MwahThomas schreef:Ik werk bij geen van beide clubs, dus helemaal zeker weet ik het nooit. Punt is dat het in ieder geval niet veel is geweest, die transfersomVoetske schreef:Dus dat is natte vinger werk wat het prijskaartje van Delgado betreft.
Waarschijnlijk wel, ja. Maar dat ligt toch echt aan Ajax, dat al maanden/jaren geleden toe had moeten slaan.Voetske schreef:Tja, het stik er de moord van die haalbare spelers, van het lijstje van AT, bij de Nederlandse clubs.Afijn, ik zal er wel niks van afweten, maar jij kan me dus niet overtuigen dat de argumenten die ik opnoem, de haalbaarheid van die spelers voor AJAX in de weg staan/staat.
Blijkbaar kon Delgado dus kiezen uit heel andere clubs dan AJAX.
Blijkbaar vroeg ie teveel salaris, of heeft ie wat beelden van de NLD. competitie gezien.17 juli 2007
Categorie: Gerucht
Bron: Sportweek.nl
'Cesar Delgado in beeld bij Ajax'
In deze maand zijn al meerdere spelers in verband gebracht met een eventuele transfer naar Ajax.
Het ene gerucht zal wat betrouwbaarder zijn dan de andere maar de navolgende berichtgeving willen we jullie niet onthouden. Volgens de Mexicaanse media staat de Argentijnse buitenspeler Cesar Delgado nadrukkelijk in de belangstelling van de Amsterdamse club.
De Argentijn, die veel indruk maakte tijdens de laatste Olympische spelen, staat momenteel onder contract bij het Mexicaanse Cruz Azul. De rechtsbuiten zal ongeveer 4 miljoen euro moeten opbrengen voor zijn huidige club Cruz Azul, de krant La Opinión (uit Veracruz) schrijft al dat de transfer in de afrondende fase zou verkeren.
It takes two to tango, Thomas ...