. Ik heb alles aandachtig gelezen. Het is echter niet overtuigend omdat je geen kennis van zaken hebt. Daardoor had er net zo goed 'gagaboeboe' kunnen staan.
... kritische noten t.a.v. van de haalbaarheid w.b. spelers voor AJAX kan dus niet ... Maar afijn, aan u het hele forum ......
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jan 05, 2008 3:51 pm

Voetske schreef:Mijn argumenten blijven staan dat in deze tijd, waar AJAX met 3 factoren moet concureren t.o.v. van de andere clubs in de toplanden, nl. Haalbaarheid kwa salaris, haalbaarheid kwa transfer som, en haalbaarheid kwa nivo competitie in principe altijd aan het korste eind zal trekken.Oja, en dan vergeet ik nog de dubieuze rol van sommige zaakwaarnemers.
Ik denk dat voetske hier precies aangeeft waarom het werk van MvG exponentieel veel moelijker is geworden de laatste jaren. Dat merkt ook AZ bijvoorbeeld. PSV redt het ook alleen maar vanwege de big russian brother.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 05, 2008 3:52 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Ik voel me boven niemand verheven, Voetske. Laat dat duidelijk zijn. Dat sommigen (arrogante kwal was het toch?) mij graag zo neerzetten, is wat anders.
Misschien dat je er dan dit over bijzet, dan wordt het wel een stukje duidelijker
... kritische noten t.a.v. van de haalbaarheid w.b. spelers voor AJAX kan dus niet ... Maar afijn, aan u het hele forum ......
Ik heb je argumenten gewoon getracht te weerleggen met het feit dat je geen enkele kennis van het Zuid-Amerikaanse voetbal hebt.

Maar goed, wat mij betreft houden we er over op hoor. We vallen in herhaling, En zo interessant vond ik deze discussie toch al niet.

Plaats reactie